Analiza działalności marketingowej profesjonalnego klubu siatkarskiego

master
dc.abstract.enThe aim of this study was to analyze the professional volleyball club's marketing activities in Poland. The key was to select the types of marketing activities. The subject of my analysis is PGE Skra Belchatow - a club that was one of the first in Poland to implement marketing activities in sport management processes. As the main research method I chose the analysis of the content. The analyzes emerged the areas of promotion, sponsorship and Internet marketing, where the most important types of marketing activities are event marketing, conducting official profiles at social media and traditional visual advertising.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy było przeanalizowanie działalności marketingowej profesjonalnego klubu siatkarskiego w Polsce. Kluczowym było wyłonienie rodzajów i sposobów prowadzonych działań marketingowych. Przedmiotem mojej analizy została PGE Skra Bełchatów - klub, który jako jeden z pierwszych w Polsce wdrożył działania z zakresu marketingu sportu w procesy zarządzania. Badanie miało charakter studium przypadku. Jako główną metodę badawczą przyjęłam analizę treści. W wyniku przeprowadzonych analiz wyłoniłam obszary promocji, sponsoringu i marketingu internetowego, w obrębie których najważniejszymi rodzajami działań marketingowych są event marketing, prowadzenie oficjalnych kanałów w social media oraz tradycyjna reklama wizualna.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorZawartka, Marekpl
dc.contributor.authorHebda, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerZawartka, Marekpl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T19:48:47Z
dc.date.available2020-07-24T19:48:47Z
dc.date.submitted2015-10-13pl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sporciepl
dc.identifier.apddiploma-81437-183867pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/191039
dc.languagepolpl
dc.subject.enmarketing, sport, volleyball, sport club, PGE Skra Belchatowpl
dc.subject.plmarketing, sport, piłka siatkowa, klub sportowy, PGE Skra Bełchatówpl
dc.titleAnaliza działalności marketingowej profesjonalnego klubu siatkarskiegopl
dc.title.alternativeAnalysis of professional volleyball club's marketing activities; a study based on the example of volleyball club PGE Skra Belchatowpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of this study was to analyze the professional volleyball club's marketing activities in Poland. The key was to select the types of marketing activities. The subject of my analysis is PGE Skra Belchatow - a club that was one of the first in Poland to implement marketing activities in sport management processes. As the main research method I chose the analysis of the content. The analyzes emerged the areas of promotion, sponsorship and Internet marketing, where the most important types of marketing activities are event marketing, conducting official profiles at social media and traditional visual advertising.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy było przeanalizowanie działalności marketingowej profesjonalnego klubu siatkarskiego w Polsce. Kluczowym było wyłonienie rodzajów i sposobów prowadzonych działań marketingowych. Przedmiotem mojej analizy została PGE Skra Bełchatów - klub, który jako jeden z pierwszych w Polsce wdrożył działania z zakresu marketingu sportu w procesy zarządzania. Badanie miało charakter studium przypadku. Jako główną metodę badawczą przyjęłam analizę treści. W wyniku przeprowadzonych analiz wyłoniłam obszary promocji, sponsoringu i marketingu internetowego, w obrębie których najważniejszymi rodzajami działań marketingowych są event marketing, prowadzenie oficjalnych kanałów w social media oraz tradycyjna reklama wizualna.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Zawartka, Marek
dc.contributor.authorpl
Hebda, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Zawartka, Marek
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.date.accessioned
2020-07-24T19:48:47Z
dc.date.available
2020-07-24T19:48:47Z
dc.date.submittedpl
2015-10-13
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sporcie
dc.identifier.apdpl
diploma-81437-183867
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/191039
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
marketing, sport, volleyball, sport club, PGE Skra Belchatow
dc.subject.plpl
marketing, sport, piłka siatkowa, klub sportowy, PGE Skra Bełchatów
dc.titlepl
Analiza działalności marketingowej profesjonalnego klubu siatkarskiego
dc.title.alternativepl
Analysis of professional volleyball club's marketing activities; a study based on the example of volleyball club PGE Skra Belchatow
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available