Rebranding jako forma strategii marketingowej na przykładzie banku Alior Sync

master
dc.abstract.enThe aim of the study was to present the rebranding process and its impact on the creation of brand image. These are not the only changes made in the system of visual identification , but also to change its image related to the marketing strategy of the company. Alior Sync was used for this purpose, which in 2014 began the process of rebranding . To explore the effects of changes carried out a survey among the employees of the bank and used source material with the bank. Changes made in the bank have been very well rated by customers. Alior Sync after changing the name to T- Mobile Banking gained a lot of new customers and saw an increase in sales of products and services.pl
dc.abstract.plCelem badań było przedstawienie procesu rebrandingu oraz jego wpływu na kreowanie wizerunku marki. Nie są to zmiany dokonane tylko w systemie identyfikacji wizualnej, ale również zmiany wizerunkowe związane ze strategią marketingową przedsiębiorstwa. W tym celu wykorzystano przykład Alior Sync, w którym w 2014 roku rozpoczął się proces rebrandingu. Aby poznać efekty zmian przeprowadzono badania ankietowe wśród pracowników banku oraz wykorzystano materiały źródłowe z banku. Zmiany dokonane w banku zostały bardzo dobrze ocenione przez klientów. Alior Sync po zmianie nazwy na T- Mobile Usługi Bankowe zyskał dużo nowych klientów oraz odnotowano wzrost sprzedaży produktów i usług.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorSzopa, Andrzej - 132249 pl
dc.contributor.authorJanoszek, Anetapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKurleto, Halszka - 127543 pl
dc.contributor.reviewerSzopa, Andrzej - 132249 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T21:25:26Z
dc.date.available2020-07-26T21:25:26Z
dc.date.submitted2016-06-28pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowympl
dc.identifier.apddiploma-104725-203968pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/211130
dc.languagepolpl
dc.subject.enAuditing -Rebranding - Marketing Strategy - Brandpl
dc.subject.plAudyt -Rebranding - Strategia marketingowa - Markapl
dc.titleRebranding jako forma strategii marketingowej na przykładzie banku Alior Syncpl
dc.title.alternativeRebranding as a form of marketing strategy on the example of the bank Alior Syncpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the study was to present the rebranding process and its impact on the creation of brand image. These are not the only changes made in the system of visual identification , but also to change its image related to the marketing strategy of the company. Alior Sync was used for this purpose, which in 2014 began the process of rebranding . To explore the effects of changes carried out a survey among the employees of the bank and used source material with the bank. Changes made in the bank have been very well rated by customers. Alior Sync after changing the name to T- Mobile Banking gained a lot of new customers and saw an increase in sales of products and services.
dc.abstract.plpl
Celem badań było przedstawienie procesu rebrandingu oraz jego wpływu na kreowanie wizerunku marki. Nie są to zmiany dokonane tylko w systemie identyfikacji wizualnej, ale również zmiany wizerunkowe związane ze strategią marketingową przedsiębiorstwa. W tym celu wykorzystano przykład Alior Sync, w którym w 2014 roku rozpoczął się proces rebrandingu. Aby poznać efekty zmian przeprowadzono badania ankietowe wśród pracowników banku oraz wykorzystano materiały źródłowe z banku. Zmiany dokonane w banku zostały bardzo dobrze ocenione przez klientów. Alior Sync po zmianie nazwy na T- Mobile Usługi Bankowe zyskał dużo nowych klientów oraz odnotowano wzrost sprzedaży produktów i usług.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Szopa, Andrzej - 132249
dc.contributor.authorpl
Janoszek, Aneta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Kurleto, Halszka - 127543
dc.contributor.reviewerpl
Szopa, Andrzej - 132249
dc.date.accessioned
2020-07-26T21:25:26Z
dc.date.available
2020-07-26T21:25:26Z
dc.date.submittedpl
2016-06-28
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowym
dc.identifier.apdpl
diploma-104725-203968
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/211130
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Auditing -Rebranding - Marketing Strategy - Brand
dc.subject.plpl
Audyt -Rebranding - Strategia marketingowa - Marka
dc.titlepl
Rebranding jako forma strategii marketingowej na przykładzie banku Alior Sync
dc.title.alternativepl
Rebranding as a form of marketing strategy on the example of the bank Alior Sync
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
40
Views per month
Views per city
Poznan
14
Dublin
3
Wroclaw
3
Gdansk
2
Boardman
1
Chandler
1
Grotniki
1
Krakow
1
Lublin
1
Piotrkow Trybunalski
1

No access

No Thumbnail Available