Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
ZASTOSOWANIE INSTRUMENTÓW MARTETINGU NA PODSTAWIE BANKU PKO BP SA
USE OF INSTRUMENTS MARTETING BASED ON BANK PKO BP SA
marketing bankowy, instrumenty bankowości detalicznej
marketing banking , retail banking instruments
Marketing posiada szereg definicji oraz praktyk, najprościej mówiąc jest to sposób działania i zarządzania firmą, który umożliwia szybką i korzystną sprzedaż oferowanych wyrobów i usług. Głównym celem pracy było przedstawienie instrumentów marketingu bankowego oraz ukazanie jego zastosowania na przykładzie banku PKO BP SA. W pracy została przedstawiona charakterystyka marketingu, wyróżnione definicję marketingowe oraz orientację, na których opiera się działalność marketingowa.Opisane zostały zasady stosowania marketingu w działalności bankowej,a także pięć etapów zarządzania procesem marketingowym, oraz podstawowe funkcje, które spełnia. W pracy została poruszona problematyka związana z podstawowymi instrumentami marketingu występującego w bankach, promocji w bankach, Public Relations, reklamie, a także najważniejsze różnice między tymi instrumentami. Zawarta została charakterystyka bankowości detalicznej. Przedstawiono najważniejsze strategie marketingowe, a także zewnętrzne i wewnętrzne determinanty ich wyboru. Kluczową sprawą było zaprezentowanie rysu historycznego oraz charakterystyki działalności banku PKO BP SA. Udowodnione zostało zastosowanie instrumentów marketingu banku, na podstawie przykładów z ostatnich lat. Opisana została strategia banku oraz perspektywy jego rozwoju w przyszłości.
Generally, marketing has many definitions and practices. However, to put it simply it is a way of operation and management of the company, which allows quick and low-sell products and services offered. The main purpose of this study was to present instruments of bank marketing and to show its application on the example of the PKO BP SA. The study presents the characteristics of marketing and distinguished definitions of marketing and orientations, on which the marketing activity has been. This research has described rules for the application of marketing in the banking business, as well as it has described five stages of the marketing process management, and basic features that it meets. It was also raised important issues related to the main instruments of marketing occurring in banks, banks promotion, public relations, advertising, and key differences between these instruments. It included the characterization of retail banking. It presents the most important marketing strategies, as well as internal and external determinants of this choice. The key issue was to present a historical outline and characteristics of the activities of PKO BP SA. The study has been demonstrated the use of marketing instruments of the bank, based on examples from recent years. The following research has also described the bank's strategy and prospects for its development in the future.
dc.abstract.en | Generally, marketing has many definitions and practices. However, to put it simply it is a way of operation and management of the company, which allows quick and low-sell products and services offered. The main purpose of this study was to present instruments of bank marketing and to show its application on the example of the PKO BP SA. The study presents the characteristics of marketing and distinguished definitions of marketing and orientations, on which the marketing activity has been. This research has described rules for the application of marketing in the banking business, as well as it has described five stages of the marketing process management, and basic features that it meets. It was also raised important issues related to the main instruments of marketing occurring in banks, banks promotion, public relations, advertising, and key differences between these instruments. It included the characterization of retail banking. It presents the most important marketing strategies, as well as internal and external determinants of this choice. The key issue was to present a historical outline and characteristics of the activities of PKO BP SA. The study has been demonstrated the use of marketing instruments of the bank, based on examples from recent years. The following research has also described the bank's strategy and prospects for its development in the future. | pl |
dc.abstract.pl | Marketing posiada szereg definicji oraz praktyk, najprościej mówiąc jest to sposób działania i zarządzania firmą, który umożliwia szybką i korzystną sprzedaż oferowanych wyrobów i usług. Głównym celem pracy było przedstawienie instrumentów marketingu bankowego oraz ukazanie jego zastosowania na przykładzie banku PKO BP SA. W pracy została przedstawiona charakterystyka marketingu, wyróżnione definicję marketingowe oraz orientację, na których opiera się działalność marketingowa.Opisane zostały zasady stosowania marketingu w działalności bankowej,a także pięć etapów zarządzania procesem marketingowym, oraz podstawowe funkcje, które spełnia. W pracy została poruszona problematyka związana z podstawowymi instrumentami marketingu występującego w bankach, promocji w bankach, Public Relations, reklamie, a także najważniejsze różnice między tymi instrumentami. Zawarta została charakterystyka bankowości detalicznej. Przedstawiono najważniejsze strategie marketingowe, a także zewnętrzne i wewnętrzne determinanty ich wyboru. Kluczową sprawą było zaprezentowanie rysu historycznego oraz charakterystyki działalności banku PKO BP SA. Udowodnione zostało zastosowanie instrumentów marketingu banku, na podstawie przykładów z ostatnich lat. Opisana została strategia banku oraz perspektywy jego rozwoju w przyszłości. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Rosiński, Jerzy | pl |
dc.contributor.author | Żmudzki, Marcin | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Dyląg, Anna - 127842 | pl |
dc.contributor.reviewer | Rosiński, Jerzy | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T00:00:17Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T00:00:17Z | |
dc.date.submitted | 2016-07-08 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie | pl |
dc.fieldofstudy | marketing i logistyka | pl |
dc.identifier.apd | diploma-107234-118073 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/213533 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | marketing banking , retail banking instruments | pl |
dc.subject.pl | marketing bankowy, instrumenty bankowości detalicznej | pl |
dc.title | ZASTOSOWANIE INSTRUMENTÓW MARTETINGU NA PODSTAWIE BANKU PKO BP SA | pl |
dc.title.alternative | USE OF INSTRUMENTS MARTETING BASED ON BANK PKO BP SA | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |