Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Projekt i implementacja gry 2,5D z elementami logicznymi z wykorzystaniem środowiska Unity
Design and implementation of a 2.5D game with logical elements using the Unity environment
gry komputerowe, programowanie gier, produkcja gier, emocje, mechanika gry, fizyka gry, grawitacja
computer games, game programming, game development, emotions, game mechanics, game physics, gravity
Tematem pracy jest opracowanie krótkiej, 2.5 wymiarowej gry logicznej 2,5 wymiarowej, opartej na nietypowej i specjalnie zaprogramowanej mechanice z wykorzystaniem ogólnie dostępnego silnika gier Unity. Celem gry jest wywołanie określonych emocji u odbiorcy na podstawie doznań wizualno-dźwiękowych, a także własnej interpretacji przedstawionych zdarzeń. Praca zawiera także teorię z zakresu tworzenia gier, a także opis potencjalnych narzędzi za pomocą, których można wyprodukować grę oraz używane w niej zasoby.
Thesis delve into the problem of creating a short 2.5-dimensional puzzle game, based on unusual and specially programmed mechanics using the generally available Unity game engine. The goal of the game is to evoke certain emotions in the player on the basis of visual and audio sensations, as well as his own interpretation of the events presented. The work includes theories in the field of game development, as well as a description of potential tools with which to produce the game and the resources used in it.
dc.abstract.en | Thesis delve into the problem of creating a short 2.5-dimensional puzzle game, based on unusual and specially programmed mechanics using the generally available Unity game engine. The goal of the game is to evoke certain emotions in the player on the basis of visual and audio sensations, as well as his own interpretation of the events presented. The work includes theories in the field of game development, as well as a description of potential tools with which to produce the game and the resources used in it. | pl |
dc.abstract.pl | Tematem pracy jest opracowanie krótkiej, 2.5 wymiarowej gry logicznej 2,5 wymiarowej, opartej na nietypowej i specjalnie zaprogramowanej mechanice z wykorzystaniem ogólnie dostępnego silnika gier Unity. Celem gry jest wywołanie określonych emocji u odbiorcy na podstawie doznań wizualno-dźwiękowych, a także własnej interpretacji przedstawionych zdarzeń. Praca zawiera także teorię z zakresu tworzenia gier, a także opis potencjalnych narzędzi za pomocą, których można wyprodukować grę oraz używane w niej zasoby. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.contributor.advisor | Urbańczyk, Tomasz | pl |
dc.contributor.author | Żelichowski, Filip | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Węgrzyn, Paweł - 100441 | pl |
dc.contributor.reviewer | Urbańczyk, Tomasz | pl |
dc.date.accessioned | 2022-10-26T21:51:05Z | |
dc.date.available | 2022-10-26T21:51:05Z | |
dc.date.submitted | 2022-10-26 | pl |
dc.fieldofstudy | informatyka gier komputerowych | pl |
dc.identifier.apd | diploma-159652-281929 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302825 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | computer games, game programming, game development, emotions, game mechanics, game physics, gravity | pl |
dc.subject.pl | gry komputerowe, programowanie gier, produkcja gier, emocje, mechanika gry, fizyka gry, grawitacja | pl |
dc.title | Projekt i implementacja gry 2,5D z elementami logicznymi z wykorzystaniem środowiska Unity | pl |
dc.title.alternative | Design and implementation of a 2.5D game with logical elements using the Unity environment | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |