Reklama religijna jako odrębny rodzaj reklamy

2018
journal article
article
cris.lastimport.wos2024-04-09T23:32:15Z
dc.abstract.enThe main scientific objective of this article is to show the difference between religious advertising and the other types of advertising (commercial advertising, social advertising, political advertising). The text includes the definition of religious advertising in the area of media science. Author's reflections are based on the literature of the subject and his own empirical studies on the phenomenon of religious advertising carried out in the Laboratory of Medial Studies of the University of Warsaw in 2016.pl
dc.abstract.plCelem naukowym artykułu jest ukazanie reklamy religijnej jako nowego, odrębnego rodzaju reklamy, obok reklamy komercyjnej, społecznej czy politycznej. Tekst zawiera proponowaną przez autora definicję reklamy religijnej w obszarze nauki o mediach. Swoje refleksje autor buduje na literaturze przedmiotu i własnych badaniach empirycznych dotyczących fenomenu reklamy religijnej, przeprowadzonych w 2016 roku w Laboratorium Badań Medioznawczych Uniwersytetu Warszawskiego.pl
dc.contributor.authorStępniak, Krzysztofpl
dc.date.accessioned2023-11-16T07:20:01Z
dc.date.available2023-11-16T07:20:01Z
dc.date.issued2018pl
dc.date.openaccess0
dc.description.accesstimew momencie opublikowania
dc.description.additionalBibliogr. s. 340pl
dc.description.number2 (234)pl
dc.description.physical327-341pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.description.volume61pl
dc.identifier.doi10.4467/22996362PZ.18.021.9116pl
dc.identifier.eissn2299-6362pl
dc.identifier.issn0555-0025pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/323269
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.rightsUdzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa*
dc.rights.licenceCC-BY-NC-ND
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl*
dc.share.typeotwarte czasopismo
dc.subject.enreligious advertisingpl
dc.subject.ensacrumpl
dc.subject.ensocial advertisingpl
dc.subject.enCatholic Churchpl
dc.subject.plreklama religijnapl
dc.subject.plsacrumpl
dc.subject.plreklama społecznapl
dc.subject.plKościół katolickipl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleReklama religijna jako odrębny rodzaj reklamypl
dc.title.alternativeReligious advertising as a separate type of advertisingpl
dc.title.journalZeszyty Prasoznawczepl
dc.typeJournalArticlepl
dspace.entity.typePublication
cris.lastimport.wos
2024-04-09T23:32:15Z
dc.abstract.enpl
The main scientific objective of this article is to show the difference between religious advertising and the other types of advertising (commercial advertising, social advertising, political advertising). The text includes the definition of religious advertising in the area of media science. Author's reflections are based on the literature of the subject and his own empirical studies on the phenomenon of religious advertising carried out in the Laboratory of Medial Studies of the University of Warsaw in 2016.
dc.abstract.plpl
Celem naukowym artykułu jest ukazanie reklamy religijnej jako nowego, odrębnego rodzaju reklamy, obok reklamy komercyjnej, społecznej czy politycznej. Tekst zawiera proponowaną przez autora definicję reklamy religijnej w obszarze nauki o mediach. Swoje refleksje autor buduje na literaturze przedmiotu i własnych badaniach empirycznych dotyczących fenomenu reklamy religijnej, przeprowadzonych w 2016 roku w Laboratorium Badań Medioznawczych Uniwersytetu Warszawskiego.
dc.contributor.authorpl
Stępniak, Krzysztof
dc.date.accessioned
2023-11-16T07:20:01Z
dc.date.available
2023-11-16T07:20:01Z
dc.date.issuedpl
2018
dc.date.openaccess
0
dc.description.accesstime
w momencie opublikowania
dc.description.additionalpl
Bibliogr. s. 340
dc.description.numberpl
2 (234)
dc.description.physicalpl
327-341
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.description.volumepl
61
dc.identifier.doipl
10.4467/22996362PZ.18.021.9116
dc.identifier.eissnpl
2299-6362
dc.identifier.issnpl
0555-0025
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/323269
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.rights*
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa
dc.rights.licence
CC-BY-NC-ND
dc.rights.uri*
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl
dc.share.type
otwarte czasopismo
dc.subject.enpl
religious advertising
dc.subject.enpl
sacrum
dc.subject.enpl
social advertising
dc.subject.enpl
Catholic Church
dc.subject.plpl
reklama religijna
dc.subject.plpl
sacrum
dc.subject.plpl
reklama społeczna
dc.subject.plpl
Kościół katolicki
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Reklama religijna jako odrębny rodzaj reklamy
dc.title.alternativepl
Religious advertising as a separate type of advertising
dc.title.journalpl
Zeszyty Prasoznawcze
dc.typepl
JournalArticle
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
2
Views per month
Views per city
Krakow
1
San Jose
1
Downloads
stepniak_reklama_religijna_jako_odrebny_rodzaj_reklamy_2018.pdf
47