Zarządzanie reklamą na Facebooku na przykładzie marki Modile i bloga Jessici Mercedes

master
dc.abstract.enThe main idea of the master’s dissertation is to present and discuss Advertising management on Facebook based on fashion brands. The main elements of social marketing have been studied and analyzed. The current communications Internet tools, online marketing, statistics of social websites and online advertisements have been compared. The development of new brand Modile has been showed. Therefore the questionnaire has been carried out to get to know the opinion of customers. The way of promotion of popular blogger Jessica Mercedes on Facebook has been discussed as well.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca ma celu przedstawienie i omówienie zagadnienia zarządania reklamą na Facebooku na przykładzie marek modowych. Podjęto analizie współczesne narzędzia komunikacji internetowej, promocję w sieci, marketing na Facebooku. Porównano także statystyki dotyczące portali społecznościowych oraz reklamy internetowej. Wykazano rozwój nowej na rynku marki modowej Modile i przeprowadzono badanie ankietowe, by poznać opinię klientek na temat skuteczności funkcjonowania tej marki na portalach społecznościowych. Na podstawie analizy źródłowej omówiono również zarządzanie fanpagem i sposób promowania mody znanej blogerki Jessici Mercedes.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorSkorus, Jacekpl
dc.contributor.authorKopcińska, Aleksandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSkorus, Jacekpl
dc.contributor.reviewerKreft, Janpl
dc.date.accessioned2020-07-27T12:47:23Z
dc.date.available2020-07-27T12:47:23Z
dc.date.submitted2017-10-16pl
dc.fieldofstudyzarządzanie reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-120029-164291pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224991
dc.languagepolpl
dc.subject.enInternet, online advertisement, social media, marketing, social websites, management in advertisement, Facebookpl
dc.subject.plInternet, reklama internetowa, media społecznościowe, marketing, portale społecznościowe, zarządanie reklamą, Facebookpl
dc.titleZarządzanie reklamą na Facebooku na przykładzie marki Modile i bloga Jessici Mercedespl
dc.title.alternativeAdvertising management on Facebook based on brand Modile and Jessica Mercedes' blogpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The main idea of the master’s dissertation is to present and discuss Advertising management on Facebook based on fashion brands. The main elements of social marketing have been studied and analyzed. The current communications Internet tools, online marketing, statistics of social websites and online advertisements have been compared. The development of new brand Modile has been showed. Therefore the questionnaire has been carried out to get to know the opinion of customers. The way of promotion of popular blogger Jessica Mercedes on Facebook has been discussed as well.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca ma celu przedstawienie i omówienie zagadnienia zarządania reklamą na Facebooku na przykładzie marek modowych. Podjęto analizie współczesne narzędzia komunikacji internetowej, promocję w sieci, marketing na Facebooku. Porównano także statystyki dotyczące portali społecznościowych oraz reklamy internetowej. Wykazano rozwój nowej na rynku marki modowej Modile i przeprowadzono badanie ankietowe, by poznać opinię klientek na temat skuteczności funkcjonowania tej marki na portalach społecznościowych. Na podstawie analizy źródłowej omówiono również zarządzanie fanpagem i sposób promowania mody znanej blogerki Jessici Mercedes.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Skorus, Jacek
dc.contributor.authorpl
Kopcińska, Aleksandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Skorus, Jacek
dc.contributor.reviewerpl
Kreft, Jan
dc.date.accessioned
2020-07-27T12:47:23Z
dc.date.available
2020-07-27T12:47:23Z
dc.date.submittedpl
2017-10-16
dc.fieldofstudypl
zarządzanie reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-120029-164291
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/224991
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Internet, online advertisement, social media, marketing, social websites, management in advertisement, Facebook
dc.subject.plpl
Internet, reklama internetowa, media społecznościowe, marketing, portale społecznościowe, zarządanie reklamą, Facebook
dc.titlepl
Zarządzanie reklamą na Facebooku na przykładzie marki Modile i bloga Jessici Mercedes
dc.title.alternativepl
Advertising management on Facebook based on brand Modile and Jessica Mercedes' blog
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
19
Views per month
Views per city
Krakow
4
Wroclaw
4
Dublin
1
Jordanow
1
Lublin
1
Poznan
1
Radom
1
Szczecin
1
Torun
1
Warsaw
1

No access

No Thumbnail Available