Tworzenie wirtualnej rzeczywistości za pomocą silnika Unreal Engine 4

licenciate
dc.abstract.enUsing C++ and Unreal Engine 4 to create a game supporting Oculus Rift. The main character is a ghost, searching for his body. The player's task is to solve series of logic puzzles. It's a team project, written by two people.pl
dc.abstract.plTworzenie w C++ za pomocą silnika Unreal Engine 4 gry obsługujacej Oculus Rift. W grze użytkownik wciela się w postać ducha, który poszukuje swojego ciała. Jego zadaniem jest rozwiązanie serii zagadek logicznych. Projekt zespołowy napisany przez dwie osoby.pl
dc.affiliationWydział Matematyki i Informatykipl
dc.areaobszar nauk ścisłychpl
dc.contributor.advisorKozik, Marcin - 129358 pl
dc.contributor.authorKobak, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WMI2pl
dc.contributor.reviewerMatecki, Grzegorz - 130386 pl
dc.contributor.reviewerKozik, Marcin - 129358 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T22:56:09Z
dc.date.available2020-07-26T22:56:09Z
dc.date.submitted2016-09-09pl
dc.fieldofstudyinformatyka analitycznapl
dc.identifier.apddiploma-106206-179611pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/212534
dc.languagepolpl
dc.subject.enc++, game, Unreal Engine 4, Oculus Rift, virtual realitypl
dc.subject.plc++, gra, Unreal Engine 4, Oculus Rift, wirtualna rzeczywistośćpl
dc.titleTworzenie wirtualnej rzeczywistości za pomocą silnika Unreal Engine 4pl
dc.title.alternativeCreating Virtual Reality in Unreal Engine 4pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Using C++ and Unreal Engine 4 to create a game supporting Oculus Rift. The main character is a ghost, searching for his body. The player's task is to solve series of logic puzzles. It's a team project, written by two people.
dc.abstract.plpl
Tworzenie w C++ za pomocą silnika Unreal Engine 4 gry obsługujacej Oculus Rift. W grze użytkownik wciela się w postać ducha, który poszukuje swojego ciała. Jego zadaniem jest rozwiązanie serii zagadek logicznych. Projekt zespołowy napisany przez dwie osoby.
dc.affiliationpl
Wydział Matematyki i Informatyki
dc.areapl
obszar nauk ścisłych
dc.contributor.advisorpl
Kozik, Marcin - 129358
dc.contributor.authorpl
Kobak, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WMI2
dc.contributor.reviewerpl
Matecki, Grzegorz - 130386
dc.contributor.reviewerpl
Kozik, Marcin - 129358
dc.date.accessioned
2020-07-26T22:56:09Z
dc.date.available
2020-07-26T22:56:09Z
dc.date.submittedpl
2016-09-09
dc.fieldofstudypl
informatyka analityczna
dc.identifier.apdpl
diploma-106206-179611
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/212534
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
c++, game, Unreal Engine 4, Oculus Rift, virtual reality
dc.subject.plpl
c++, gra, Unreal Engine 4, Oculus Rift, wirtualna rzeczywistość
dc.titlepl
Tworzenie wirtualnej rzeczywistości za pomocą silnika Unreal Engine 4
dc.title.alternativepl
Creating Virtual Reality in Unreal Engine 4
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available