Reklama podprogowa i jej wpływ na decyzje zakupowe konsumentów.

licenciate
dc.abstract.enThe aim of graduation work is to show the great importance it plays subliminal advertising, which largely affects the consumer. Two first chapters pay attention to the theoretical conceptual strand, which include issue essence and corresponding to it. The empirical part is focused on examples of discussed issues. Method, which was used to examination, was the covert observational research. Bachelor’s thesis is based on book publications, articles and websites.pl
dc.abstract.plZamiarem niniejszej pracy dyplomowej jest ukazanie ogromnego znaczenia jaką odgrywa reklama podprogowa, oddziałująca w nie małym stopniu na poszczególnych konsumentów. W pierwszych dwóch rozdziałach zwrócono szczególną uwagę na teoretyczne aspekty pojęciowe, obejmujące istotę zagadnienia, z kolei w części empirycznej skupiono się na przykładowym ich odwzorowaniu. W tym celu powołano się na metodę obserwacji ukrytej. Ponadto praca powstała w oparciu o publikacje książkowe, artykuły oraz strony internetowe.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorPikul, Łukaszpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T19:21:37Z
dc.date.available2020-07-26T19:21:37Z
dc.date.submitted2015-10-07pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie firmąpl
dc.identifier.apddiploma-102259-160959pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/209205
dc.languagepolpl
dc.subject.enadvertisement - consumer - perception - manipulation - techniquepl
dc.subject.plreklama - konsument - percepcja - manipulacja - technikapl
dc.titleReklama podprogowa i jej wpływ na decyzje zakupowe konsumentów.pl
dc.title.alternativeSubliminal advertising and its influence on consumer’s purchasing decisions.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of graduation work is to show the great importance it plays subliminal advertising, which largely affects the consumer. Two first chapters pay attention to the theoretical conceptual strand, which include issue essence and corresponding to it. The empirical part is focused on examples of discussed issues. Method, which was used to examination, was the covert observational research. Bachelor’s thesis is based on book publications, articles and websites.
dc.abstract.plpl
Zamiarem niniejszej pracy dyplomowej jest ukazanie ogromnego znaczenia jaką odgrywa reklama podprogowa, oddziałująca w nie małym stopniu na poszczególnych konsumentów. W pierwszych dwóch rozdziałach zwrócono szczególną uwagę na teoretyczne aspekty pojęciowe, obejmujące istotę zagadnienia, z kolei w części empirycznej skupiono się na przykładowym ich odwzorowaniu. W tym celu powołano się na metodę obserwacji ukrytej. Ponadto praca powstała w oparciu o publikacje książkowe, artykuły oraz strony internetowe.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Pikul, Łukasz
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.date.accessioned
2020-07-26T19:21:37Z
dc.date.available
2020-07-26T19:21:37Z
dc.date.submittedpl
2015-10-07
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie firmą
dc.identifier.apdpl
diploma-102259-160959
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/209205
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
advertisement - consumer - perception - manipulation - technique
dc.subject.plpl
reklama - konsument - percepcja - manipulacja - technika
dc.titlepl
Reklama podprogowa i jej wpływ na decyzje zakupowe konsumentów.
dc.title.alternativepl
Subliminal advertising and its influence on consumer’s purchasing decisions.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
48
Views per month
Views per city
Warsaw
12
Wroclaw
11
Bezrzecze
4
Malczyce
3
Bielicha
2
Dublin
2
Krakow
2
Zabrze
2
Bialystok
1
Gdansk
1

No access

No Thumbnail Available