Rola marketingu społecznego w strategiach globalnego zarządzani organizacji WWF

licenciate
dc.abstract.enIn the bachelor's thesis, the issue of social marketing was addressed, including its history, definition, and significance. Special attention was paid to social campaigns, which are among the more popular forms of implementing marketing strategies by third-sector organizations. The thesis also presented characteristics, scope of activities, and sources of funding for non-governmental organizations. An analysis was conducted on the tools and actions undertaken within social marketing based on the international organization WWF – World Wildlife Fund. The thesis discussed the mission, vision, history, and initiatives undertaken by the foundation. In the context of WWF's activities, case studies of three of the most recognizable social campaigns conducted by the organization in recent years were presented. The research methodology used in the study was described and explained. Necessary definitions were provided, and research questions were formulated. An online survey was chosen as the research method, conducted among diverse social groups. The aim of the study was to assess the marketing efforts employed by WWF. Based on the results, conclusions were drawn and recommendations were developed for the foundation.pl
dc.abstract.plW pracy licencjackiej poruszono zagadnienie marketingu społecznego, jego historii, definicji oraz znaczenia. Szczególną uwagę poświęcono kampaniom społecznym, które są jedną z popularniejszych form realizowania strategii marketingowych przez organizacje trzeciego sektora. W pracy przedstawiono również charakterystykę, zakres działania oraz źródła finansowania organizacji pozarządowych. Dokonano analizy narzędzi i działań podejmowanych w ramach marketingu społecznego na podstawie międzynarodowej organizacji WWF – World Wildlife Fund. Omówiono misję, wizję, historię oraz inicjatywy podejmowane przez fundację. W kontekście działań prowadzonych przez WWF, zaprezentowano studium przypadków trzech najbardziej rozpoznawalnych kampanii społecznych, przeprowadzonych przez organizację w ostatnich latach. Opisano oraz zaprezentowano metodologię badawczą wykorzystaną w przeprowadzonym badaniu. Podano niezbędne definicje oraz postawiono pytania badawcze. Jako metodę badawczą wybrano ankietę online, która została przeprowadzona wśród różnorodnych grup społecznych. Celem badania było ocenienie środków marketingowych wykorzystywanych przez fundację WWF. Na podstawie wyników przedstawiono wnioski i opracowano rekomendacje dla fundacji.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorGrzybek, Dariusz - 128219 pl
dc.contributor.authorHałucha, Anna - USOS301981 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerGrzybek, Dariusz - 128219 pl
dc.contributor.reviewerMusialik, Rafał - 130818 pl
dc.date.accessioned2024-07-01T00:16:39Z
dc.date.available2024-07-01T00:16:39Z
dc.date.submitted2024-06-27pl
dc.fieldofstudyzarządzanie polityką społecznąpl
dc.identifier.apddiploma-172624-301981pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/365754
dc.languagepolpl
dc.subject.enManagament; social marketing; non -governmental organization, third sectorpl
dc.subject.plMarketing; marketing społeczny; organizacja pozarządowa; trzeci sektorpl
dc.titleRola marketingu społecznego w strategiach globalnego zarządzani organizacji WWFpl
dc.title.alternativeThe Role of Social Marketing in the Global Management of the WWF Organizationpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
In the bachelor's thesis, the issue of social marketing was addressed, including its history, definition, and significance. Special attention was paid to social campaigns, which are among the more popular forms of implementing marketing strategies by third-sector organizations. The thesis also presented characteristics, scope of activities, and sources of funding for non-governmental organizations. An analysis was conducted on the tools and actions undertaken within social marketing based on the international organization WWF – World Wildlife Fund. The thesis discussed the mission, vision, history, and initiatives undertaken by the foundation. In the context of WWF's activities, case studies of three of the most recognizable social campaigns conducted by the organization in recent years were presented. The research methodology used in the study was described and explained. Necessary definitions were provided, and research questions were formulated. An online survey was chosen as the research method, conducted among diverse social groups. The aim of the study was to assess the marketing efforts employed by WWF. Based on the results, conclusions were drawn and recommendations were developed for the foundation.
dc.abstract.plpl
W pracy licencjackiej poruszono zagadnienie marketingu społecznego, jego historii, definicji oraz znaczenia. Szczególną uwagę poświęcono kampaniom społecznym, które są jedną z popularniejszych form realizowania strategii marketingowych przez organizacje trzeciego sektora. W pracy przedstawiono również charakterystykę, zakres działania oraz źródła finansowania organizacji pozarządowych. Dokonano analizy narzędzi i działań podejmowanych w ramach marketingu społecznego na podstawie międzynarodowej organizacji WWF – World Wildlife Fund. Omówiono misję, wizję, historię oraz inicjatywy podejmowane przez fundację. W kontekście działań prowadzonych przez WWF, zaprezentowano studium przypadków trzech najbardziej rozpoznawalnych kampanii społecznych, przeprowadzonych przez organizację w ostatnich latach. Opisano oraz zaprezentowano metodologię badawczą wykorzystaną w przeprowadzonym badaniu. Podano niezbędne definicje oraz postawiono pytania badawcze. Jako metodę badawczą wybrano ankietę online, która została przeprowadzona wśród różnorodnych grup społecznych. Celem badania było ocenienie środków marketingowych wykorzystywanych przez fundację WWF. Na podstawie wyników przedstawiono wnioski i opracowano rekomendacje dla fundacji.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Grzybek, Dariusz - 128219
dc.contributor.authorpl
Hałucha, Anna - USOS301981
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Grzybek, Dariusz - 128219
dc.contributor.reviewerpl
Musialik, Rafał - 130818
dc.date.accessioned
2024-07-01T00:16:39Z
dc.date.available
2024-07-01T00:16:39Z
dc.date.submittedpl
2024-06-27
dc.fieldofstudypl
zarządzanie polityką społeczną
dc.identifier.apdpl
diploma-172624-301981
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/365754
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Managament; social marketing; non -governmental organization, third sector
dc.subject.plpl
Marketing; marketing społeczny; organizacja pozarządowa; trzeci sektor
dc.titlepl
Rola marketingu społecznego w strategiach globalnego zarządzani organizacji WWF
dc.title.alternativepl
The Role of Social Marketing in the Global Management of the WWF Organization
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
4
Views per month
Views per city
Krakow
2
Lodz
1
Myślenice
1

No access

No Thumbnail Available