Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Strategia zarządzania profilem edukacyjnym w mediach społecznościowych na przykładzie działalności wybranych trenerów wokalnych
Management strategy of a social media educational profile on the example of the activities of selected vocal coaches
STRATEGIA, ZARZĄDZANIE, PROFIL EDUKACYJNY, MARKA OSOBISTA, MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
STRATEGY, MANAGEMENT, EDUCATIONAL PROFILE, PERSONAL BRAND, SOCIAL MEDIA
Tematem niniejszej pracy jest strategia zarządzania profilem edukacyjnym o tematyce wokalnej, prowadzonym w przestrzeni mediów społecznościowych. Celem analizy sposobów zarządzania wybranymi profilami była weryfikacja problemu badawczego: „Jakie działania wpływają na skuteczność w zarządzaniu profilem edukacyjnym?”. Przedmiotem badań została działalność trenerów wokalnych – Gosi Sacały oraz Bartka Cabonia. Część teoretyczna pracy przedstawia dotychczasowe publikacje naukowe w zakresie strategii zarządzania, mediów społecznościowych, marek osobistych. W części empirycznej przedstawiono wyniki badań własnych, które sformułowane zostały na podstawie przeprowadzonych wywiadów – pogłębionego swobodnego z Gosią Sacałą oraz ustrukturyzowanego wywiadu pisemnego z Bartkiem Caboniem. Uzupełnieniem techniki wywiadu była analiza publikowanych przez twórców treści, zamieszczanych na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz w serwisie YouTube. W pracy zastosowano metodologię jakościową, wykorzystane metody badawcze to studia przypadków oraz netnografia. Wynikiem badań jest przedstawienie strategii badanych działalności edukacyjnych oraz rekomendacji, które udało się sformułować na podstawie badań.
The subject of this thesis is the management strategy of a vocal education profile conducted in the social media space. The aim of analysing the management methods of the selected profiles was to find the answer to the research problem posed: "What activities influence the effectiveness of managing an educational profile?". The research subject was the activity of vocal coaches - Gosia Sacała and Bartek Cabon. The theoretical part of the paper presents previous scientific publications in management strategies, social media, and personal brands. The empirical part presents the results of own research, which were formulated on the basis of conducted interviews an in-depth free interview with Gosia Sacała and a structured written interview with Bartek Caboń. The interview technique was complemented by an analysis of the content published by the creators, and posted on Facebook, Instagram, TikTok, and YouTube. A qualitative methodology was used in the research, the research methods employed were case studies and netnography. The result of the study is a presentation of the strategies of the researched educational activities and the recommendations that could be formulated in the course of the research.
dc.abstract.en | The subject of this thesis is the management strategy of a vocal education profile conducted in the social media space. The aim of analysing the management methods of the selected profiles was to find the answer to the research problem posed: "What activities influence the effectiveness of managing an educational profile?". The research subject was the activity of vocal coaches - Gosia Sacała and Bartek Cabon. The theoretical part of the paper presents previous scientific publications in management strategies, social media, and personal brands. The empirical part presents the results of own research, which were formulated on the basis of conducted interviews an in-depth free interview with Gosia Sacała and a structured written interview with Bartek Caboń. The interview technique was complemented by an analysis of the content published by the creators, and posted on Facebook, Instagram, TikTok, and YouTube. A qualitative methodology was used in the research, the research methods employed were case studies and netnography. The result of the study is a presentation of the strategies of the researched educational activities and the recommendations that could be formulated in the course of the research. | pl |
dc.abstract.pl | Tematem niniejszej pracy jest strategia zarządzania profilem edukacyjnym o tematyce wokalnej, prowadzonym w przestrzeni mediów społecznościowych. Celem analizy sposobów zarządzania wybranymi profilami była weryfikacja problemu badawczego: „Jakie działania wpływają na skuteczność w zarządzaniu profilem edukacyjnym?”. Przedmiotem badań została działalność trenerów wokalnych – Gosi Sacały oraz Bartka Cabonia. Część teoretyczna pracy przedstawia dotychczasowe publikacje naukowe w zakresie strategii zarządzania, mediów społecznościowych, marek osobistych. W części empirycznej przedstawiono wyniki badań własnych, które sformułowane zostały na podstawie przeprowadzonych wywiadów – pogłębionego swobodnego z Gosią Sacałą oraz ustrukturyzowanego wywiadu pisemnego z Bartkiem Caboniem. Uzupełnieniem techniki wywiadu była analiza publikowanych przez twórców treści, zamieszczanych na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz w serwisie YouTube. W pracy zastosowano metodologię jakościową, wykorzystane metody badawcze to studia przypadków oraz netnografia. Wynikiem badań jest przedstawienie strategii badanych działalności edukacyjnych oraz rekomendacji, które udało się sformułować na podstawie badań. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Modzelewska, Anna | pl |
dc.contributor.author | Kowalczyk, Alicja | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Modzelewska, Anna | pl |
dc.contributor.reviewer | Nierenberg, Bogusław - 130955 | pl |
dc.date.accessioned | 2023-07-04T21:35:43Z | |
dc.date.available | 2023-07-04T21:35:43Z | |
dc.date.submitted | 2023-07-04 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie kulturą i mediami | pl |
dc.identifier.apd | diploma-165026-290041 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313884 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | STRATEGY, MANAGEMENT, EDUCATIONAL PROFILE, PERSONAL BRAND, SOCIAL MEDIA | pl |
dc.subject.pl | STRATEGIA, ZARZĄDZANIE, PROFIL EDUKACYJNY, MARKA OSOBISTA, MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE | pl |
dc.title | Strategia zarządzania profilem edukacyjnym w mediach społecznościowych na przykładzie działalności wybranych trenerów wokalnych | pl |
dc.title.alternative | Management strategy of a social media educational profile on the example of the activities of selected vocal coaches | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |