Kim są wierni kibice PGE Vive Kielce?

master
dc.abstract.enThe aim of the thesis was to determine the profile of faithful fans of PGE VIVE Kielce. In the study, there was made a secondary analysis of the data from surveys (N = 853) conducted by the Sponsoring Insight company. Respondents of the survey were divided into two segments: supporters regularly participating in live sports events and these who rarely take part in matches or do not do this at all. The results of the survey focused mainly on the place of residence as the crucial factor for the frequency of supporting the Polish Champions in the hall, but also indicated a number of weak points of club’s marketing activity that should be considered to be improved in the future. The functioning of the club got based on the sports market reality in Poland including the place of handball among other disciplines, after analyzing its popularity in various respects. While working on the thesis, in addition to the aforementioned research, available literature in the sports market, sports marketing and entrepreneurship, scientific articles, previous publications of the author and her own experience were used.pl
dc.abstract.plCelem pracy było określenie profilu wiernych kibiców PGE VIVE Kielce. W badaniu dokonano wtórnej analizy danych klubu pochodzących z ankiet wśród kibiców (N = 853), przeprowadzonej przez firmę Sponsoring Insight. Respondentów tej ankiety podzielono na dwa segmenty: kibiców regularnie uczestniczących w wydarzeniach sportowych na żywo oraz tych, którzy na mecze chodzą rzadko lub wcale. Wyniki badań zwróciły uwagę głównie na kryterium miejsca zamieszkania, jako decydującym czynniku częstotliwości kibicowania drużynie Mistrzów Polski w hali, ale wskazały także szereg słabszych punktów działalności marketingowej, nad którymi klub powinien zastanowić się w przyszłości. Funkcjonowanie klubu osadzono na kanwie rynkowej rzeczywistości sportowej w Polsce, wskazując miejsce piłki ręcznej wśród innych dyscyplin, analizując jej popularność pod różnymi względami. W pracy, poza wspomnianymi badaniami, wykorzystano dostępną literaturę z zakresu rynku sportu, marketingu sportowego i przedsiębiorczości, artykuły naukowe, dotychczasowe publikacje autorki oraz jej własne doświadczenie.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorNessel, Karolinapl
dc.contributor.authorPluszewska, Magdapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerNessel, Karolinapl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T20:02:44Z
dc.date.available2020-07-27T20:02:44Z
dc.date.submitted2018-10-19pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sporciepl
dc.identifier.apddiploma-127610-143420pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231478
dc.languagepolpl
dc.subject.enFANS – HANDBALL – LOYALTY – SPORTS MARKETING – PGE VIVE KIELCEpl
dc.subject.plKIBICE – LOJALNOŚĆ – MARKETING SPORTU – PGE VIVE KIELCE – PIŁKA RĘCZNApl
dc.titleKim są wierni kibice PGE Vive Kielce?pl
dc.title.alternativeWho are devoted fans of PGE VIVE Kielce?pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the thesis was to determine the profile of faithful fans of PGE VIVE Kielce. In the study, there was made a secondary analysis of the data from surveys (N = 853) conducted by the Sponsoring Insight company. Respondents of the survey were divided into two segments: supporters regularly participating in live sports events and these who rarely take part in matches or do not do this at all. The results of the survey focused mainly on the place of residence as the crucial factor for the frequency of supporting the Polish Champions in the hall, but also indicated a number of weak points of club’s marketing activity that should be considered to be improved in the future. The functioning of the club got based on the sports market reality in Poland including the place of handball among other disciplines, after analyzing its popularity in various respects. While working on the thesis, in addition to the aforementioned research, available literature in the sports market, sports marketing and entrepreneurship, scientific articles, previous publications of the author and her own experience were used.
dc.abstract.plpl
Celem pracy było określenie profilu wiernych kibiców PGE VIVE Kielce. W badaniu dokonano wtórnej analizy danych klubu pochodzących z ankiet wśród kibiców (N = 853), przeprowadzonej przez firmę Sponsoring Insight. Respondentów tej ankiety podzielono na dwa segmenty: kibiców regularnie uczestniczących w wydarzeniach sportowych na żywo oraz tych, którzy na mecze chodzą rzadko lub wcale. Wyniki badań zwróciły uwagę głównie na kryterium miejsca zamieszkania, jako decydującym czynniku częstotliwości kibicowania drużynie Mistrzów Polski w hali, ale wskazały także szereg słabszych punktów działalności marketingowej, nad którymi klub powinien zastanowić się w przyszłości. Funkcjonowanie klubu osadzono na kanwie rynkowej rzeczywistości sportowej w Polsce, wskazując miejsce piłki ręcznej wśród innych dyscyplin, analizując jej popularność pod różnymi względami. W pracy, poza wspomnianymi badaniami, wykorzystano dostępną literaturę z zakresu rynku sportu, marketingu sportowego i przedsiębiorczości, artykuły naukowe, dotychczasowe publikacje autorki oraz jej własne doświadczenie.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Nessel, Karolina
dc.contributor.authorpl
Pluszewska, Magda
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Nessel, Karolina
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.date.accessioned
2020-07-27T20:02:44Z
dc.date.available
2020-07-27T20:02:44Z
dc.date.submittedpl
2018-10-19
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sporcie
dc.identifier.apdpl
diploma-127610-143420
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/231478
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
FANS – HANDBALL – LOYALTY – SPORTS MARKETING – PGE VIVE KIELCE
dc.subject.plpl
KIBICE – LOJALNOŚĆ – MARKETING SPORTU – PGE VIVE KIELCE – PIŁKA RĘCZNA
dc.titlepl
Kim są wierni kibice PGE Vive Kielce?
dc.title.alternativepl
Who are devoted fans of PGE VIVE Kielce?
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
38
Views per month
Views per city
Poznan
5
Warsaw
5
Kielce
3
Krakow
3
Wroclaw
3
Cielcza
2
Rzeszów
2
Częstochowa
1
Dublin
1
Gdansk
1

No access

No Thumbnail Available