Badanie skuteczności nauczania metodą blended-learning na przykładzie kursu podstaw chemii

2008
book section
article
dc.affiliationWydział Chemii : Zakład Chemii Nieorganicznejpl
dc.affiliationWydział Chemii : Zakład Dydaktyki Chemiipl
dc.contributor.authorKalisz, Aleksandrapl
dc.contributor.authorWitkowski, Stefan - 132669 pl
dc.contributor.authorMigdał-Mikuli, Anna - 130580 pl
dc.contributor.editorMaciejowska, Iwona - 130150 pl
dc.contributor.editorWęgrzyn, Agnieszka - 132595 pl
dc.contributor.editorWitkowski, Stefan - 132669 pl
dc.contributor.editorRożek, Weronikapl
dc.contributor.editorRuszak, Monikapl
dc.date.accession2019-10-08pl
dc.date.accessioned2019-10-08T08:13:48Z
dc.date.available2019-10-08T08:13:48Z
dc.date.issued2008pl
dc.date.openaccess0
dc.description.accesstimew momencie opublikowania
dc.description.physical104pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.isbn978-83-921505-4-1pl
dc.identifier.projectROD UJ / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/84176
dc.identifier.weblinkhttps://docplayer.pl/8518092-Technologie-informacyjne-dla-chemikow.htmlpl
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.pubinfoKraków : Wydział Chemii. Uniwersytet Jagiellońskipl
dc.rightsDodaję tylko opis bibliograficzny*
dc.rights.licenceInna otwarta licencja
dc.rights.uri*
dc.share.typeinne
dc.subtypeArticlepl
dc.titleBadanie skuteczności nauczania metodą blended-learning na przykładzie kursu podstaw chemiipl
dc.title.containerTechnologie informacyjne dla chemikówpl
dc.typeBookSectionpl
dspace.entity.typePublication
dc.affiliationpl
Wydział Chemii : Zakład Chemii Nieorganicznej
dc.affiliationpl
Wydział Chemii : Zakład Dydaktyki Chemii
dc.contributor.authorpl
Kalisz, Aleksandra
dc.contributor.authorpl
Witkowski, Stefan - 132669
dc.contributor.authorpl
Migdał-Mikuli, Anna - 130580
dc.contributor.editorpl
Maciejowska, Iwona - 130150
dc.contributor.editorpl
Węgrzyn, Agnieszka - 132595
dc.contributor.editorpl
Witkowski, Stefan - 132669
dc.contributor.editorpl
Rożek, Weronika
dc.contributor.editorpl
Ruszak, Monika
dc.date.accessionpl
2019-10-08
dc.date.accessioned
2019-10-08T08:13:48Z
dc.date.available
2019-10-08T08:13:48Z
dc.date.issuedpl
2008
dc.date.openaccess
0
dc.description.accesstime
w momencie opublikowania
dc.description.physicalpl
104
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.isbnpl
978-83-921505-4-1
dc.identifier.projectpl
ROD UJ / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/84176
dc.identifier.weblinkpl
https://docplayer.pl/8518092-Technologie-informacyjne-dla-chemikow.html
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.pubinfopl
Kraków : Wydział Chemii. Uniwersytet Jagielloński
dc.rights*
Dodaję tylko opis bibliograficzny
dc.rights.licence
Inna otwarta licencja
dc.rights.uri*
dc.share.type
inne
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Badanie skuteczności nauczania metodą blended-learning na przykładzie kursu podstaw chemii
dc.title.containerpl
Technologie informacyjne dla chemików
dc.typepl
BookSection
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available