Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych przez małe firmy

master
dc.abstract.enThe primary purpose of this work is to determine the possibilities of using social media to build a company image with a limited budget. The work consists of three chapters. Theoretical part discusses the concept of the brand and its image, as well as social media and its impact on Internet users. In the empirical part, the research is conducted based on three main marketing communication channels with the help of case studies. The research object is three medium-sized companies that have experienced dynamic growth in recent years. The effective use of modern marketing tools has contributed to the rapid development of enterprises. Case studies concern the analysis of activities of brands such as Bloom & Wild, Daniel Wellington and Chubbies. Research focuses on previous actions when these enterprises operated as small ones. The conclusions present the main tips and good marketing practices needed for branding a small online business.pl
dc.abstract.plGłównym celem pracy jest określenie możliwości wykorzystania mediów społecznościowych do budowania wizerunku firmy przy ograniczonym budżecie. Praca składa się z trzech rozdziałów. W części teoretycznej omówiono pojęcie marki i jej wizerunku oraz media społecznościowe i ich wpływ na internautów. W części empirycznej badania przeprowadzone są na podstawie trzech głównych kanałów komunikacji marketingowej przy pomocy studium przypadków. Obiektem badania są trzy firmy średniej wielkości, które w ostatnich latach doświadczyły dynamicznego wzrostu. Do szybkiego rozwoju przedsiębiorstw przyczyniło się efektywne wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych. Case studies dotyczą analizy działań marek takich jak: Bloom & Wild, Daniel Wellington i Chubbies. Badania koncentrują się na czynnościach jakie te przedsiębiorstwa poczyniły funkcjonując w przeszłości jako małe firmy. Wnioski przedstawiają główne wskazówki oraz dobre praktyki marketingowe potrzebne do brandingu małej firmy w sieci.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKopera, Sebastian - 173368 pl
dc.contributor.authorSymanko, Dariiapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKopera, Sebastian - 173368 pl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T22:47:36Z
dc.date.available2020-07-27T22:47:36Z
dc.date.submitted2019-10-22pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-131165-193086pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234004
dc.languagepolpl
dc.subject.enImage building, branding, social media, small company, company brand, marketing communication tools.pl
dc.subject.plBudowanie wizerunku, branding, media społecznościowe, mała firma, marka firmy, narzędzia komunikacji marketingowej.pl
dc.titleBudowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych przez małe firmypl
dc.title.alternativeBuilding the brand image in social media by small companiespl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The primary purpose of this work is to determine the possibilities of using social media to build a company image with a limited budget. The work consists of three chapters. Theoretical part discusses the concept of the brand and its image, as well as social media and its impact on Internet users. In the empirical part, the research is conducted based on three main marketing communication channels with the help of case studies. The research object is three medium-sized companies that have experienced dynamic growth in recent years. The effective use of modern marketing tools has contributed to the rapid development of enterprises. Case studies concern the analysis of activities of brands such as Bloom & Wild, Daniel Wellington and Chubbies. Research focuses on previous actions when these enterprises operated as small ones. The conclusions present the main tips and good marketing practices needed for branding a small online business.
dc.abstract.plpl
Głównym celem pracy jest określenie możliwości wykorzystania mediów społecznościowych do budowania wizerunku firmy przy ograniczonym budżecie. Praca składa się z trzech rozdziałów. W części teoretycznej omówiono pojęcie marki i jej wizerunku oraz media społecznościowe i ich wpływ na internautów. W części empirycznej badania przeprowadzone są na podstawie trzech głównych kanałów komunikacji marketingowej przy pomocy studium przypadków. Obiektem badania są trzy firmy średniej wielkości, które w ostatnich latach doświadczyły dynamicznego wzrostu. Do szybkiego rozwoju przedsiębiorstw przyczyniło się efektywne wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych. Case studies dotyczą analizy działań marek takich jak: Bloom & Wild, Daniel Wellington i Chubbies. Badania koncentrują się na czynnościach jakie te przedsiębiorstwa poczyniły funkcjonując w przeszłości jako małe firmy. Wnioski przedstawiają główne wskazówki oraz dobre praktyki marketingowe potrzebne do brandingu małej firmy w sieci.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Kopera, Sebastian - 173368
dc.contributor.authorpl
Symanko, Dariia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Kopera, Sebastian - 173368
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.date.accessioned
2020-07-27T22:47:36Z
dc.date.available
2020-07-27T22:47:36Z
dc.date.submittedpl
2019-10-22
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-131165-193086
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/234004
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Image building, branding, social media, small company, company brand, marketing communication tools.
dc.subject.plpl
Budowanie wizerunku, branding, media społecznościowe, mała firma, marka firmy, narzędzia komunikacji marketingowej.
dc.titlepl
Budowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych przez małe firmy
dc.title.alternativepl
Building the brand image in social media by small companies
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available