Teaching children English vocabulary related to new technologies

licenciate
dc.abstract.enIt is very hard to teach children at their age English. Students at this age have short attention spans and are very easily distracted. That is why I was trying to keep my lessons fun and interssting. I was trying not only use books, but also computers, because the subject was connected with technology. Everything was new for them. Using a computer as a form of learning was very enjoyful for them. By this way they were motivated. Eager for knowledge. When I told them that we are going to change the room of our usual lessons, they were very excited. And it was hard for me to make the first part of my lesson. Because they could not wait to start using computers. They were very ful of energy. It was pleasent to teach such a young students vocabulary. They are not stressed by their studies and approach everything with youthful innocence. I prefer to teach vocabulary than grammar. I think that vocabulary is more important for students at a young age. There were very communicative. Of course they had some problems with words but when they were corrected everythng was ok.I think my aim was achived. Five lessons proved that children remembered words when they had to write thm near circles. Seeing them working together, with pairs, as they helpem each others, was very proud view. Students have a really good, solid foundation of specilised vocabulary. They are preapared for further English lessons.pl
dc.abstract.plW dzisiejszych czasach znanie języka obcego jest bardzo ważne. Angielski jest obecnie jednym z międzynarodowych języków na świecie. W ostatnich latach ludzie przykuwają szczególną uwagę na nauczanie języka obcego. Rozwój umiejętności w języku obcym zyskał duże znaczenie w edukacji przedszkolnej. Jest to spowodowane z coraz większej widoczności użyteczności języka w codziennym życiu i pracy. Dlatego też bardzo ważne jest, aby organizowane były zajęcia z języka obcego, w związku z czym zależy to od ciągłego rozwoju dzieci. Kluczem do sukcesu w procesie uczenia jest dostosowanie procesu nauczania do chłonności języka na różnych etapach.Nauczanie języka angielskiego już od najmłodszych lat jest bardzo korzystne dla dziecka i nie niesie ze sobą żadnego ryzyka. Wczesna edukacja językowa pozytywnie wpływa na rozwój zdolności intelektualnych, buduje pozytywną motywację i stwarza podstawę systematycznej pracy nad tym językiem.Praca podzielona została na dwie części. Część teoretyczną oraz część praktyczna. W części teoretycznej został scharakteryzowany młodzi uczniowie. Są to dzieci które uczęszczają do klasy podstawowej. Przedstawiłam ich cechy związane z nauką języka obcego. Następnie omówiłam przyswajanie drugiego języka obcego przedstawione przez Stephena Krashena. Potem przedstawiłam rolę słownictwa jakie odgrywa w nauczaniu języka obcego, w naszym przypadku angielskiego. Język angielski jest bardzo bogaty w słownictwo dlatego jest tak ważne aby już od najmłodszych lat je przyswajać. Na samym końcu przedstawiłam naukę słownictwa specjalistycznego. W tym wypadku jest ono związane z informatyką, nowymi technologiami. Ponieważ w dzisiejszych czasach nowe technologie zdominowały nasze czasy, zaczynając od telefonów, przez tablety do komputerów, aby uczniowie odrobili pracę domową, czasami muszą skorzystać z internetu. W części praktycznej, jest pokazane pięć planów lekcji. Starałam się pokazać jak można uczyć słownictwa za pomocą obrazków, quizów, mówienia. Po lekcjach w załącznikach znajdują się materiały i ćwiczenia, które wykorzystano w planach lekcyjnych.pl
dc.affiliationWydział Filologicznypl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorPaluszkiewicz-Misiaczek, Magdalena - 131257 pl
dc.contributor.authorGołaszewska, Martapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WF6pl
dc.contributor.reviewerPoważa-Kurko, Barbarapl
dc.contributor.reviewerPaluszkiewicz-Misiaczek, Magdalena - 131257 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T13:09:54Z
dc.date.available2020-07-27T13:09:54Z
dc.date.submitted2017-11-25pl
dc.fieldofstudyfilologia angielska z językiem niemieckimpl
dc.identifier.apddiploma-120210-164496pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/225161
dc.languageengpl
dc.subject.enteaching children, new technogies, vocabularypl
dc.subject.plnauczanie dzieci, nowe technologie, słownictwopl
dc.titleTeaching children English vocabulary related to new technologiespl
dc.title.alternativeNauczanie dzieci słownictwa angielskiego dotyczącego nowych technologiipl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
