Zarządzanie wizerunkiem Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA - perspektywa organizacji i odbiorców

master
dc.abstract.enThe aim of the work was to analyze the process of image management of the International Festival of Independent Cinema Mastercard OFF CAMERA from two perspectives, which were adopted as the perspective of the organization and the recipients. The insufficient number of current empirical studies on the subject was considered a research gap. The theoretical part provided a substantive basis for issues related to image and its management. In addition, it provided an introduction to the topic of independent cinema and its main assumptions, as well as film festivals related to it. This part of the study also presented and discussed in detail the Mastercard OFF CAMERA festival. The empirical part was devoted to a comprehensive analysis of the process of image management of the event. For this purpose, a combination of research methods was used, in accordance with the idea of triangulation. Participant observation was carried out during the seventeenth edition of the festival, a review of existing data available on the subject was carried out, and interviews with festival employees were arranged and conducted, as well as surveys among recipients. The compilation of the selected methods allowed for the diagnosis of the key goals of the festival, as well as the verification of the methods and tools that the event uses to build its image in the environment. The entirety of the research carried out allowed for the indication of limitations for the management of the festival's image and potential development perspectives. It also provided comprehensive information on the perception of the image and the process of its management by festival employees and external recipients. At the same time, it indicated further directions of research within the explored issue.pl
dc.abstract.plCelem pracy była analiza procesu zarządzania wizerunkiem Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA z dwóch perspektyw, za jakie przyjęto perspektywę organizacji oraz odbiorców. Za lukę badawczą uznano niedostateczną liczbę aktualnych opracowań empirycznych w temacie. Część teoretyczna zapewniła podstawy merytoryczne dla zagadnień związanych z wizerunkiem oraz zarządzaniem nim. Ponadto, zapewniła wprowadzenie do tematu kina niezależnego oraz jego głównych założeń, a także związanych z nim festiwali filmowych. W ramach tego fragmentu opracowania przedstawiono również i szczegółowo omówiono festiwal Mastercard OFF CAMERA. Część empiryczną poświęcono kompleksowej analizie procesu zarządzania wizerunkiem wydarzenia. W tym celu wykorzystano kombinację metod badawczych, zgodnie z ideą triangulacji. Dokonano obserwacji uczestniczącej podczas siedemnastej edycji festiwalu, zrealizowano przegląd dostępnych w temacie danych zastanych, a także zaaranżowano i przeprowadzono wywiady z pracownikami festiwalu, jak i wykonano badania ankietowe wśród odbiorców. Kompilacja obranych metod pozwoliła na diagnozę kluczowych celów festiwalu, a także weryfikację metod i narzędzi, z jakich wydarzenie czerpie, by budować swój wizerunek w otoczeniu. Całokształt zrealizowanych badań pozwolił na wskazanie ograniczeń dla zarządzania wizerunkiem festiwalu oraz potencjalnych perspektyw rozwojowych. Zapewnił również kompleksowe informacje na temat postrzegania wizerunku oraz procesu zarządzania nim przez pracowników festiwalowych oraz odbiorców zewnętrznych. Jednocześnie wskazał dalsze kierunki badań w ramach eksplorowanego zagadnienia.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorKocój, Ewa - 185927 pl
dc.contributor.authorSkipirzepa, Patrycja - USOS274104 pl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKocój, Ewa - 185927 pl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzena - USOS218109 pl
dc.date.accessioned2024-10-24T23:13:35Z
dc.date.available2024-10-24T23:13:35Z
dc.date.submitted2024-10-23pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediami i reklamąpl
dc.identifier.apddiploma-172709-274104pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/handle/item/457086
dc.languagepolpl
dc.subject.enindependent cinema - Mastercard OFF CAMERA - image - image management - marketing communicationpl
dc.subject.plkino niezależne - Mastercard OFF CAMERA - wizerunek - zarządzanie wizerunkiem - komunikacja marketingowapl
dc.titleZarządzanie wizerunkiem Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA - perspektywa organizacji i odbiorcówpl
