Projekt i implementacja gry 2,5D z elementami logicznymi z wykorzystaniem środowiska Unity

master
dc.abstract.enThesis delve into the problem of creating a short 2.5-dimensional puzzle game, based on unusual and specially programmed mechanics using the generally available Unity game engine. The goal of the game is to evoke certain emotions in the player on the basis of visual and audio sensations, as well as his own interpretation of the events presented. The work includes theories in the field of game development, as well as a description of potential tools with which to produce the game and the resources used in it.pl
dc.abstract.plTematem pracy jest opracowanie krótkiej, 2.5 wymiarowej gry logicznej 2,5 wymiarowej, opartej na nietypowej i specjalnie zaprogramowanej mechanice z wykorzystaniem ogólnie dostępnego silnika gier Unity. Celem gry jest wywołanie określonych emocji u odbiorcy na podstawie doznań wizualno-dźwiękowych, a także własnej interpretacji przedstawionych zdarzeń. Praca zawiera także teorię z zakresu tworzenia gier, a także opis potencjalnych narzędzi za pomocą, których można wyprodukować grę oraz używane w niej zasoby.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorUrbańczyk, Tomaszpl
dc.contributor.authorŻelichowski, Filippl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerWęgrzyn, Paweł - 100441 pl
dc.contributor.reviewerUrbańczyk, Tomaszpl
dc.date.accessioned2022-10-26T21:51:05Z
dc.date.available2022-10-26T21:51:05Z
dc.date.submitted2022-10-26pl
dc.fieldofstudyinformatyka gier komputerowychpl
dc.identifier.apddiploma-159652-281929pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302825
dc.languagepolpl
dc.subject.encomputer games, game programming, game development, emotions, game mechanics, game physics, gravitypl
dc.subject.plgry komputerowe, programowanie gier, produkcja gier, emocje, mechanika gry, fizyka gry, grawitacjapl
dc.titleProjekt i implementacja gry 2,5D z elementami logicznymi z wykorzystaniem środowiska Unitypl
dc.title.alternativeDesign and implementation of a 2.5D game with logical elements using the Unity environmentpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Thesis delve into the problem of creating a short 2.5-dimensional puzzle game, based on unusual and specially programmed mechanics using the generally available Unity game engine. The goal of the game is to evoke certain emotions in the player on the basis of visual and audio sensations, as well as his own interpretation of the events presented. The work includes theories in the field of game development, as well as a description of potential tools with which to produce the game and the resources used in it.
dc.abstract.plpl
Tematem pracy jest opracowanie krótkiej, 2.5 wymiarowej gry logicznej 2,5 wymiarowej, opartej na nietypowej i specjalnie zaprogramowanej mechanice z wykorzystaniem ogólnie dostępnego silnika gier Unity. Celem gry jest wywołanie określonych emocji u odbiorcy na podstawie doznań wizualno-dźwiękowych, a także własnej interpretacji przedstawionych zdarzeń. Praca zawiera także teorię z zakresu tworzenia gier, a także opis potencjalnych narzędzi za pomocą, których można wyprodukować grę oraz używane w niej zasoby.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Urbańczyk, Tomasz
dc.contributor.authorpl
Żelichowski, Filip
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Węgrzyn, Paweł - 100441
dc.contributor.reviewerpl
Urbańczyk, Tomasz
dc.date.accessioned
2022-10-26T21:51:05Z
dc.date.available
2022-10-26T21:51:05Z
dc.date.submittedpl
2022-10-26
dc.fieldofstudypl
informatyka gier komputerowych
dc.identifier.apdpl
diploma-159652-281929
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302825
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
computer games, game programming, game development, emotions, game mechanics, game physics, gravity
dc.subject.plpl
gry komputerowe, programowanie gier, produkcja gier, emocje, mechanika gry, fizyka gry, grawitacja
dc.titlepl
Projekt i implementacja gry 2,5D z elementami logicznymi z wykorzystaniem środowiska Unity
dc.title.alternativepl
Design and implementation of a 2.5D game with logical elements using the Unity environment
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
20
Views per month
Views per city
Krakow
5
Wroclaw
5
Warsaw
3
Poznan
2
Żywiec
2
Bochnia
1
Des Plaines
1
Dursztyn
1

No access

No Thumbnail Available
Collections