Wizerunek polityczny Andrzeja Dudy i Bronisława Komorowskiego w kampanii prezydenckiej 2015. Analiza "Gazety Wyborczej" i "Gazety Polskiej Codziennie"

master
dc.abstract.enThe thesis describes the images of politicians - Bronisław Komorowski and Andrzej Duda during the presidential campaign in 2015 created by the newspapers " Gazeta Wyborcza" and " Gazeta Polska Codziennie ". The main point was to analyze the images of politicians, and also to describe the manner in which the image is constructed. The thesis refers to an image, political image, components and tools that should be used to create the image.pl
dc.abstract.plPraca opisuje wizerunki polityczne Bronisława Komorowskiego i Andrzeja Dudy w okresie kampanii prezydenckiej 2015 kreowane przez dzienniki: "Gazetę Wyborczą" oraz "Gazetę Polską Codziennie". Celem pracy jest nie tylko odtworzenie wizerunków polityków, ale także opisanie sposobu, w jaki wizerunek został skonstruowany. W pracy zostały omówione zagadnienia związane z wizerunkiem, wizerunkiem polityka, komponentami wizerunku oraz narzędziami jego kreowania.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorMagoska, Maria - 130193 pl
dc.contributor.authorJózefczyk, Magdalenapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMagoska, Maria - 130193 pl
dc.contributor.reviewerWiniarska-Brodowska, Małgorzatapl
dc.date.accessioned2020-07-27T02:25:34Z
dc.date.available2020-07-27T02:25:34Z
dc.date.submitted2016-09-29pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-109728-201068pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/215777
dc.languagepolpl
dc.subject.enimage, political image, political marketing, press, image creation, image in media, politics, politician, Andrzej Duda, Bronisław Komorowski, presidential campaign, presidential election,pl
dc.subject.plwizerunek, wizerunek polityczny, wizerunek polityka, marketing polityczny, prasa codzienna, kreowanie wizerunku, wizerunek w mediach, polityka, polityk, Andrzej Duda, Bronisław Komorowski, kampania prezydencka, wybory prezydenckie 2015pl
dc.titleWizerunek polityczny Andrzeja Dudy i Bronisława Komorowskiego w kampanii prezydenckiej 2015. Analiza "Gazety Wyborczej" i "Gazety Polskiej Codziennie"pl
dc.title.alternativeThe political image of Andrzej Duda and Bronisław Komorowski during the presidential election 2015. Analysis od "Gazeta Wyborcza" and "Gazeta Polska Codziennie"pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The thesis describes the images of politicians - Bronisław Komorowski and Andrzej Duda during the presidential campaign in 2015 created by the newspapers " Gazeta Wyborcza" and " Gazeta Polska Codziennie ". The main point was to analyze the images of politicians, and also to describe the manner in which the image is constructed. The thesis refers to an image, political image, components and tools that should be used to create the image.
dc.abstract.plpl
Praca opisuje wizerunki polityczne Bronisława Komorowskiego i Andrzeja Dudy w okresie kampanii prezydenckiej 2015 kreowane przez dzienniki: "Gazetę Wyborczą" oraz "Gazetę Polską Codziennie". Celem pracy jest nie tylko odtworzenie wizerunków polityków, ale także opisanie sposobu, w jaki wizerunek został skonstruowany. W pracy zostały omówione zagadnienia związane z wizerunkiem, wizerunkiem polityka, komponentami wizerunku oraz narzędziami jego kreowania.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Magoska, Maria - 130193
dc.contributor.authorpl
Józefczyk, Magdalena
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Magoska, Maria - 130193
dc.contributor.reviewerpl
Winiarska-Brodowska, Małgorzata
dc.date.accessioned
2020-07-27T02:25:34Z
dc.date.available
2020-07-27T02:25:34Z
dc.date.submittedpl
2016-09-29
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-109728-201068
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/215777
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
image, political image, political marketing, press, image creation, image in media, politics, politician, Andrzej Duda, Bronisław Komorowski, presidential campaign, presidential election,
dc.subject.plpl
wizerunek, wizerunek polityczny, wizerunek polityka, marketing polityczny, prasa codzienna, kreowanie wizerunku, wizerunek w mediach, polityka, polityk, Andrzej Duda, Bronisław Komorowski, kampania prezydencka, wybory prezydenckie 2015
dc.titlepl
Wizerunek polityczny Andrzeja Dudy i Bronisława Komorowskiego w kampanii prezydenckiej 2015. Analiza "Gazety Wyborczej" i "Gazety Polskiej Codziennie"
dc.title.alternativepl
The political image of Andrzej Duda and Bronisław Komorowski during the presidential election 2015. Analysis od "Gazeta Wyborcza" and "Gazeta Polska Codziennie"
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
44
Views per month
Views per city
Krakow
9
Warsaw
6
Rzeszów
5
Wroclaw
5
Torun
2
Braniewo
1
Brescia
1
Dublin
1
Gdynia
1
Jaworzno
1

No access

No Thumbnail Available