Rola marketingu w rozwoju społeczno-gospodarczym jednostek samorządu terytorialnego

master
dc.abstract.enKlaudia Białecka (2017). The role of marketing in the socio-economic development of local government units. Master Thesis under the direction of dr Agnieszka Szczudlińska - Kanoś, Cracow, Institute of Public Affairs UJ, 110 pages, 50 bibliographic records, 1 annexe + 8 tables. Abstract The actions taken within the framework of marketing, both a number of organizations and sites, is a contemporary topic undertaken by a group of professionals. Particularly interesting form of this area is its presence and effectiveness within the territories. The following master thesis aims is to prove that efficient and properly chosen marketing activities, affect the development of socio-economic local government units. In the following thesis the quantitative method was employed. Basic research technique developed for the thesis was survey questionnaire, which was completed by respondents via Internet. 70 surveys have been conducted on inhabitants of Liszki commune. Conducted research clearly indicates that the efficient marketing activities within the boundaries of the local government unit, which in this master thesis was a commune, are important and affect its development. This is a dimension of both social and economic. Encourage local community to participation in the events in the area, which are the inhabitants, these are conditions of interest in the potential inwestor, tourist, new bussinesses, which in turn leads to economic expansion.pl
dc.abstract.plKlaudia Białecka (2017). Rola marketingu w rozwój społeczno- gospodarczym jednostek samorządu terytorialnego. Praca magisterska pod kierunkiem dr Agnieszki Szczudlińskiej-Kanoś, Kraków: Instytut Spraw Publicznych UJ, 110 stron, 50 pozycji bibliograficznych, 1 aneks + 8 wykresów Abstrakt Działania podejmowane w ramach marketingu, zarówno szeregu organizacji jak i miejsc, są współcześnie tematem poruszanym przez szerokie grono specjalistów. Szczególnie interesującą formę tej dziedziny stanowi jego obecność i efektywność w granicach terytoriów. Celem pracy jest udowodnienie, iż sprawne oraz właściwie dobrane czynności marketingowe, wpływają na rozwój społeczno-gospodarczy jednostek samorządu terytorialnego. W pracy posłużono się metodą ilościową prowadzenia badań. Technika jaka została wykorzystana przy realizowaniu badania to ankieta, a jej kwestionariusz wypełniany był przez respondentów internetowo. Przeprowadzono 70 ankiet na osobach zamieszkujących gminę Liszki. Wyniki przeprowadzonego badania wskazują jednoznacznie, iż sprawne działania marketingowe w granicach jednostki samorządu terytorialnego, jaką w niniejszej pracy stanowiła gmina, mają znaczenie i wpływają na jej rozwój. Ma to wymiar zarówno społeczny jak i gospodarczy. Zachęcają lokalną społeczność do partycypacji w wydarzeniach na obszarze, którego są mieszkańcami, warunkują zainteresowanie potencjalnego inwestora, turysty, nowych przedsiębiorstw, co w konsekwencji prowadzi do ekspansji gospodarczej gminy.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorSzczudlińska-Kanoś, Agnieszka - 200080 pl
dc.contributor.authorBiałecka, Klaudiapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerSzczudlińska-Kanoś, Agnieszka - 200080 pl
dc.contributor.reviewerDorczak, Roman - 127750 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T06:23:59Z
dc.date.available2020-07-27T06:23:59Z
dc.date.submitted2017-06-27pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowympl
dc.identifier.apddiploma-113970-153847pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/219385
dc.languagepolpl
dc.subject.enCOMMUNE - MARKETING - LOCAL GOVERNMENTpl
dc.subject.plGMINA - MARKETING - SAMORZĄDpl
dc.titleRola marketingu w rozwoju społeczno-gospodarczym jednostek samorządu terytorialnegopl
