Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Branding emocjonalny w budowaniu wizerunku marki Milka w mediach społecznościowych
Emotional branding in building the image of the Milka brand in social media.
BRANDING EMOCJONALNY - EMOCJE - MARKA – MARKETING -MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - WIZERUNEK
BRAND - EMOTIONAL BRANING - EMOTIONS - IMAGE – SOCIAL MEDIA
Praca porusza tematykę marketingu, marki, budowania wizerunku, brandingu emocjonalnego oraz mediów społecznościowych. Powyższe zagadnienia to część teoretyczna pracy, która stanowiła bazę do dalszych działań badawczych. Celem pracy jest przedstawienie oraz analiza roli i znaczenia brandingu emocjonalnego w kreowaniu marki w mediach społecznościowych na przykładzie marki Milka, która stanowi przedmiot badania. Marka Milka która od lat funkcjonuje na rynku polskim prowadzi działania, które mają na celu budowanie przewagi konkurencyjnej oraz wizerunku marki, przy istotnym zaangażowaniu w ten proces brandingu emocjonalnego. W pracy przedstawiono 4 pytania badawcze, które m.in dotyczyły brandingu emocjonalnego jako narzędzia budowania wizerunku oraz sposobu na zdobycie przewagi konkurencyjnej. W celu zebrania informacji i danych o marce z zakresu badanej tematyki wykorzystano marketing mix, studium przypadku oraz analizę SWOT/TOWS, która pozwoliła wytyczyć odpowiednią strategię opierającą się na ekspansji. Dzięki zebranym informacjom potwierdzona została hipoteza, iż branding emocjonalny to skuteczne narzędzie używane w kreowaniu marki i wizerunku marki Milka.
The thesis deals with the subject of marketing, emotional branding, image building and social media. The above issues are the theoretical part of the thesis, which constituted the basis for further research activities. The purpose of the thesis is to present and analyze the role and significance of emotional branding in brand creations in social media on the example of the Milka brand, which is the subject of the study. The Milka brand, which has been operating on the Polish market for years, conduct activities that are aimed at building competitive advantage and brand image with significant role of emotional branding in this process. There are four research questions, which include emotional branding as a tool for building brand image and a way to gain competitive advantage. Marketing mix, case study and SWOT/TOWS analysis were used to gather information and data on the brand in the subject area which allowed the development of an appropriate strategy based on expansion. Thanks to the collected information, the hypothesis that emotional branding is an effective tool used in creating the brand and image of the Milka brand has been confirmed.
dc.abstract.en | The thesis deals with the subject of marketing, emotional branding, image building and social media. The above issues are the theoretical part of the thesis, which constituted the basis for further research activities. The purpose of the thesis is to present and analyze the role and significance of emotional branding in brand creations in social media on the example of the Milka brand, which is the subject of the study. The Milka brand, which has been operating on the Polish market for years, conduct activities that are aimed at building competitive advantage and brand image with significant role of emotional branding in this process. There are four research questions, which include emotional branding as a tool for building brand image and a way to gain competitive advantage. Marketing mix, case study and SWOT/TOWS analysis were used to gather information and data on the brand in the subject area which allowed the development of an appropriate strategy based on expansion. Thanks to the collected information, the hypothesis that emotional branding is an effective tool used in creating the brand and image of the Milka brand has been confirmed. | pl |
dc.abstract.pl | Praca porusza tematykę marketingu, marki, budowania wizerunku, brandingu emocjonalnego oraz mediów społecznościowych. Powyższe zagadnienia to część teoretyczna pracy, która stanowiła bazę do dalszych działań badawczych. Celem pracy jest przedstawienie oraz analiza roli i znaczenia brandingu emocjonalnego w kreowaniu marki w mediach społecznościowych na przykładzie marki Milka, która stanowi przedmiot badania. Marka Milka która od lat funkcjonuje na rynku polskim prowadzi działania, które mają na celu budowanie przewagi konkurencyjnej oraz wizerunku marki, przy istotnym zaangażowaniu w ten proces brandingu emocjonalnego. W pracy przedstawiono 4 pytania badawcze, które m.in. dotyczyły brandingu emocjonalnego jako narzędzia budowania wizerunku oraz sposobu na zdobycie przewagi konkurencyjnej. W celu zebrania informacji i danych o marce z zakresu badanej tematyki wykorzystano marketing mix, studium przypadku oraz analizę SWOT/TOWS, która pozwoliła wytyczyć odpowiednią strategię opierającą się na ekspansji. Dzięki zebranym informacjom potwierdzona została hipoteza, iż branding emocjonalny to skuteczne narzędzie używane w kreowaniu marki i wizerunku marki Milka. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Gancarczyk, Jacek - 185651 | pl |
dc.contributor.author | Świętoniowska, Maria | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Gancarczyk, Jacek - 185651 | pl |
dc.contributor.reviewer | Najda-Janoszka, Marta - 173388 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-28T05:54:57Z | |
dc.date.available | 2020-07-28T05:54:57Z | |
dc.date.submitted | 2020-06-29 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
dc.fieldofstudy | media społecznościowe w zarządzaniu | pl |
dc.identifier.apd | diploma-140020-213387 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240486 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | BRAND - EMOTIONAL BRANING - EMOTIONS - IMAGE – SOCIAL MEDIA | pl |
dc.subject.pl | BRANDING EMOCJONALNY - EMOCJE - MARKA – MARKETING -MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - WIZERUNEK | pl |
dc.title | Branding emocjonalny w budowaniu wizerunku marki Milka w mediach społecznościowych | pl |
dc.title.alternative | Emotional branding in building the image of the Milka brand in social media. | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |