Nowa jakość wśród internetowych rozgłośni o tematyce sportowej. Studium przypadku Weszło FM

licenciate
dc.abstract.enInternet sports radios have been gaining popularity in recent years, new entities appear on the market, some operate for a short time, and others manage to build and strengthen their position in the Internet space and arouse interest of listeners. The purpose of this work is to approximate the strategy that accompanied the activities undertaken by the radio broadcast "Weszło FM". The work consists of three parts: the first touches on the history of internet radio, and also introduces the methodology of research on this type of radio, the second describes the market of online sports stations, compares the "Weszło FM" and "Zapinamypasy.pl" radios and presents activities that were related to in the beginning of the activity, the third part describes the activities that allowed “Weszło FM” entered to stand out from the competition.pl
dc.abstract.plInternetowe rozgłośnie o tematyce sportowej w ostatnich latach zyskują na popularności, na rynku pojawiają się nowe podmioty, niektóre działają przez krótki czas, a innym udaje się zbudować i ugruntować swoją pozycję w przestrzeni internetowej oraz wzbudzić zainteresowanie słuchaczy. Celem niniejszej pracy jest przybliżenie strategii, która towarzyszyła działaniom podejmowanym przez rozgłośnię “Weszło FM”. Praca składa się z trzech części: pierwsza porusza historię radia internetowego, a także przybliża metodologię badań nad radiem tego rodzaju, druga opisuje rynek internetowych rozgłośni sportowych, porównuje radia “Weszło FM” i “Zapinamypasy.pl” oraz przedstawia działania, które związane były z rozpoczęciem nadawania, w trzeciej części opisano czynności, które pozwoliły Weszło FM wyróżnić się na tle konkurencyjnych rozgłośni.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorPopiołek, Malwinapl
dc.contributor.authorKozieł, Aleksanderpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerNierenberg, Bogusław - 130955 pl
dc.contributor.reviewerPopiołek, Malwinapl
dc.date.accessioned2020-07-28T05:31:46Z
dc.date.available2020-07-28T05:31:46Z
dc.date.submitted2020-07-02pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-139294-245743pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240129
dc.languagepolpl
dc.subject.enRADIO, SPORTS INTERNET RADIO, SPORT, MANAGEMENT, MEDIApl
dc.subject.plRADIO, SPORTOWE ROZGŁOŚNIE INTERNETOWE, SPORT, ZARZĄDZANIE, MEDIApl
dc.titleNowa jakość wśród internetowych rozgłośni o tematyce sportowej. Studium przypadku Weszło FMpl
dc.title.alternativeNew quality among internet radio about sports topic. Case study Weszlo FMpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Internet sports radios have been gaining popularity in recent years, new entities appear on the market, some operate for a short time, and others manage to build and strengthen their position in the Internet space and arouse interest of listeners. The purpose of this work is to approximate the strategy that accompanied the activities undertaken by the radio broadcast "Weszło FM". The work consists of three parts: the first touches on the history of internet radio, and also introduces the methodology of research on this type of radio, the second describes the market of online sports stations, compares the "Weszło FM" and "Zapinamypasy.pl" radios and presents activities that were related to in the beginning of the activity, the third part describes the activities that allowed “Weszło FM” entered to stand out from the competition.
dc.abstract.plpl
Internetowe rozgłośnie o tematyce sportowej w ostatnich latach zyskują na popularności, na rynku pojawiają się nowe podmioty, niektóre działają przez krótki czas, a innym udaje się zbudować i ugruntować swoją pozycję w przestrzeni internetowej oraz wzbudzić zainteresowanie słuchaczy. Celem niniejszej pracy jest przybliżenie strategii, która towarzyszyła działaniom podejmowanym przez rozgłośnię “Weszło FM”. Praca składa się z trzech części: pierwsza porusza historię radia internetowego, a także przybliża metodologię badań nad radiem tego rodzaju, druga opisuje rynek internetowych rozgłośni sportowych, porównuje radia “Weszło FM” i “Zapinamypasy.pl” oraz przedstawia działania, które związane były z rozpoczęciem nadawania, w trzeciej części opisano czynności, które pozwoliły Weszło FM wyróżnić się na tle konkurencyjnych rozgłośni.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Popiołek, Malwina
dc.contributor.authorpl
Kozieł, Aleksander
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Nierenberg, Bogusław - 130955
dc.contributor.reviewerpl
Popiołek, Malwina
dc.date.accessioned
2020-07-28T05:31:46Z
dc.date.available
2020-07-28T05:31:46Z
dc.date.submittedpl
2020-07-02
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-139294-245743
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/240129
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
RADIO, SPORTS INTERNET RADIO, SPORT, MANAGEMENT, MEDIA
dc.subject.plpl
RADIO, SPORTOWE ROZGŁOŚNIE INTERNETOWE, SPORT, ZARZĄDZANIE, MEDIA
dc.titlepl
Nowa jakość wśród internetowych rozgłośni o tematyce sportowej. Studium przypadku Weszło FM
dc.title.alternativepl
New quality among internet radio about sports topic. Case study Weszlo FM
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
16
Views per month
Views per city
Poznan
3
Dublin
2
Warsaw
2
Wroclaw
2
Des Moines
1
Krakow
1
Skarzysko-Kamienna
1
Swiniary Nowe
1
Szczecin
1
Torun
1

No access

No Thumbnail Available