Personal branding w Internecie na podstawie doświadczeń osób wchodzących na rynek pracy

licenciate
dc.abstract.enPersonal branding is a relatively new and not enough studied concept in the field of management, which is precisely the reason of choosing this topic to write a thesis. The aim of the study is to discuss issues related to the significance of personal branding in the recruitment process. The research method is case study based on observations of the behavior of young people on the Internet and comparison of results with the existing research on online reputation. The main research question is the impact of the behavior of young people in the Internet on their employment, whether they know what the result of bad online reputation is and if they care about it. The research found that a large amount of people do not know how important is online reputation for their employment and do not care about their activities on the Internet. As a result of an observation there were found the people who create their own brand and can be a good example to follow.pl
dc.abstract.plPersonal branding jest stosunkowo nowym oraz mało zbadanym pojęciem w dziedzinie zarządzania, co jest powodem wybrania właśnie tego tematu do napisania pracy licencjackiej. Celem pracy jest omówienie problematyki związanej ze znaczeniem personal brandingu w procesie rekrutacji. Metodą badawczą jest studium przypadku na podstawie obserwacji zachowań młodych osób w Internecie oraz porównania uzyskanych wyników z wynikami już istniejących badań na temat reputacji online. Na podstawie przeprowadzonej analizy można wnioskować, że duża liczba osób nie wie jak wielkie znaczenie w zatrudnieniu ma reputacja online oraz nie dba o strategię swoich działań wizerunkowych w Internecie. W pracy przytoczono przykłady skutecznych działań na rzecz kreowania marki osobistej w Internecie.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.contributor.authorGunevič, Joanapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBudzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223 pl
dc.contributor.reviewerLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T04:00:31Z
dc.date.available2020-07-25T04:00:31Z
dc.date.submitted2014-09-22pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie personelempl
dc.identifier.apddiploma-90330-151238pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/198602
dc.languagepolpl
dc.subject.enImage- personal brand – personal branding- recruitment- reputation onlinepl
dc.subject.plMarka osobista - personal branding - rekrutacja - reputacja online - wizerunekpl
dc.titlePersonal branding w Internecie na podstawie doświadczeń osób wchodzących na rynek pracypl
dc.title.alternativePersonal Branding on the Internet Based on the Experience of Young People Entering the Job Marketpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Personal branding is a relatively new and not enough studied concept in the field of management, which is precisely the reason of choosing this topic to write a thesis. The aim of the study is to discuss issues related to the significance of personal branding in the recruitment process. The research method is case study based on observations of the behavior of young people on the Internet and comparison of results with the existing research on online reputation. The main research question is the impact of the behavior of young people in the Internet on their employment, whether they know what the result of bad online reputation is and if they care about it. The research found that a large amount of people do not know how important is online reputation for their employment and do not care about their activities on the Internet. As a result of an observation there were found the people who create their own brand and can be a good example to follow.
dc.abstract.plpl
Personal branding jest stosunkowo nowym oraz mało zbadanym pojęciem w dziedzinie zarządzania, co jest powodem wybrania właśnie tego tematu do napisania pracy licencjackiej. Celem pracy jest omówienie problematyki związanej ze znaczeniem personal brandingu w procesie rekrutacji. Metodą badawczą jest studium przypadku na podstawie obserwacji zachowań młodych osób w Internecie oraz porównania uzyskanych wyników z wynikami już istniejących badań na temat reputacji online. Na podstawie przeprowadzonej analizy można wnioskować, że duża liczba osób nie wie jak wielkie znaczenie w zatrudnieniu ma reputacja online oraz nie dba o strategię swoich działań wizerunkowych w Internecie. W pracy przytoczono przykłady skutecznych działań na rzecz kreowania marki osobistej w Internecie.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.contributor.authorpl
Gunevič, Joana
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata - 174223
dc.contributor.reviewerpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.date.accessioned
2020-07-25T04:00:31Z
dc.date.available
2020-07-25T04:00:31Z
dc.date.submittedpl
2014-09-22
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie personelem
dc.identifier.apdpl
diploma-90330-151238
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/198602
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Image- personal brand – personal branding- recruitment- reputation online
dc.subject.plpl
Marka osobista - personal branding - rekrutacja - reputacja online - wizerunek
dc.titlepl
Personal branding w Internecie na podstawie doświadczeń osób wchodzących na rynek pracy
dc.title.alternativepl
Personal Branding on the Internet Based on the Experience of Young People Entering the Job Market
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
45
Views per month
Views per city
Krakow
5
Warsaw
5
Wroclaw
5
Groningen
4
Katowice
3
Poznan
2
Rzeszów
2
Braniewo
1
Brzeziny
1
Des Moines
1

No access

No Thumbnail Available