Awatar jako inkarnacja w cyfrowym świecie. Studium nad wirtualną reprezentacją gracza

master
dc.abstract.enThe subject of this paper is an avatar of video game player. The problem is analyzed in the context of various aspects of video games such as virtual space, interface or character editor. In the subsequent chapter issue of Second Life is raised as well as well as the practice of cosplay is discussed. Each issue is discussed in a separate chapter devoted to it. Thesis begins with an introductory chapter which introduces concepts helpful in understanding virtual representation of player.pl
dc.abstract.plPrzedmiotem pracy jest awatar gracza ukazany z różnych perspektyw. Problem analizowany jest w kontekście różnych aspektów gier, takich jak wirtualnej przestrzeni, interfejsu czy edytora postaci. Poruszona zostaje także kwestia wirtualnego świata Second Life, a także praktyki cosplay popularnej szczególnie w Japonii. Każdy z problemów omówiony jest w osobnym, poświęconym mu rozdziale. Całość pracy poprzedzona jest wstępem, w którym wprowadzone zostają pojęcia przydatne przy omawianiu tematu awatarów gracza.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorPitrus, Andrzej - 131431 pl
dc.contributor.authorDunal, Pawełpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerPitrus, Andrzej - 131431 pl
dc.contributor.reviewerArgasiński, Jan - 105948 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T17:39:43Z
dc.date.available2020-07-26T17:39:43Z
dc.date.submitted2015-10-06pl
dc.fieldofstudyfilmoznawstwo i wiedza o nowych mediachpl
dc.identifier.apddiploma-100525-118096pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/207623
dc.languagepolpl
dc.subject.enavatar, space, interface, character, video game, cosplaypl
dc.subject.plawatar, przestrzeń, interfejs, postać, video game, cosplaypl
dc.titleAwatar jako inkarnacja w cyfrowym świecie. Studium nad wirtualną reprezentacją graczapl
dc.title.alternativeAvatar as an incarnation in the digital world. Study of virtual representation of video game playerpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject of this paper is an avatar of video game player. The problem is analyzed in the context of various aspects of video games such as virtual space, interface or character editor. In the subsequent chapter issue of Second Life is raised as well as well as the practice of cosplay is discussed. Each issue is discussed in a separate chapter devoted to it. Thesis begins with an introductory chapter which introduces concepts helpful in understanding virtual representation of player.
dc.abstract.plpl
Przedmiotem pracy jest awatar gracza ukazany z różnych perspektyw. Problem analizowany jest w kontekście różnych aspektów gier, takich jak wirtualnej przestrzeni, interfejsu czy edytora postaci. Poruszona zostaje także kwestia wirtualnego świata Second Life, a także praktyki cosplay popularnej szczególnie w Japonii. Każdy z problemów omówiony jest w osobnym, poświęconym mu rozdziale. Całość pracy poprzedzona jest wstępem, w którym wprowadzone zostają pojęcia przydatne przy omawianiu tematu awatarów gracza.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Pitrus, Andrzej - 131431
dc.contributor.authorpl
Dunal, Paweł
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Pitrus, Andrzej - 131431
dc.contributor.reviewerpl
Argasiński, Jan - 105948
dc.date.accessioned
2020-07-26T17:39:43Z
dc.date.available
2020-07-26T17:39:43Z
dc.date.submittedpl
2015-10-06
dc.fieldofstudypl
filmoznawstwo i wiedza o nowych mediach
dc.identifier.apdpl
diploma-100525-118096
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/207623
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
avatar, space, interface, character, video game, cosplay
dc.subject.plpl
awatar, przestrzeń, interfejs, postać, video game, cosplay
dc.titlepl
Awatar jako inkarnacja w cyfrowym świecie. Studium nad wirtualną reprezentacją gracza
dc.title.alternativepl
Avatar as an incarnation in the digital world. Study of virtual representation of video game player
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available