Stereotypizacja portali randkowych

licenciate
dc.abstract.enThis diploma project is devoted to considerations on the stereotyping of dating websites. For the sake of clarity, a research tool was used - a questionnaire form prepared by the author. Respondents answered questions related to dating websites, their users and their personal feelings about the dating app. Selected websites were characterized: Tinder, Badoo, Sympatia, Facebook dating. It will be considered important to create their own image by people using the above-mentioned portals. The considerations of Walter Lippmann, Zdzisław Chlewiński and Jerzy Bartmiński were analyzed. They will help to understand that stereotyping is needed by people when creating their own image on the Internet.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca została poświęcona rozważaniom na temat stereotypizacji portali randkowych. Dla jasności wywodu wykorzystano narzędzie badawcze – formularz ankietowy wykonany przez autorkę. Respondenci odpowiadali na pytania związane z portalami randkowymi, ich użytkownikami i osobistymi odczuciami względem aplikacji do zawierania znajomości. Scharakteryzowane zostały wybrane serwisy: Tinder, Badoo, Sympatia, Facebook dating. Za istotne uznane będzie kreowanie własnego wizerunku przez osoby korzystające z wyżej wymienionych portali. Poddano analizie rozważania Waltera Lippmanna, Zdzisława Chlewińskiego i Jerzego Bartmińskiego. Pomogą one zrozumieć, że stereotypizacja jest potrzebna ludziom przy tworzeniu swojego wizerunku w Internecie.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorMajewska, Małgorzata - 173379 pl
dc.contributor.authorCzernecka, Justynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWiniarska-Brodowska, Małgorzatapl
dc.contributor.reviewerMajewska, Małgorzata - 173379 pl
dc.date.accessioned2022-07-12T21:50:56Z
dc.date.available2022-07-12T21:50:56Z
dc.date.submitted2022-07-11pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-156954-281366pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/296423
dc.languagepolpl
dc.subject.enDating sites, apps, love, friendship, sexual needspl
dc.subject.plPortale randkowe, aplikacje, miłość, przyjaźń, potrzeby seksualnepl
dc.titleStereotypizacja portali randkowychpl
dc.title.alternativeStereotyping of dating websitespl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This diploma project is devoted to considerations on the stereotyping of dating websites. For the sake of clarity, a research tool was used - a questionnaire form prepared by the author. Respondents answered questions related to dating websites, their users and their personal feelings about the dating app. Selected websites were characterized: Tinder, Badoo, Sympatia, Facebook dating. It will be considered important to create their own image by people using the above-mentioned portals. The considerations of Walter Lippmann, Zdzisław Chlewiński and Jerzy Bartmiński were analyzed. They will help to understand that stereotyping is needed by people when creating their own image on the Internet.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca została poświęcona rozważaniom na temat stereotypizacji portali randkowych. Dla jasności wywodu wykorzystano narzędzie badawcze – formularz ankietowy wykonany przez autorkę. Respondenci odpowiadali na pytania związane z portalami randkowymi, ich użytkownikami i osobistymi odczuciami względem aplikacji do zawierania znajomości. Scharakteryzowane zostały wybrane serwisy: Tinder, Badoo, Sympatia, Facebook dating. Za istotne uznane będzie kreowanie własnego wizerunku przez osoby korzystające z wyżej wymienionych portali. Poddano analizie rozważania Waltera Lippmanna, Zdzisława Chlewińskiego i Jerzego Bartmińskiego. Pomogą one zrozumieć, że stereotypizacja jest potrzebna ludziom przy tworzeniu swojego wizerunku w Internecie.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Majewska, Małgorzata - 173379
dc.contributor.authorpl
Czernecka, Justyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Winiarska-Brodowska, Małgorzata
dc.contributor.reviewerpl
Majewska, Małgorzata - 173379
dc.date.accessioned
2022-07-12T21:50:56Z
dc.date.available
2022-07-12T21:50:56Z
dc.date.submittedpl
2022-07-11
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-156954-281366
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/296423
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Dating sites, apps, love, friendship, sexual needs
dc.subject.plpl
Portale randkowe, aplikacje, miłość, przyjaźń, potrzeby seksualne
dc.titlepl
Stereotypizacja portali randkowych
dc.title.alternativepl
Stereotyping of dating websites
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available