dc.title.alternativeManaging the image of the Mastercard OFF CAMERA International Independent Cinema Festival - the perspective of the organization and recipientspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the work was to analyze the process of image management of the International Festival of Independent Cinema Mastercard OFF CAMERA from two perspectives, which were adopted as the perspective of the organization and the recipients. The insufficient number of current empirical studies on the subject was considered a research gap. The theoretical part provided a substantive basis for issues related to image and its management. In addition, it provided an introduction to the topic of independent cinema and its main assumptions, as well as film festivals related to it. This part of the study also presented and discussed in detail the Mastercard OFF CAMERA festival. The empirical part was devoted to a comprehensive analysis of the process of image management of the event. For this purpose, a combination of research methods was used, in accordance with the idea of triangulation. Participant observation was carried out during the seventeenth edition of the festival, a review of existing data available on the subject was carried out, and interviews with festival employees were arranged and conducted, as well as surveys among recipients. The compilation of the selected methods allowed for the diagnosis of the key goals of the festival, as well as the verification of the methods and tools that the event uses to build its image in the environment. The entirety of the research carried out allowed for the indication of limitations for the management of the festival's image and potential development perspectives. It also provided comprehensive information on the perception of the image and the process of its management by festival employees and external recipients. At the same time, it indicated further directions of research within the explored issue.
dc.abstract.plpl
Celem pracy była analiza procesu zarządzania wizerunkiem Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA z dwóch perspektyw, za jakie przyjęto perspektywę organizacji oraz odbiorców. Za lukę badawczą uznano niedostateczną liczbę aktualnych opracowań empirycznych w temacie. Część teoretyczna zapewniła podstawy merytoryczne dla zagadnień związanych z wizerunkiem oraz zarządzaniem nim. Ponadto, zapewniła wprowadzenie do tematu kina niezależnego oraz jego głównych założeń, a także związanych z nim festiwali filmowych. W ramach tego fragmentu opracowania przedstawiono również i szczegółowo omówiono festiwal Mastercard OFF CAMERA. Część empiryczną poświęcono kompleksowej analizie procesu zarządzania wizerunkiem wydarzenia. W tym celu wykorzystano kombinację metod badawczych, zgodnie z ideą triangulacji. Dokonano obserwacji uczestniczącej podczas siedemnastej edycji festiwalu, zrealizowano przegląd dostępnych w temacie danych zastanych, a także zaaranżowano i przeprowadzono wywiady z pracownikami festiwalu, jak i wykonano badania ankietowe wśród odbiorców. Kompilacja obranych metod pozwoliła na diagnozę kluczowych celów festiwalu, a także weryfikację metod i narzędzi, z jakich wydarzenie czerpie, by budować swój wizerunek w otoczeniu. Całokształt zrealizowanych badań pozwolił na wskazanie ograniczeń dla zarządzania wizerunkiem festiwalu oraz potencjalnych perspektyw rozwojowych. Zapewnił również kompleksowe informacje na temat postrzegania wizerunku oraz procesu zarządzania nim przez pracowników festiwalowych oraz odbiorców zewnętrznych. Jednocześnie wskazał dalsze kierunki badań w ramach eksplorowanego zagadnienia.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Kocój, Ewa - 185927
dc.contributor.authorpl
Skipirzepa, Patrycja - USOS274104
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Kocój, Ewa - 185927
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena - USOS218109
dc.date.accessioned
2024-10-24T23:13:35Z
dc.date.available
2024-10-24T23:13:35Z
dc.date.submittedpl
2024-10-23
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami i reklamą
dc.identifier.apdpl
diploma-172709-274104
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/handle/item/457086
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
independent cinema - Mastercard OFF CAMERA - image - image management - marketing communication
dc.subject.plpl
kino niezależne - Mastercard OFF CAMERA - wizerunek - zarządzanie wizerunkiem - komunikacja marketingowa
dc.titlepl
Zarządzanie wizerunkiem Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard OFF CAMERA - perspektywa organizacji i odbiorców
dc.title.alternativepl
Managing the image of the Mastercard OFF CAMERA International Independent Cinema Festival - the perspective of the organization and recipients
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
4
Views per month
Views per city
Krakow
2
Gdansk
1
Warsaw
1

No access

No Thumbnail Available
Collections