Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Rola marketingu społecznego w strategiach globalnego zarządzani organizacji WWF
The Role of Social Marketing in the Global Management of the WWF Organization
Marketing; marketing społeczny; organizacja pozarządowa; trzeci sektor
Managament; social marketing; non -governmental organization, third sector
W pracy licencjackiej poruszono zagadnienie marketingu społecznego, jego historii, definicji oraz znaczenia. Szczególną uwagę poświęcono kampaniom społecznym, które są jedną z popularniejszych form realizowania strategii marketingowych przez organizacje trzeciego sektora. W pracy przedstawiono również charakterystykę, zakres działania oraz źródła finansowania organizacji pozarządowych. Dokonano analizy narzędzi i działań podejmowanych w ramach marketingu społecznego na podstawie międzynarodowej organizacji WWF – World Wildlife Fund. Omówiono misję, wizję, historię oraz inicjatywy podejmowane przez fundację. W kontekście działań prowadzonych przez WWF, zaprezentowano studium przypadków trzech najbardziej rozpoznawalnych kampanii społecznych, przeprowadzonych przez organizację w ostatnich latach. Opisano oraz zaprezentowano metodologię badawczą wykorzystaną w przeprowadzonym badaniu. Podano niezbędne definicje oraz postawiono pytania badawcze. Jako metodę badawczą wybrano ankietę online, która została przeprowadzona wśród różnorodnych grup społecznych. Celem badania było ocenienie środków marketingowych wykorzystywanych przez fundację WWF. Na podstawie wyników przedstawiono wnioski i opracowano rekomendacje dla fundacji.
In the bachelor's thesis, the issue of social marketing was addressed, including its history, definition, and significance. Special attention was paid to social campaigns, which are among the more popular forms of implementing marketing strategies by third-sector organizations. The thesis also presented characteristics, scope of activities, and sources of funding for non-governmental organizations. An analysis was conducted on the tools and actions undertaken within social marketing based on the international organization WWF – World Wildlife Fund. The thesis discussed the mission, vision, history, and initiatives undertaken by the foundation. In the context of WWF's activities, case studies of three of the most recognizable social campaigns conducted by the organization in recent years were presented. The research methodology used in the study was described and explained. Necessary definitions were provided, and research questions were formulated. An online survey was chosen as the research method, conducted among diverse social groups. The aim of the study was to assess the marketing efforts employed by WWF. Based on the results, conclusions were drawn and recommendations were developed for the foundation.
dc.abstract.en | In the bachelor's thesis, the issue of social marketing was addressed, including its history, definition, and significance. Special attention was paid to social campaigns, which are among the more popular forms of implementing marketing strategies by third-sector organizations. The thesis also presented characteristics, scope of activities, and sources of funding for non-governmental organizations. An analysis was conducted on the tools and actions undertaken within social marketing based on the international organization WWF – World Wildlife Fund. The thesis discussed the mission, vision, history, and initiatives undertaken by the foundation. In the context of WWF's activities, case studies of three of the most recognizable social campaigns conducted by the organization in recent years were presented. The research methodology used in the study was described and explained. Necessary definitions were provided, and research questions were formulated. An online survey was chosen as the research method, conducted among diverse social groups. The aim of the study was to assess the marketing efforts employed by WWF. Based on the results, conclusions were drawn and recommendations were developed for the foundation. | pl |
dc.abstract.pl | W pracy licencjackiej poruszono zagadnienie marketingu społecznego, jego historii, definicji oraz znaczenia. Szczególną uwagę poświęcono kampaniom społecznym, które są jedną z popularniejszych form realizowania strategii marketingowych przez organizacje trzeciego sektora. W pracy przedstawiono również charakterystykę, zakres działania oraz źródła finansowania organizacji pozarządowych. Dokonano analizy narzędzi i działań podejmowanych w ramach marketingu społecznego na podstawie międzynarodowej organizacji WWF – World Wildlife Fund. Omówiono misję, wizję, historię oraz inicjatywy podejmowane przez fundację. W kontekście działań prowadzonych przez WWF, zaprezentowano studium przypadków trzech najbardziej rozpoznawalnych kampanii społecznych, przeprowadzonych przez organizację w ostatnich latach. Opisano oraz zaprezentowano metodologię badawczą wykorzystaną w przeprowadzonym badaniu. Podano niezbędne definicje oraz postawiono pytania badawcze. Jako metodę badawczą wybrano ankietę online, która została przeprowadzona wśród różnorodnych grup społecznych. Celem badania było ocenienie środków marketingowych wykorzystywanych przez fundację WWF. Na podstawie wyników przedstawiono wnioski i opracowano rekomendacje dla fundacji. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Grzybek, Dariusz - 128219 | pl |
dc.contributor.author | Hałucha, Anna - USOS301981 | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Grzybek, Dariusz - 128219 | pl |
dc.contributor.reviewer | Musialik, Rafał - 130818 | pl |
dc.date.accessioned | 2024-07-01T00:16:39Z | |
dc.date.available | 2024-07-01T00:16:39Z | |
dc.date.submitted | 2024-06-27 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie polityką społeczną | pl |
dc.identifier.apd | diploma-172624-301981 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/365754 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | Managament; social marketing; non -governmental organization, third sector | pl |
dc.subject.pl | Marketing; marketing społeczny; organizacja pozarządowa; trzeci sektor | pl |
dc.title | Rola marketingu społecznego w strategiach globalnego zarządzani organizacji WWF | pl |
dc.title.alternative | The Role of Social Marketing in the Global Management of the WWF Organization | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |