Budowanie lojalności klientów na przykładzie firmy Amazon

licenciate
dc.abstract.enThis thesis discusses the importance of customer loyalty and how to develop long-term relationships with customers. It identifies the aspects that have the greatest impact on the customer in developing a long-term partnership. It also discusses theoretical issues related to the process of developing customer loyalty, relationship marketing and its tools and loyalty programmes using Amazon as an example. Academic books, review articles and research were used as sources. The self-study was conducted using a questionnaire survey method.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca omawia znaczenie lojalności klientów i sposoby rozwijania długotrwałych relacji z nimi. Praca identyfikuje aspekty, które mają największy wpływ na klienta w rozwijaniu długoterminowego partnerstwa. Omawia również kwestie teoretyczne związane z procesem rozwijania lojalności klientów, marketingiem relacji i jego narzędziami oraz programami lojalnościowymi z wykorzystaniem przykładu firmy Amazon. Jako źródła wykorzystano książki naukowe, artykuły przeglądowe i badania. Do przeprowadzenia badań własnych zastosowano metodę ankietową.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.authorSamborska, Wiktoriapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerStuss, Magdalena - 132134 pl
dc.date.accessioned2023-07-04T21:33:01Z
dc.date.available2023-07-04T21:33:01Z
dc.date.submitted2023-07-04pl
dc.fieldofstudyzarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-163871-292563pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313800
dc.languagepolpl
dc.subject.enrewards – loyalty programmes – customer relationspl
dc.subject.plnagrody – programy lojalnościowe – relacje z klientamipl
dc.titleBudowanie lojalności klientów na przykładzie firmy Amazonpl
dc.title.alternativeBuilding customer loyalty using Amazon as an examplepl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This thesis discusses the importance of customer loyalty and how to develop long-term relationships with customers. It identifies the aspects that have the greatest impact on the customer in developing a long-term partnership. It also discusses theoretical issues related to the process of developing customer loyalty, relationship marketing and its tools and loyalty programmes using Amazon as an example. Academic books, review articles and research were used as sources. The self-study was conducted using a questionnaire survey method.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca omawia znaczenie lojalności klientów i sposoby rozwijania długotrwałych relacji z nimi. Praca identyfikuje aspekty, które mają największy wpływ na klienta w rozwijaniu długoterminowego partnerstwa. Omawia również kwestie teoretyczne związane z procesem rozwijania lojalności klientów, marketingiem relacji i jego narzędziami oraz programami lojalnościowymi z wykorzystaniem przykładu firmy Amazon. Jako źródła wykorzystano książki naukowe, artykuły przeglądowe i badania. Do przeprowadzenia badań własnych zastosowano metodę ankietową.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.authorpl
Samborska, Wiktoria
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Stuss, Magdalena - 132134
dc.date.accessioned
2023-07-04T21:33:01Z
dc.date.available
2023-07-04T21:33:01Z
dc.date.submittedpl
2023-07-04
dc.fieldofstudypl
zarządzanie – firmą, personelem, międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-163871-292563
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313800
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
rewards – loyalty programmes – customer relations
dc.subject.plpl
nagrody – programy lojalnościowe – relacje z klientami
dc.titlepl
Budowanie lojalności klientów na przykładzie firmy Amazon
dc.title.alternativepl
Building customer loyalty using Amazon as an example
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available