Marketing elektroniczny, wykorzystanie w rozwoju i promocji firmy.

master
dc.abstract.enMA thesis includes a research of influence an online martketing to company advertising. The work shows reception and a way to diffuse information by virus marketing, especially by an internet social portals. The research performed among 100 respondents was shown which people are the most succeptible to virus marketing. Further more the master includes guidelines which can help in website's creation and includes methodes useful to positioning. It is worth to add that it elaborates also a level of knowledge random Internet users about an e-Commerce section. Please note that is a sustantial source of analitical tools which measure an efficiency of internet campaign. Main source of information to preparing this work were guiodebooks, academic literature about Internet marketing and reliable articles.pl
dc.abstract.plPraca magisterska obejmuje badania na temat wykorzystania marketingu elektronicznego do promocji firm. Omówiony w niej został odbiór i rozpowszechnianie informacji za pomocą marketingu wirusowego, głównie na portalach społecznościowych. Badania przeprowadzone wśród grupy 100 respondentów wykazują najbardziej podatne grupy użytkowników na wpływ marketingu wirusowego. Ponadto praca zawiera wytyczne pomagające w tworzeniu witryn internetowych oraz omawia metody i techniki pozycjonowania. Omówiony również został poziom zaawansowania polskich internatów i ich zainteresowanie sektorem e-Commerce. W pracy opisano także narzędzia analityczne mierzące skuteczność kampanii przeprowadzanych za pośrednictwem internetu. Źródłami które posłużyły do napisania pracy były poradniki tematyczne, literatura przedmiotu marketing elektroniczny, oraz artykuły i publikacje branżowe.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorMatczewski, Andrzej - 130383 pl
dc.contributor.authorPędrys, Andrzejpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Monika - 128511 pl
dc.contributor.reviewerMatczewski, Andrzej - 130383 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T11:30:16Z
dc.date.available2020-07-24T11:30:16Z
dc.date.submitted2012-10-31pl
dc.fieldofstudyhandel i marketingpl
dc.identifier.apddiploma-70153-133196pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/183281
dc.languagepolpl
dc.subject.enE-marketing - E-Commerce - positioning - SEO - search engine optimization - social media - virus marketingpl
dc.subject.plE-marketing - e-Commerce – Pozycjonowanie – Social Media - Wirus marketingpl
dc.titleMarketing elektroniczny, wykorzystanie w rozwoju i promocji firmy.pl
dc.title.alternativeUsing Internet marketing in company development and advertising.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
MA thesis includes a research of influence an online martketing to company advertising. The work shows reception and a way to diffuse information by virus marketing, especially by an internet social portals. The research performed among 100 respondents was shown which people are the most succeptible to virus marketing. Further more the master includes guidelines which can help in website's creation and includes methodes useful to positioning. It is worth to add that it elaborates also a level of knowledge random Internet users about an e-Commerce section. Please note that is a sustantial source of analitical tools which measure an efficiency of internet campaign. Main source of information to preparing this work were guiodebooks, academic literature about Internet marketing and reliable articles.
dc.abstract.plpl
Praca magisterska obejmuje badania na temat wykorzystania marketingu elektronicznego do promocji firm. Omówiony w niej został odbiór i rozpowszechnianie informacji za pomocą marketingu wirusowego, głównie na portalach społecznościowych. Badania przeprowadzone wśród grupy 100 respondentów wykazują najbardziej podatne grupy użytkowników na wpływ marketingu wirusowego. Ponadto praca zawiera wytyczne pomagające w tworzeniu witryn internetowych oraz omawia metody i techniki pozycjonowania. Omówiony również został poziom zaawansowania polskich internatów i ich zainteresowanie sektorem e-Commerce. W pracy opisano także narzędzia analityczne mierzące skuteczność kampanii przeprowadzanych za pośrednictwem internetu. Źródłami które posłużyły do napisania pracy były poradniki tematyczne, literatura przedmiotu marketing elektroniczny, oraz artykuły i publikacje branżowe.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Matczewski, Andrzej - 130383
dc.contributor.authorpl
Pędrys, Andrzej
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Monika - 128511
dc.contributor.reviewerpl
Matczewski, Andrzej - 130383
dc.date.accessioned
2020-07-24T11:30:16Z
dc.date.available
2020-07-24T11:30:16Z
dc.date.submittedpl
2012-10-31
dc.fieldofstudypl
handel i marketing
dc.identifier.apdpl
diploma-70153-133196
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/183281
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
E-marketing - E-Commerce - positioning - SEO - search engine optimization - social media - virus marketing
dc.subject.plpl
E-marketing - e-Commerce – Pozycjonowanie – Social Media - Wirus marketing
dc.titlepl
Marketing elektroniczny, wykorzystanie w rozwoju i promocji firmy.
dc.title.alternativepl
Using Internet marketing in company development and advertising.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
78
Views per month
Views per city
Krakow
11
Warsaw
11
Wroclaw
8
Gdansk
7
Rzeszów
4
Katowice
3
Dublin
2
Belzyce
1
Biała Podlaska
1
Bolesławiec
1

No access

No Thumbnail Available