Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Marketing elektroniczny, wykorzystanie w rozwoju i promocji firmy.
Using Internet marketing in company development and advertising.
E-marketing - e-Commerce – Pozycjonowanie – Social Media - Wirus marketing
E-marketing - E-Commerce - positioning - SEO - search engine optimization - social media - virus marketing
Praca magisterska obejmuje badania na temat wykorzystania marketingu elektronicznego do promocji firm. Omówiony w niej został odbiór i rozpowszechnianie informacji za pomocą marketingu wirusowego, głównie na portalach społecznościowych. Badania przeprowadzone wśród grupy 100 respondentów wykazują najbardziej podatne grupy użytkowników na wpływ marketingu wirusowego. Ponadto praca zawiera wytyczne pomagające w tworzeniu witryn internetowych oraz omawia metody i techniki pozycjonowania. Omówiony również został poziom zaawansowania polskich internatów i ich zainteresowanie sektorem e-Commerce. W pracy opisano także narzędzia analityczne mierzące skuteczność kampanii przeprowadzanych za pośrednictwem internetu. Źródłami które posłużyły do napisania pracy były poradniki tematyczne, literatura przedmiotu marketing elektroniczny, oraz artykuły i publikacje branżowe.
MA thesis includes a research of influence an online martketing to company advertising. The work shows reception and a way to diffuse information by virus marketing, especially by an internet social portals. The research performed among 100 respondents was shown which people are the most succeptible to virus marketing. Further more the master includes guidelines which can help in website's creation and includes methodes useful to positioning. It is worth to add that it elaborates also a level of knowledge random Internet users about an e-Commerce section. Please note that is a sustantial source of analitical tools which measure an efficiency of internet campaign. Main source of information to preparing this work were guiodebooks, academic literature about Internet marketing and reliable articles.
dc.abstract.en | MA thesis includes a research of influence an online martketing to company advertising. The work shows reception and a way to diffuse information by virus marketing, especially by an internet social portals. The research performed among 100 respondents was shown which people are the most succeptible to virus marketing. Further more the master includes guidelines which can help in website's creation and includes methodes useful to positioning. It is worth to add that it elaborates also a level of knowledge random Internet users about an e-Commerce section. Please note that is a sustantial source of analitical tools which measure an efficiency of internet campaign. Main source of information to preparing this work were guiodebooks, academic literature about Internet marketing and reliable articles. | pl |
dc.abstract.pl | Praca magisterska obejmuje badania na temat wykorzystania marketingu elektronicznego do promocji firm. Omówiony w niej został odbiór i rozpowszechnianie informacji za pomocą marketingu wirusowego, głównie na portalach społecznościowych. Badania przeprowadzone wśród grupy 100 respondentów wykazują najbardziej podatne grupy użytkowników na wpływ marketingu wirusowego. Ponadto praca zawiera wytyczne pomagające w tworzeniu witryn internetowych oraz omawia metody i techniki pozycjonowania. Omówiony również został poziom zaawansowania polskich internatów i ich zainteresowanie sektorem e-Commerce. W pracy opisano także narzędzia analityczne mierzące skuteczność kampanii przeprowadzanych za pośrednictwem internetu. Źródłami które posłużyły do napisania pracy były poradniki tematyczne, literatura przedmiotu marketing elektroniczny, oraz artykuły i publikacje branżowe. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.contributor.advisor | Matczewski, Andrzej - 130383 | pl |
dc.contributor.author | Pędrys, Andrzej | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Jedynak, Monika - 128511 | pl |
dc.contributor.reviewer | Matczewski, Andrzej - 130383 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T11:30:16Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T11:30:16Z | |
dc.date.submitted | 2012-10-31 | pl |
dc.fieldofstudy | handel i marketing | pl |
dc.identifier.apd | diploma-70153-133196 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/183281 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | E-marketing - E-Commerce - positioning - SEO - search engine optimization - social media - virus marketing | pl |
dc.subject.pl | E-marketing - e-Commerce – Pozycjonowanie – Social Media - Wirus marketing | pl |
dc.title | Marketing elektroniczny, wykorzystanie w rozwoju i promocji firmy. | pl |
dc.title.alternative | Using Internet marketing in company development and advertising. | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |