Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Awatar jako inkarnacja w cyfrowym świecie. Studium nad wirtualną reprezentacją gracza
Avatar as an incarnation in the digital world. Study of virtual representation of video game player
awatar, przestrzeń, interfejs, postać, video game, cosplay
avatar, space, interface, character, video game, cosplay
Przedmiotem pracy jest awatar gracza ukazany z różnych perspektyw. Problem analizowany jest w kontekście różnych aspektów gier, takich jak wirtualnej przestrzeni, interfejsu czy edytora postaci. Poruszona zostaje także kwestia wirtualnego świata Second Life, a także praktyki cosplay popularnej szczególnie w Japonii. Każdy z problemów omówiony jest w osobnym, poświęconym mu rozdziale. Całość pracy poprzedzona jest wstępem, w którym wprowadzone zostają pojęcia przydatne przy omawianiu tematu awatarów gracza.
The subject of this paper is an avatar of video game player. The problem is analyzed in the context of various aspects of video games such as virtual space, interface or character editor. In the subsequent chapter issue of Second Life is raised as well as well as the practice of cosplay is discussed. Each issue is discussed in a separate chapter devoted to it. Thesis begins with an introductory chapter which introduces concepts helpful in understanding virtual representation of player.
dc.abstract.en | The subject of this paper is an avatar of video game player. The problem is analyzed in the context of various aspects of video games such as virtual space, interface or character editor. In the subsequent chapter issue of Second Life is raised as well as well as the practice of cosplay is discussed. Each issue is discussed in a separate chapter devoted to it. Thesis begins with an introductory chapter which introduces concepts helpful in understanding virtual representation of player. | pl |
dc.abstract.pl | Przedmiotem pracy jest awatar gracza ukazany z różnych perspektyw. Problem analizowany jest w kontekście różnych aspektów gier, takich jak wirtualnej przestrzeni, interfejsu czy edytora postaci. Poruszona zostaje także kwestia wirtualnego świata Second Life, a także praktyki cosplay popularnej szczególnie w Japonii. Każdy z problemów omówiony jest w osobnym, poświęconym mu rozdziale. Całość pracy poprzedzona jest wstępem, w którym wprowadzone zostają pojęcia przydatne przy omawianiu tematu awatarów gracza. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Pitrus, Andrzej - 131431 | pl |
dc.contributor.author | Dunal, Paweł | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Pitrus, Andrzej - 131431 | pl |
dc.contributor.reviewer | Argasiński, Jan - 105948 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-26T17:39:43Z | |
dc.date.available | 2020-07-26T17:39:43Z | |
dc.date.submitted | 2015-10-06 | pl |
dc.fieldofstudy | filmoznawstwo i wiedza o nowych mediach | pl |
dc.identifier.apd | diploma-100525-118096 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/207623 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | avatar, space, interface, character, video game, cosplay | pl |
dc.subject.pl | awatar, przestrzeń, interfejs, postać, video game, cosplay | pl |
dc.title | Awatar jako inkarnacja w cyfrowym świecie. Studium nad wirtualną reprezentacją gracza | pl |
dc.title.alternative | Avatar as an incarnation in the digital world. Study of virtual representation of video game player | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |