Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Budowanie marki modowej w mediach społecznościowych – analiza przypadku marki Laurella
Building a fashion brand in social media – a case study of the Laurella brand
marka, media społecznościowe, budowanie marki, Internet, serwisy społecznościowe
brand, social media, brand building, Internet, social networking sites
Przedmiotem badań jest marka Laurella i jej działalność w mediach społecznościowych. Celem pracy jest analiza sposobów budowania marki modowej w mediach społecznościowych na przykładzie działalności tejże marki. Przeprowadzone badania oparto na analizie treści oraz materiałów zamieszczanych przez markę w jej serwisach społecznościowych (Instagram, Facebook, YouTube, TikTok i LinkedIn), jak również analizie opinii odbiorców na temat marki Laurella przy użyciu kwestionariusza ankiety. Uzupełnieniem był wywiad przeprowadzony z właścicielką i osobą z zespołu. Praca zawiera analizę SWOT wykonaną na podstawie zebranych danych, która miała na celu określić pozycję marki na rynku oraz wskazać strategię jaką przedsiębiorstwo powinno obrać. Praca zawiera wyjaśnienie najważniejszych pojęć związanych z budowaniem marki w mediach społecznościowych wraz z opisem serwisów społecznościowych.
The subject of this article is the Laurella brand and its activity in social media. The aim of this thesis is to analyze building a fashion brand in social media on the example of this brand's activity. The conducted research was based on the analysis of the content and materials posted by the brand on its social networking sites (Instagram, Facebook, YouTube, TikTok and LinkedIn). The article was enriched with a SWOT analysis and a survey of recipients' opinions on the Laurella brand using an anonymous survey questionnaire. The research was supplemented by an interview with the owner and a member of the team The article contains the explanations of the most important concepts related to building a brand in social media, along with a description of social networking sites.
dc.abstract.en | The subject of this article is the Laurella brand and its activity in social media. The aim of this thesis is to analyze building a fashion brand in social media on the example of this brand's activity. The conducted research was based on the analysis of the content and materials posted by the brand on its social networking sites (Instagram, Facebook, YouTube, TikTok and LinkedIn). The article was enriched with a SWOT analysis and a survey of recipients' opinions on the Laurella brand using an anonymous survey questionnaire. The research was supplemented by an interview with the owner and a member of the team The article contains the explanations of the most important concepts related to building a brand in social media, along with a description of social networking sites. | pl |
dc.abstract.pl | Przedmiotem badań jest marka Laurella i jej działalność w mediach społecznościowych. Celem pracy jest analiza sposobów budowania marki modowej w mediach społecznościowych na przykładzie działalności tejże marki. Przeprowadzone badania oparto na analizie treści oraz materiałów zamieszczanych przez markę w jej serwisach społecznościowych (Instagram, Facebook, YouTube, TikTok i LinkedIn), jak również analizie opinii odbiorców na temat marki Laurella przy użyciu kwestionariusza ankiety. Uzupełnieniem był wywiad przeprowadzony z właścicielką i osobą z zespołu. Praca zawiera analizę SWOT wykonaną na podstawie zebranych danych, która miała na celu określić pozycję marki na rynku oraz wskazać strategię jaką przedsiębiorstwo powinno obrać. Praca zawiera wyjaśnienie najważniejszych pojęć związanych z budowaniem marki w mediach społecznościowych wraz z opisem serwisów społecznościowych. | pl |
dc.affiliation | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Modzelewska, Anna | pl |
dc.contributor.author | Wójciak, Oliwia | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WZKS | pl |
dc.contributor.reviewer | Modzelewska, Anna | pl |
dc.contributor.reviewer | Barańska, Marzena | pl |
dc.date.accessioned | 2023-07-03T21:34:27Z | |
dc.date.available | 2023-07-03T21:34:27Z | |
dc.date.submitted | 2023-07-03 | pl |
dc.fieldofstudy | zarządzanie kulturą i mediami | pl |
dc.identifier.apd | diploma-165457-292366 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313596 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | brand, social media, brand building, Internet, social networking sites | pl |
dc.subject.pl | marka, media społecznościowe, budowanie marki, Internet, serwisy społecznościowe | pl |
dc.title | Budowanie marki modowej w mediach społecznościowych – analiza przypadku marki Laurella | pl |
dc.title.alternative | Building a fashion brand in social media – a case study of the Laurella brand | pl |
dc.type | licenciate | pl |
dspace.entity.type | Publication |