Instagram jako instrument sprzedaży w Internecie

master
dc.abstract.enThe following thesis presents issues related to Instagram as an effective sales instrument on the Internet. The thesis was based on the analysis of literature, academic articles, reports and industry websites. The aim of the thesis was to answer the research question posed in chapter four, related to the purchasing tendencies of Instagram users. The research chapter was based on an anonymous online survey with single and multiple choice questions. An in-depth analysis of the research results, allowed to formulate the final conclusions regarding that Instagram is a virtual place that influences consumers' transactional decisions, and additionally, brands use the application to promote their products.pl
dc.abstract.plW poniższej pracy dyplomowej przedstawiono zagadnienia dotyczące Instagrama jako skutecznego instrumentu sprzedaży w Internecie. Praca została opracowana w oparciu o analizę literatury, artykułów naukowych, raportów oraz stron branżowych. Celem pracy było udzielenie odpowiedzi na postawione pytanie badawcze, zawarte w rozdziale czwartym, związane z tendencjami zakupowymi użytkowników Instagrama. Rozdział badawczy został opracowany na podstawie anonimowej ankiety internetowej, zawierającej pytania jedno i wielokrotnego wyboru. Dogłębna analiza wyników badań, pozwoliła na sformułowanie końcowych wniosków dotyczących, że Instagram jest wirtualnym miejscem, które wpływa na decyzję transakcyjne konsumentów, a dodatkowo marki wykorzystują aplikację do promocji sowich produktów.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.contributor.authorZabrzeska, Karolinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.contributor.reviewerWziątek-Staśko, Annapl
dc.date.accessioned2022-07-12T21:47:55Z
dc.date.available2022-07-12T21:47:55Z
dc.date.submitted2022-07-12pl
dc.fieldofstudyfinanse i controllingpl
dc.identifier.apddiploma-156627-287879pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/296410
dc.languagepolpl
dc.subject.enbuying trends - consumer - eMarketing – Instagram – social mediapl
dc.subject.plE marketing – Instagram – konsument – media społecznościowe – tendencje zakupowepl
dc.titleInstagram jako instrument sprzedaży w Interneciepl
dc.title.alternativeInstagram as a sales tool on the Internetpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The following thesis presents issues related to Instagram as an effective sales instrument on the Internet. The thesis was based on the analysis of literature, academic articles, reports and industry websites. The aim of the thesis was to answer the research question posed in chapter four, related to the purchasing tendencies of Instagram users. The research chapter was based on an anonymous online survey with single and multiple choice questions. An in-depth analysis of the research results, allowed to formulate the final conclusions regarding that Instagram is a virtual place that influences consumers' transactional decisions, and additionally, brands use the application to promote their products.
dc.abstract.plpl
W poniższej pracy dyplomowej przedstawiono zagadnienia dotyczące Instagrama jako skutecznego instrumentu sprzedaży w Internecie. Praca została opracowana w oparciu o analizę literatury, artykułów naukowych, raportów oraz stron branżowych. Celem pracy było udzielenie odpowiedzi na postawione pytanie badawcze, zawarte w rozdziale czwartym, związane z tendencjami zakupowymi użytkowników Instagrama. Rozdział badawczy został opracowany na podstawie anonimowej ankiety internetowej, zawierającej pytania jedno i wielokrotnego wyboru. Dogłębna analiza wyników badań, pozwoliła na sformułowanie końcowych wniosków dotyczących, że Instagram jest wirtualnym miejscem, które wpływa na decyzję transakcyjne konsumentów, a dodatkowo marki wykorzystują aplikację do promocji sowich produktów.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.contributor.authorpl
Zabrzeska, Karolina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.contributor.reviewerpl
Wziątek-Staśko, Anna
dc.date.accessioned
2022-07-12T21:47:55Z
dc.date.available
2022-07-12T21:47:55Z
dc.date.submittedpl
2022-07-12
dc.fieldofstudypl
finanse i controlling
dc.identifier.apdpl
diploma-156627-287879
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/296410
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
buying trends - consumer - eMarketing – Instagram – social media
dc.subject.plpl
E marketing – Instagram – konsument – media społecznościowe – tendencje zakupowe
dc.titlepl
Instagram jako instrument sprzedaży w Internecie
dc.title.alternativepl
Instagram as a sales tool on the Internet
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
35
Views per month
Views per city
Krakow
9
Warsaw
9
Wroclaw
3
Lodz
2
Lublin
2
Czechowice-Dziedzice
1
Genoa
1
Lowicz
1
Munich
1
Poznan
1

No access

No Thumbnail Available
Collections