Zrozumieć gry cyfrowe : wprowadzenie nie tylko dla graczy

2020
book section
article
dc.abstract.enThe chapter contains a theoretical and practical introduction to the topic of the role of digital games in the lives of children and adolescents. The adopted perspective highlights the issues important from the perspective of the upbringing of adolescent players, offering readers both practical advice (e.g. on the purchase and verification of games) and theoretical (e.g. positive and negative consequences of gaming, the problem of addiction to games, relation between games and violence).pl
dc.abstract.plRozdział zawiera teoretyczno-praktyczne wprowadzenie do zagadnienia roli gier cyfrowych w życiu dzieci i młodzieży. Przyjęta perspektywa uwypukla zagadnienia ważne z perspektywy wychowania dorastających graczy, oferując czytelnikom zarówno porady o charakterze praktycznym (np. w zakresie zakupu i weryfikacji gier), jak i teoretycznym (m.in. pozytywne i negatywne konsekwencje grania, problem uzależnienia od gier, gry a przemoc).pl
dc.affiliationWydział Filozoficzny : Instytut Socjologiipl
dc.contributor.authorGałuszka, Damian - 377779 pl
dc.contributor.editorDębski, Maciejpl
dc.contributor.editorBigaj, Magdalenapl
dc.date.accession2021-11-08pl
dc.date.accessioned2022-02-02T15:27:40Z
dc.date.available2022-02-02T15:27:40Z
dc.date.issued2020pl
dc.date.openaccess0
dc.description.accesstimew momencie opublikowania
dc.description.physical20-53pl
dc.description.publication1,9pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.isbn978-83-7489-875-1pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/287638
dc.identifier.weblinkhttps://dbamomojzasieg.com/granienaekranie/wp-content/uploads/2021/05/Raport-Granie-na-Ekranie.pdfpl
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.pbn.affiliationDziedzina nauk społecznych : nauki socjologicznepl
dc.pubinfoGdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologicznepl
dc.publisher.ministerialGdańskie Wydawnictwo Psychologicznepl
dc.rightsUdzielam licencji. Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowa*
dc.rights.licenceCC-BY-SA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode.pl*
dc.share.typeinne
dc.sourceinfoliczba autorów 4; liczba stron 330; liczba arkuszy wydawniczych 19;pl
dc.subject.endigital gamespl
dc.subject.eneducationpl
dc.subject.enfamilypl
dc.subject.enentertainmentpl
dc.subject.plgry cyfrowepl
dc.subject.pledukacjapl
dc.subject.plrodzinapl
dc.subject.plrozrywkapl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleZrozumieć gry cyfrowe : wprowadzenie nie tylko dla graczypl
dc.title.alternativeUnderstanding digital games : an introduction not only for gamerspl
dc.title.containerGranie na ekranie : młodzież w świecie gier cyfrowychpl
dc.typeBookSectionpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The chapter contains a theoretical and practical introduction to the topic of the role of digital games in the lives of children and adolescents. The adopted perspective highlights the issues important from the perspective of the upbringing of adolescent players, offering readers both practical advice (e.g. on the purchase and verification of games) and theoretical (e.g. positive and negative consequences of gaming, the problem of addiction to games, relation between games and violence).
dc.abstract.plpl
Rozdział zawiera teoretyczno-praktyczne wprowadzenie do zagadnienia roli gier cyfrowych w życiu dzieci i młodzieży. Przyjęta perspektywa uwypukla zagadnienia ważne z perspektywy wychowania dorastających graczy, oferując czytelnikom zarówno porady o charakterze praktycznym (np. w zakresie zakupu i weryfikacji gier), jak i teoretycznym (m.in. pozytywne i negatywne konsekwencje grania, problem uzależnienia od gier, gry a przemoc).
dc.affiliationpl
Wydział Filozoficzny : Instytut Socjologii
dc.contributor.authorpl
Gałuszka, Damian - 377779
dc.contributor.editorpl
Dębski, Maciej
dc.contributor.editorpl
Bigaj, Magdalena
dc.date.accessionpl
2021-11-08
dc.date.accessioned
2022-02-02T15:27:40Z
dc.date.available
2022-02-02T15:27:40Z
dc.date.issuedpl
2020
dc.date.openaccess
0
dc.description.accesstime
w momencie opublikowania
dc.description.physicalpl
20-53
dc.description.publicationpl
1,9
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.isbnpl
978-83-7489-875-1
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/287638
dc.identifier.weblinkpl
https://dbamomojzasieg.com/granienaekranie/wp-content/uploads/2021/05/Raport-Granie-na-Ekranie.pdf
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.pbn.affiliationpl
Dziedzina nauk społecznych : nauki socjologiczne
dc.pubinfopl
Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
dc.publisher.ministerialpl
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
dc.rights*
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowa
dc.rights.licence
CC-BY-SA
dc.rights.uri*
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode.pl
dc.share.type
inne
dc.sourceinfopl
liczba autorów 4; liczba stron 330; liczba arkuszy wydawniczych 19;
dc.subject.enpl
digital games
dc.subject.enpl
education
dc.subject.enpl
family
dc.subject.enpl
entertainment
dc.subject.plpl
gry cyfrowe
dc.subject.plpl
edukacja
dc.subject.plpl
rodzina
dc.subject.plpl
rozrywka
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Zrozumieć gry cyfrowe : wprowadzenie nie tylko dla graczy
dc.title.alternativepl
Understanding digital games : an introduction not only for gamers
dc.title.containerpl
Granie na ekranie : młodzież w świecie gier cyfrowych
dc.typepl
BookSection
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
198
Views per month
Views per city
Krakow
26
Warsaw
26
Poznan
20
Wroclaw
17
Ząbki
6
Katowice
5
Lodz
5
Bydgoszcz
4
Sosnowiec
4
Szczecin
4
Downloads
galuszka_zrozumiec_gry_cyfrowe_wprowadzenie_nie_tylko_dla_graczy_2020.pdf
554
galuszka_zrozumiec_gry_cyfrowe_wprowadzenie_nie_tylko_dla_graczy_2020.odt
40