dc.title.alternativeThe role of marketing in the socio-economic development of local government unitspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Klaudia Białecka (2017). The role of marketing in the socio-economic development of local government units. Master Thesis under the direction of dr Agnieszka Szczudlińska - Kanoś, Cracow, Institute of Public Affairs UJ, 110 pages, 50 bibliographic records, 1 annexe + 8 tables. Abstract The actions taken within the framework of marketing, both a number of organizations and sites, is a contemporary topic undertaken by a group of professionals. Particularly interesting form of this area is its presence and effectiveness within the territories. The following master thesis aims is to prove that efficient and properly chosen marketing activities, affect the development of socio-economic local government units. In the following thesis the quantitative method was employed. Basic research technique developed for the thesis was survey questionnaire, which was completed by respondents via Internet. 70 surveys have been conducted on inhabitants of Liszki commune. Conducted research clearly indicates that the efficient marketing activities within the boundaries of the local government unit, which in this master thesis was a commune, are important and affect its development. This is a dimension of both social and economic. Encourage local community to participation in the events in the area, which are the inhabitants, these are conditions of interest in the potential inwestor, tourist, new bussinesses, which in turn leads to economic expansion.
dc.abstract.plpl
Klaudia Białecka (2017). Rola marketingu w rozwój społeczno- gospodarczym jednostek samorządu terytorialnego. Praca magisterska pod kierunkiem dr Agnieszki Szczudlińskiej-Kanoś, Kraków: Instytut Spraw Publicznych UJ, 110 stron, 50 pozycji bibliograficznych, 1 aneks + 8 wykresów Abstrakt Działania podejmowane w ramach marketingu, zarówno szeregu organizacji jak i miejsc, są współcześnie tematem poruszanym przez szerokie grono specjalistów. Szczególnie interesującą formę tej dziedziny stanowi jego obecność i efektywność w granicach terytoriów. Celem pracy jest udowodnienie, iż sprawne oraz właściwie dobrane czynności marketingowe, wpływają na rozwój społeczno-gospodarczy jednostek samorządu terytorialnego. W pracy posłużono się metodą ilościową prowadzenia badań. Technika jaka została wykorzystana przy realizowaniu badania to ankieta, a jej kwestionariusz wypełniany był przez respondentów internetowo. Przeprowadzono 70 ankiet na osobach zamieszkujących gminę Liszki. Wyniki przeprowadzonego badania wskazują jednoznacznie, iż sprawne działania marketingowe w granicach jednostki samorządu terytorialnego, jaką w niniejszej pracy stanowiła gmina, mają znaczenie i wpływają na jej rozwój. Ma to wymiar zarówno społeczny jak i gospodarczy. Zachęcają lokalną społeczność do partycypacji w wydarzeniach na obszarze, którego są mieszkańcami, warunkują zainteresowanie potencjalnego inwestora, turysty, nowych przedsiębiorstw, co w konsekwencji prowadzi do ekspansji gospodarczej gminy.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Szczudlińska-Kanoś, Agnieszka - 200080
dc.contributor.authorpl
Białecka, Klaudia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Szczudlińska-Kanoś, Agnieszka - 200080
dc.contributor.reviewerpl
Dorczak, Roman - 127750
dc.date.accessioned
2020-07-27T06:23:59Z
dc.date.available
2020-07-27T06:23:59Z
dc.date.submittedpl
2017-06-27
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sektorze publicznym i pozarządowym
dc.identifier.apdpl
diploma-113970-153847
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/219385
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
COMMUNE - MARKETING - LOCAL GOVERNMENT
dc.subject.plpl
GMINA - MARKETING - SAMORZĄD
dc.titlepl
Rola marketingu w rozwoju społeczno-gospodarczym jednostek samorządu terytorialnego
dc.title.alternativepl
The role of marketing in the socio-economic development of local government units
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
23
Views per month
Views per city
Krakow
9
Wroclaw
3
Łomża
3
Dublin
2
Katowice
1
Koronowo
1
Poznan
1
Rzeszów
1
Torun
1

No access

No Thumbnail Available