Reklama jako narzędzie oddziaływania na zachowanie nabywców

master
dc.abstract.enThis paper aims to analyze consumer behavior under the influence of advertising. The theoretical part is arranged in three sections, which shows the general characteristics of advertising and describe consumer behavior. Also presented s of impast of advertising on the consumer. The last chapter contains the major result of analysis consumer choices during purchasing of food products. In research presents information come from Russian and Polish literature.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca ma na celu analizę zachowania konsumenckiego pod wpływem reklamy. Część teoretyczna została opisana w trzech rozdziałach, w których przedstawia się ogólną charakterystykę reklamy a tak, że opisuję zachowania konsumenckie. Również zaprezentowano jak reklama oddziaławuje na zachowania konsumienckie. Oraz przedstawiony wyniki badania wpływ reklamy na decyzję konsumenta przy zakupie produktu żywnościowego. W pracy wykorzystano informacje pochodzące z literatury rosyjskiej oraz polskiej.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.contributor.authorFotina, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T20:52:03Z
dc.date.available2020-07-24T20:52:03Z
dc.date.submitted2013-10-24pl
dc.fieldofstudyzarządzanie i doradztwo gospodarczepl
dc.identifier.apddiploma-82503-72138pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/192020
dc.languagepolpl
dc.subject.enadvertising, consumer behavior, comparative analysis.pl
dc.subject.plreklama, zachowania konsumenckie, analiza porównawcza. pl
dc.titleReklama jako narzędzie oddziaływania na zachowanie nabywcówpl
dc.title.alternativeAdvertising as a means of influencing the behavior of purchasers.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This paper aims to analyze consumer behavior under the influence of advertising. The theoretical part is arranged in three sections, which shows the general characteristics of advertising and describe consumer behavior. Also presented s of impast of advertising on the consumer. The last chapter contains the major result of analysis consumer choices during purchasing of food products. In research presents information come from Russian and Polish literature.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca ma na celu analizę zachowania konsumenckiego pod wpływem reklamy. Część teoretyczna została opisana w trzech rozdziałach, w których przedstawia się ogólną charakterystykę reklamy a tak, że opisuję zachowania konsumenckie. Również zaprezentowano jak reklama oddziaławuje na zachowania konsumienckie. Oraz przedstawiony wyniki badania wpływ reklamy na decyzję konsumenta przy zakupie produktu żywnościowego. W pracy wykorzystano informacje pochodzące z literatury rosyjskiej oraz polskiej.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.contributor.authorpl
Fotina, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2020-07-24T20:52:03Z
dc.date.available
2020-07-24T20:52:03Z
dc.date.submittedpl
2013-10-24
dc.fieldofstudypl
zarządzanie i doradztwo gospodarcze
dc.identifier.apdpl
diploma-82503-72138
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/192020
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
advertising, consumer behavior, comparative analysis.
dc.subject.plpl
reklama, zachowania konsumenckie, analiza porównawcza. 
dc.titlepl
Reklama jako narzędzie oddziaływania na zachowanie nabywców
dc.title.alternativepl
Advertising as a means of influencing the behavior of purchasers.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
39
Views per month
Views per city
Warsaw
12
Poznan
6
Lodz
4
Bialystok
3
Wroclaw
3
Dublin
2
Irpin
1
Kyiv
1
London
1
Lublin
1

No access

No Thumbnail Available