Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Zrozumieć gry cyfrowe : wprowadzenie nie tylko dla graczy
Understanding digital games : an introduction not only for gamers
gry cyfrowe
edukacja
rodzina
rozrywka
digital games
education
family
entertainment
Rozdział zawiera teoretyczno-praktyczne wprowadzenie do zagadnienia roli gier cyfrowych w życiu dzieci i młodzieży. Przyjęta perspektywa uwypukla zagadnienia ważne z perspektywy wychowania dorastających graczy, oferując czytelnikom zarówno porady o charakterze praktycznym (np. w zakresie zakupu i weryfikacji gier), jak i teoretycznym (m.in pozytywne i negatywne konsekwencje grania, problem uzależnienia od gier, gry a przemoc).
The chapter contains a theoretical and practical introduction to the topic of the role of digital games in the lives of children and adolescents. The adopted perspective highlights the issues important from the perspective of the upbringing of adolescent players, offering readers both practical advice (e.g. on the purchase and verification of games) and theoretical (e.g. positive and negative consequences of gaming, the problem of addiction to games, relation between games and violence).
dc.abstract.en | The chapter contains a theoretical and practical introduction to the topic of the role of digital games in the lives of children and adolescents. The adopted perspective highlights the issues important from the perspective of the upbringing of adolescent players, offering readers both practical advice (e.g. on the purchase and verification of games) and theoretical (e.g. positive and negative consequences of gaming, the problem of addiction to games, relation between games and violence). | pl |
dc.abstract.pl | Rozdział zawiera teoretyczno-praktyczne wprowadzenie do zagadnienia roli gier cyfrowych w życiu dzieci i młodzieży. Przyjęta perspektywa uwypukla zagadnienia ważne z perspektywy wychowania dorastających graczy, oferując czytelnikom zarówno porady o charakterze praktycznym (np. w zakresie zakupu i weryfikacji gier), jak i teoretycznym (m.in. pozytywne i negatywne konsekwencje grania, problem uzależnienia od gier, gry a przemoc). | pl |
dc.affiliation | Wydział Filozoficzny : Instytut Socjologii | pl |
dc.contributor.author | Gałuszka, Damian - 377779 | pl |
dc.contributor.editor | Dębski, Maciej | pl |
dc.contributor.editor | Bigaj, Magdalena | pl |
dc.date.accession | 2021-11-08 | pl |
dc.date.accessioned | 2022-02-02T15:27:40Z | |
dc.date.available | 2022-02-02T15:27:40Z | |
dc.date.issued | 2020 | pl |
dc.date.openaccess | 0 | |
dc.description.accesstime | w momencie opublikowania | |
dc.description.physical | 20-53 | pl |
dc.description.publication | 1,9 | pl |
dc.description.version | ostateczna wersja wydawcy | |
dc.identifier.isbn | 978-83-7489-875-1 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/287638 | |
dc.identifier.weblink | https://dbamomojzasieg.com/granienaekranie/wp-content/uploads/2021/05/Raport-Granie-na-Ekranie.pdf | pl |
dc.language | pol | pl |
dc.language.container | pol | pl |
dc.pbn.affiliation | Dziedzina nauk społecznych : nauki socjologiczne | pl |
dc.pubinfo | Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne | pl |
dc.publisher.ministerial | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne | pl |
dc.rights | Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0 Międzynarodowa | * |
dc.rights.licence | CC-BY-SA | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode.pl | * |
dc.share.type | inne | |
dc.sourceinfo | liczba autorów 4; liczba stron 330; liczba arkuszy wydawniczych 19; | pl |
dc.subject.en | digital games | pl |
dc.subject.en | education | pl |
dc.subject.en | family | pl |
dc.subject.en | entertainment | pl |
dc.subject.pl | gry cyfrowe | pl |
dc.subject.pl | edukacja | pl |
dc.subject.pl | rodzina | pl |
dc.subject.pl | rozrywka | pl |
dc.subtype | Article | pl |
dc.title | Zrozumieć gry cyfrowe : wprowadzenie nie tylko dla graczy | pl |
dc.title.alternative | Understanding digital games : an introduction not only for gamers | pl |
dc.title.container | Granie na ekranie : młodzież w świecie gier cyfrowych | pl |
dc.type | BookSection | pl |
dspace.entity.type | Publication |
* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.
Views
198
Views per month
Views per city
Downloads
Open Access