It is very hard to teach children at their age English. Students at this age have short attention spans and are very easily distracted. That is why I was trying to keep my lessons fun and interssting. I was trying not only use books, but also computers, because the subject was connected with technology. Everything was new for them. Using a computer as a form of learning was very enjoyful for them. By this way they were motivated. Eager for knowledge. When I told them that we are going to change the room of our usual lessons, they were very excited. And it was hard for me to make the first part of my lesson. Because they could not wait to start using computers. They were very ful of energy. It was pleasent to teach such a young students vocabulary. They are not stressed by their studies and approach everything with youthful innocence. I prefer to teach vocabulary than grammar. I think that vocabulary is more important for students at a young age. There were very communicative. Of course they had some problems with words but when they were corrected everythng was ok.I think my aim was achived. Five lessons proved that children remembered words when they had to write thm near circles. Seeing them working together, with pairs, as they helpem each others, was very proud view. Students have a really good, solid foundation of specilised vocabulary. They are preapared for further English lessons.
dc.abstract.plpl
W dzisiejszych czasach znanie języka obcego jest bardzo ważne. Angielski jest obecnie jednym z międzynarodowych języków na świecie. W ostatnich latach ludzie przykuwają szczególną uwagę na nauczanie języka obcego. Rozwój umiejętności w języku obcym zyskał duże znaczenie w edukacji przedszkolnej. Jest to spowodowane z coraz większej widoczności użyteczności języka w codziennym życiu i pracy. Dlatego też bardzo ważne jest, aby organizowane były zajęcia z języka obcego, w związku z czym zależy to od ciągłego rozwoju dzieci. Kluczem do sukcesu w procesie uczenia jest dostosowanie procesu nauczania do chłonności języka na różnych etapach.Nauczanie języka angielskiego już od najmłodszych lat jest bardzo korzystne dla dziecka i nie niesie ze sobą żadnego ryzyka. Wczesna edukacja językowa pozytywnie wpływa na rozwój zdolności intelektualnych, buduje pozytywną motywację i stwarza podstawę systematycznej pracy nad tym językiem.Praca podzielona została na dwie części. Część teoretyczną oraz część praktyczna. W części teoretycznej został scharakteryzowany młodzi uczniowie. Są to dzieci które uczęszczają do klasy podstawowej. Przedstawiłam ich cechy związane z nauką języka obcego. Następnie omówiłam przyswajanie drugiego języka obcego przedstawione przez Stephena Krashena. Potem przedstawiłam rolę słownictwa jakie odgrywa w nauczaniu języka obcego, w naszym przypadku angielskiego. Język angielski jest bardzo bogaty w słownictwo dlatego jest tak ważne aby już od najmłodszych lat je przyswajać. Na samym końcu przedstawiłam naukę słownictwa specjalistycznego. W tym wypadku jest ono związane z informatyką, nowymi technologiami. Ponieważ w dzisiejszych czasach nowe technologie zdominowały nasze czasy, zaczynając od telefonów, przez tablety do komputerów, aby uczniowie odrobili pracę domową, czasami muszą skorzystać z internetu. W części praktycznej, jest pokazane pięć planów lekcji. Starałam się pokazać jak można uczyć słownictwa za pomocą obrazków, quizów, mówienia. Po lekcjach w załącznikach znajdują się materiały i ćwiczenia, które wykorzystano w planach lekcyjnych.
dc.affiliationpl
Wydział Filologiczny
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Paluszkiewicz-Misiaczek, Magdalena - 131257
dc.contributor.authorpl
Gołaszewska, Marta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WF6
dc.contributor.reviewerpl
Poważa-Kurko, Barbara
dc.contributor.reviewerpl
Paluszkiewicz-Misiaczek, Magdalena - 131257
dc.date.accessioned
2020-07-27T13:09:54Z
dc.date.available
2020-07-27T13:09:54Z
dc.date.submittedpl
2017-11-25
dc.fieldofstudypl
filologia angielska z językiem niemieckim
dc.identifier.apdpl
diploma-120210-164496
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/225161
dc.languagepl
eng
dc.subject.enpl
teaching children, new technogies, vocabulary
dc.subject.plpl
nauczanie dzieci, nowe technologie, słownictwo
dc.titlepl
Teaching children English vocabulary related to new technologies
dc.title.alternativepl
Nauczanie dzieci słownictwa angielskiego dotyczącego nowych technologii
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
18
Views per month
Views per city
Warsaw
4
Wroclaw
2
Butuan
1
Chorkówka
1
Dublin
1
Gmina Widawa
1
Kazimierz Dolny
1
Poznan
1
Szczecin
1
Tychy
1

No access

No Thumbnail Available