Gość Niedzielny-żródła sukcesu rynkowego i formy modernizacji

licenciate
dc.abstract.enThis document presents an analysis of the best-selling Catholic weekly review – Gość Niedzielny. The paper shows what is the commercial success of the Catholic opinion press and which results in so high readership through research content and the content of the dialed numbers of magazine. The study consists of three parts. In the firs part, there are theoretical discussion of the Catholic press in Poland and the relationship of the Church with respect to the media of mass communication. The second part is a comprehensive analysis of the content of Gość Niedzielny, and the third shows the other forms of upgrading the weekly and its existence in the world of the Internet. The analysis leads to the conclusion aimed at identifying the sources of success of the Catholic weekly magazine, and various forms of its modernization.pl
dc.abstract.plNiniejsza praca zawiera analizę najlepiej sprzedającego się katolickiego tygodnika opinii - Gościa Niedzielnego. Poprzez badania zawartości i treści wybranych numerów danego pisma praca wykazuje na czym polega sukces rynkowy katolickiej prasy opiniotwórczej oraz z czego wynika tak wysoka ich poczytność. Praca składa się z trzech części. W pierwszej znajdują się teoretyczne rozważania na temat katolickiej prasy w Polsce i stosunku Kościoła względem mediów masowego przekazu. Druga część to obszerna analiza zawartości Gościa Niedzielnego, natomiast trzecia ukazuje inne formy unowocześnienia tygodnika i jego istnienie w świecie Internetu. Analiza prowadzi do wniosków mających na celu określenie źródeł sukcesu katolickiego tygodnika oraz różne formy jego modernizacji.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorFilas, Ryszard - 127907 pl
dc.contributor.authorZemełka, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerHodalska, Magdalena - 199974 pl
dc.contributor.reviewerFilas, Ryszard - 127907 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T18:37:16Z
dc.date.available2020-07-24T18:37:16Z
dc.date.submitted2013-07-16pl
dc.fieldofstudydziennikarstwo i komunikacja społecznapl
dc.identifier.apddiploma-77403-131724pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/189923
dc.languagepolpl
dc.subject.enCatholic Newspapers, convergence, content analysis, weeklypl
dc.subject.plkatolicka prasa, konwergencja, analiza zawartości, Gość Niedzielny, tygodnikpl
dc.titleGość Niedzielny-żródła sukcesu rynkowego i formy modernizacjipl
dc.title.alternativeGość Niedzielny - sources of market success and forms of modernizationpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
This document presents an analysis of the best-selling Catholic weekly review – Gość Niedzielny. The paper shows what is the commercial success of the Catholic opinion press and which results in so high readership through research content and the content of the dialed numbers of magazine. The study consists of three parts. In the firs part, there are theoretical discussion of the Catholic press in Poland and the relationship of the Church with respect to the media of mass communication. The second part is a comprehensive analysis of the content of Gość Niedzielny, and the third shows the other forms of upgrading the weekly and its existence in the world of the Internet. The analysis leads to the conclusion aimed at identifying the sources of success of the Catholic weekly magazine, and various forms of its modernization.
dc.abstract.plpl
Niniejsza praca zawiera analizę najlepiej sprzedającego się katolickiego tygodnika opinii - Gościa Niedzielnego. Poprzez badania zawartości i treści wybranych numerów danego pisma praca wykazuje na czym polega sukces rynkowy katolickiej prasy opiniotwórczej oraz z czego wynika tak wysoka ich poczytność. Praca składa się z trzech części. W pierwszej znajdują się teoretyczne rozważania na temat katolickiej prasy w Polsce i stosunku Kościoła względem mediów masowego przekazu. Druga część to obszerna analiza zawartości Gościa Niedzielnego, natomiast trzecia ukazuje inne formy unowocześnienia tygodnika i jego istnienie w świecie Internetu. Analiza prowadzi do wniosków mających na celu określenie źródeł sukcesu katolickiego tygodnika oraz różne formy jego modernizacji.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Filas, Ryszard - 127907
dc.contributor.authorpl
Zemełka, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Hodalska, Magdalena - 199974
dc.contributor.reviewerpl
Filas, Ryszard - 127907
dc.date.accessioned
2020-07-24T18:37:16Z
dc.date.available
2020-07-24T18:37:16Z
dc.date.submittedpl
2013-07-16
dc.fieldofstudypl
dziennikarstwo i komunikacja społeczna
dc.identifier.apdpl
diploma-77403-131724
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/189923
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Catholic Newspapers, convergence, content analysis, weekly
dc.subject.plpl
katolicka prasa, konwergencja, analiza zawartości, Gość Niedzielny, tygodnik
dc.titlepl
Gość Niedzielny-żródła sukcesu rynkowego i formy modernizacji
dc.title.alternativepl
Gość Niedzielny - sources of market success and forms of modernization
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
25
Views per month
Views per city
Warsaw
9
Olkusz
6
Krakow
2
Wroclaw
2
Dublin
1
Katowice
1
Poznan
1
Sanok
1
Sosnowiec
1

No access

No Thumbnail Available