Budowanie marki modowej w mediach społecznościowych – analiza przypadku marki Laurella

licenciate
dc.abstract.enThe subject of this article is the Laurella brand and its activity in social media. The aim of this thesis is to analyze building a fashion brand in social media on the example of this brand's activity. The conducted research was based on the analysis of the content and materials posted by the brand on its social networking sites (Instagram, Facebook, YouTube, TikTok and LinkedIn). The article was enriched with a SWOT analysis and a survey of recipients' opinions on the Laurella brand using an anonymous survey questionnaire. The research was supplemented by an interview with the owner and a member of the team The article contains the explanations of the most important concepts related to building a brand in social media, along with a description of social networking sites.pl
dc.abstract.plPrzedmiotem badań jest marka Laurella i jej działalność w mediach społecznościowych. Celem pracy jest analiza sposobów budowania marki modowej w mediach społecznościowych na przykładzie działalności tejże marki. Przeprowadzone badania oparto na analizie treści oraz materiałów zamieszczanych przez markę w jej serwisach społecznościowych (Instagram, Facebook, YouTube, TikTok i LinkedIn), jak również analizie opinii odbiorców na temat marki Laurella przy użyciu kwestionariusza ankiety. Uzupełnieniem był wywiad przeprowadzony z właścicielką i osobą z zespołu. Praca zawiera analizę SWOT wykonaną na podstawie zebranych danych, która miała na celu określić pozycję marki na rynku oraz wskazać strategię jaką przedsiębiorstwo powinno obrać. Praca zawiera wyjaśnienie najważniejszych pojęć związanych z budowaniem marki w mediach społecznościowych wraz z opisem serwisów społecznościowych.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorModzelewska, Annapl
dc.contributor.authorWójciak, Oliwiapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerModzelewska, Annapl
dc.contributor.reviewerBarańska, Marzenapl
dc.date.accessioned2023-07-03T21:34:27Z
dc.date.available2023-07-03T21:34:27Z
dc.date.submitted2023-07-03pl
dc.fieldofstudyzarządzanie kulturą i mediamipl
dc.identifier.apddiploma-165457-292366pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313596
dc.languagepolpl
dc.subject.enbrand, social media, brand building, Internet, social networking sitespl
dc.subject.plmarka, media społecznościowe, budowanie marki, Internet, serwisy społecznościowepl
dc.titleBudowanie marki modowej w mediach społecznościowych – analiza przypadku marki Laurellapl
dc.title.alternativeBuilding a fashion brand in social media – a case study of the Laurella brandpl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject of this article is the Laurella brand and its activity in social media. The aim of this thesis is to analyze building a fashion brand in social media on the example of this brand's activity. The conducted research was based on the analysis of the content and materials posted by the brand on its social networking sites (Instagram, Facebook, YouTube, TikTok and LinkedIn). The article was enriched with a SWOT analysis and a survey of recipients' opinions on the Laurella brand using an anonymous survey questionnaire. The research was supplemented by an interview with the owner and a member of the team The article contains the explanations of the most important concepts related to building a brand in social media, along with a description of social networking sites.
dc.abstract.plpl
Przedmiotem badań jest marka Laurella i jej działalność w mediach społecznościowych. Celem pracy jest analiza sposobów budowania marki modowej w mediach społecznościowych na przykładzie działalności tejże marki. Przeprowadzone badania oparto na analizie treści oraz materiałów zamieszczanych przez markę w jej serwisach społecznościowych (Instagram, Facebook, YouTube, TikTok i LinkedIn), jak również analizie opinii odbiorców na temat marki Laurella przy użyciu kwestionariusza ankiety. Uzupełnieniem był wywiad przeprowadzony z właścicielką i osobą z zespołu. Praca zawiera analizę SWOT wykonaną na podstawie zebranych danych, która miała na celu określić pozycję marki na rynku oraz wskazać strategię jaką przedsiębiorstwo powinno obrać. Praca zawiera wyjaśnienie najważniejszych pojęć związanych z budowaniem marki w mediach społecznościowych wraz z opisem serwisów społecznościowych.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Modzelewska, Anna
dc.contributor.authorpl
Wójciak, Oliwia
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Modzelewska, Anna
dc.contributor.reviewerpl
Barańska, Marzena
dc.date.accessioned
2023-07-03T21:34:27Z
dc.date.available
2023-07-03T21:34:27Z
dc.date.submittedpl
2023-07-03
dc.fieldofstudypl
zarządzanie kulturą i mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-165457-292366
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313596
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
brand, social media, brand building, Internet, social networking sites
dc.subject.plpl
marka, media społecznościowe, budowanie marki, Internet, serwisy społecznościowe
dc.titlepl
Budowanie marki modowej w mediach społecznościowych – analiza przypadku marki Laurella
dc.title.alternativepl
Building a fashion brand in social media – a case study of the Laurella brand
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
50
Views per month
Views per city
Krakow
7
Warsaw
5
Poznan
4
Gdansk
3
Rzeszów
3
Spytkowice
3
Lublin
2
Skawa
2
Wroclaw
2
Bialystok
1

No access

No Thumbnail Available