MERCHANDISING JAKO NARZĘDZIE KSZTAŁTOWANIA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW

master
dc.abstract.enThis work is devoted to the analysis of merchandising as part of marketing, which has an impact on consumer behavior. For this purpose, presents various elements of marketing and merchandising, along with the roles they play in influencing the behavior and opinions of consumers. Analysis was also used by the company's merchandising ZARA with the company's business model.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca poświęcona jest analizie merchandisingu jako części marketingu, która wywiera wpływ na zachowania konsumenta. W tym celu przedstawiono poszczególne elementy marketingu oraz merchandisingu wraz z rolami jakie pełnią we wpływaniu na zachowanie i opinie konsumentów. Dokonano również analizy merchandisingu wykorzystywanego przez spółkę ZARA wraz z modelem biznesowym tej firmy.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorKocot, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerStępniewski, Jan - 132105 pl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T09:37:20Z
dc.date.available2020-07-24T09:37:20Z
dc.date.submitted2012-10-26pl
dc.fieldofstudyzarządzanie i doradztwo gospodarczepl
dc.identifier.apddiploma-68237-83009pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/181582
dc.languagepolpl
dc.subject.enmerchandising - marketing - retailer – consumerpl
dc.subject.plmerchandising – marketing – detalista – konsumentpl
dc.titleMERCHANDISING JAKO NARZĘDZIE KSZTAŁTOWANIA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓWpl
dc.title.alternativeMerchandising as a tool for shaping consumer behaviorpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This work is devoted to the analysis of merchandising as part of marketing, which has an impact on consumer behavior. For this purpose, presents various elements of marketing and merchandising, along with the roles they play in influencing the behavior and opinions of consumers. Analysis was also used by the company's merchandising ZARA with the company's business model.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca poświęcona jest analizie merchandisingu jako części marketingu, która wywiera wpływ na zachowania konsumenta. W tym celu przedstawiono poszczególne elementy marketingu oraz merchandisingu wraz z rolami jakie pełnią we wpływaniu na zachowanie i opinie konsumentów. Dokonano również analizy merchandisingu wykorzystywanego przez spółkę ZARA wraz z modelem biznesowym tej firmy.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Kocot, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Stępniewski, Jan - 132105
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.date.accessioned
2020-07-24T09:37:20Z
dc.date.available
2020-07-24T09:37:20Z
dc.date.submittedpl
2012-10-26
dc.fieldofstudypl
zarządzanie i doradztwo gospodarcze
dc.identifier.apdpl
diploma-68237-83009
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/181582
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
merchandising - marketing - retailer – consumer
dc.subject.plpl
merchandising – marketing – detalista – konsument
dc.titlepl
MERCHANDISING JAKO NARZĘDZIE KSZTAŁTOWANIA ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW
dc.title.alternativepl
Merchandising as a tool for shaping consumer behavior
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
28
Views per month
Views per city
Warsaw
5
Wroclaw
5
Dublin
3
Sulejowek
3
Chicago
2
Krakow
2
Nowa Iwiczna
1
Pcim
1
Poznan
1
Skołyszyn
1

No access

No Thumbnail Available