Kreowanie wizerunku za pomocą obrazów – analiza profili na portalu Instagram

master
dc.abstract.enModern communication is based not only on the exchange of words, but also images - emoticons, emojis or photos . The author describes the specifics of Instagram as a social networking site created to publish self-created photography. Using the images, users can submit their everyday (breakfast, meeting friends, spending leisure time), as well as milestones, important in their lives (marriage, thesis, holidays). Exhibitionism replaces privacy and identity defines consumerism. Profiles allow manifestation of lifestyle and social status - and thus economic capital, cultural and social . World of Instagram consists of aesthetic scenes and positive emotions, which are discussed in detail in the above work.pl
dc.abstract.plWspółczesna komunikacja opiera się nie tylko na wymianie słów, ale również obrazów – emotikon, emoji czy zdjęć. Autorka opisuje specyfikę Instagramu jako portalu społecznościowego stworzonego do publikowania stworzonych przez siebie fotografii. Za pomocą zdjęć użytkownicy mogą przedstawiać swoją codzienność (śniadanie, spotkania ze znajomymi, spędzanie czasu wolnego), a także wydarzenia przełomowe, ważne w ich życiu (ślub, obrona pracy magisterskiej, wakacje). Ekshibicjonizm zastępuje prywatność, a tożsamość określa konsumpcjonizm. Profile umożliwiają manifestowanie stylu życia i statusu społecznego – a więc kapitału ekonomicznego, kulturowego, społecznego. Świat Instagramu składa się z estetycznych scen i pozytywnych emocji, które szczegółowo omówiono w powyższej pracy.pl
dc.affiliationWydział Filozoficznypl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorNiezgoda, Marian - 130964 pl
dc.contributor.authorWilkosz, Justynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WF5pl
dc.contributor.reviewerNiezgoda, Marian - 130964 pl
dc.contributor.reviewerŚwiątkiewicz-Mośny, Maria - 132346 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T18:55:42Z
dc.date.available2020-07-26T18:55:42Z
dc.date.submitted2015-10-15pl
dc.fieldofstudysocjologiapl
dc.fieldofstudykomunikowanie we współczesnym społeczeństwiepl
dc.identifier.apddiploma-101833-132607pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/208803
dc.languagepolpl
dc.subject.enimage, lifestyle, picture, social media, capital, consumerism, identity, selfiepl
dc.subject.plwizerunek, styl życia, zdjęcie, media społecznościowe, kapitał, konsumpcjonizm, tożsamość, selfiepl
dc.titleKreowanie wizerunku za pomocą obrazów – analiza profili na portalu Instagrampl
dc.title.alternativeImage creation through images - Instagram profiles' analysispl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Modern communication is based not only on the exchange of words, but also images - emoticons, emojis or photos . The author describes the specifics of Instagram as a social networking site created to publish self-created photography. Using the images, users can submit their everyday (breakfast, meeting friends, spending leisure time), as well as milestones, important in their lives (marriage, thesis, holidays). Exhibitionism replaces privacy and identity defines consumerism. Profiles allow manifestation of lifestyle and social status - and thus economic capital, cultural and social . World of Instagram consists of aesthetic scenes and positive emotions, which are discussed in detail in the above work.
dc.abstract.plpl
Współczesna komunikacja opiera się nie tylko na wymianie słów, ale również obrazów – emotikon, emoji czy zdjęć. Autorka opisuje specyfikę Instagramu jako portalu społecznościowego stworzonego do publikowania stworzonych przez siebie fotografii. Za pomocą zdjęć użytkownicy mogą przedstawiać swoją codzienność (śniadanie, spotkania ze znajomymi, spędzanie czasu wolnego), a także wydarzenia przełomowe, ważne w ich życiu (ślub, obrona pracy magisterskiej, wakacje). Ekshibicjonizm zastępuje prywatność, a tożsamość określa konsumpcjonizm. Profile umożliwiają manifestowanie stylu życia i statusu społecznego – a więc kapitału ekonomicznego, kulturowego, społecznego. Świat Instagramu składa się z estetycznych scen i pozytywnych emocji, które szczegółowo omówiono w powyższej pracy.
dc.affiliationpl
Wydział Filozoficzny
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Niezgoda, Marian - 130964
dc.contributor.authorpl
Wilkosz, Justyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WF5
dc.contributor.reviewerpl
Niezgoda, Marian - 130964
dc.contributor.reviewerpl
Świątkiewicz-Mośny, Maria - 132346
dc.date.accessioned
2020-07-26T18:55:42Z
dc.date.available
2020-07-26T18:55:42Z
dc.date.submittedpl
2015-10-15
dc.fieldofstudypl
socjologia
dc.fieldofstudypl
komunikowanie we współczesnym społeczeństwie
dc.identifier.apdpl
diploma-101833-132607
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/208803
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
image, lifestyle, picture, social media, capital, consumerism, identity, selfie
dc.subject.plpl
wizerunek, styl życia, zdjęcie, media społecznościowe, kapitał, konsumpcjonizm, tożsamość, selfie
dc.titlepl
Kreowanie wizerunku za pomocą obrazów – analiza profili na portalu Instagram
dc.title.alternativepl
Image creation through images - Instagram profiles' analysis
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
101
Views per month
Views per city
Warsaw
28
Krakow
9
Wroclaw
7
Gora Kalwaria
4
Kielce
4
Konstancin-Jeziorna
4
Lublin
4
Bydgoszcz
3
Dublin
2
Gryfow Slaski
2

No access

No Thumbnail Available