Media społecznościowe w branży gastronomicznej na przykładzie restauracji District Saigon

master
dc.abstract.enThe topic of this thesis is "Social media in the gastronomy industry using the example of District Saigon restaurants". Nowadays, social media has a significant impact on the development of the gastronomy sector. The aim of the work is to present and analyze the impact of social media on attracting consumers in the gastronomy industry. It also presented the importance of being active on social networks to improve the image and development of the brand. The thesis was subjected to empirical verification using a qualitative method, which is a case study, and a quantitative method, which was an internet survey. The research methods used showed that social media is a perfect way to attract new customers. The review of the literature on the subject and the conducted analytical research allowed to achieve the aim of the work and confirm the correctness of the thesis.pl
dc.abstract.plTematem niniejszej pracy jest „Media społecznościowe w branży gastronomicznej na przykładzie restauracji District Saigon”. Współcześnie media społecznościowe mają olbrzymi wpływ na rozwój sektora gastronomicznego. Celem pracy jest przedstawienie oraz analiza wpływu mediów społecznościowych na pozyskiwanie konsumentów w branży gastronomicznej. Przedstawiono, również jak ważna jest aktywność na portalach społecznościowych, w celu poprawy wizerunku i rozwoju marki. Postawiona teza została poddana empirycznej weryfikacji za pomocą metody jakościowej, którą jest opis przypadku (case study) oraz metody ilościowej, jaką była ankieta internetowa. Wykorzystane metody badawcze pokazały, że media społecznościowe są doskonałym sposobem pozyskiwania nowych klientów. Przegląd literatury przedmiotu oraz przeprowadzone badania analityczne pozwoliły osiągnąć cel pracy oraz potwierdzić poprawność postawionej tezy.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorGancarczyk, Jacek - 185651 pl
dc.contributor.authorSłowik, Pawełpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerGancarczyk, Jacek - 185651 pl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.date.accessioned2022-07-05T21:55:29Z
dc.date.available2022-07-05T21:55:29Z
dc.date.submitted2022-07-05pl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-158300-287819pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/294714
dc.languagepolpl
dc.subject.enGASTRONOMY – INTERNET –MANAGEMENT - MARKETING - SOCIAL MEDIA -pl
dc.subject.plGASTRONOMIA – INTERNET – MARKETING - MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - ZARZĄDZANIEpl
dc.titleMedia społecznościowe w branży gastronomicznej na przykładzie restauracji District Saigonpl
dc.title.alternativeSocial media in the gastronomy industry on the example of District Saigon restaurantspl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The topic of this thesis is "Social media in the gastronomy industry using the example of District Saigon restaurants". Nowadays, social media has a significant impact on the development of the gastronomy sector. The aim of the work is to present and analyze the impact of social media on attracting consumers in the gastronomy industry. It also presented the importance of being active on social networks to improve the image and development of the brand. The thesis was subjected to empirical verification using a qualitative method, which is a case study, and a quantitative method, which was an internet survey. The research methods used showed that social media is a perfect way to attract new customers. The review of the literature on the subject and the conducted analytical research allowed to achieve the aim of the work and confirm the correctness of the thesis.
dc.abstract.plpl
Tematem niniejszej pracy jest „Media społecznościowe w branży gastronomicznej na przykładzie restauracji District Saigon”. Współcześnie media społecznościowe mają olbrzymi wpływ na rozwój sektora gastronomicznego. Celem pracy jest przedstawienie oraz analiza wpływu mediów społecznościowych na pozyskiwanie konsumentów w branży gastronomicznej. Przedstawiono, również jak ważna jest aktywność na portalach społecznościowych, w celu poprawy wizerunku i rozwoju marki. Postawiona teza została poddana empirycznej weryfikacji za pomocą metody jakościowej, którą jest opis przypadku (case study) oraz metody ilościowej, jaką była ankieta internetowa. Wykorzystane metody badawcze pokazały, że media społecznościowe są doskonałym sposobem pozyskiwania nowych klientów. Przegląd literatury przedmiotu oraz przeprowadzone badania analityczne pozwoliły osiągnąć cel pracy oraz potwierdzić poprawność postawionej tezy.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Gancarczyk, Jacek - 185651
dc.contributor.authorpl
Słowik, Paweł
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Gancarczyk, Jacek - 185651
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.date.accessioned
2022-07-05T21:55:29Z
dc.date.available
2022-07-05T21:55:29Z
dc.date.submittedpl
2022-07-05
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-158300-287819
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/294714
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
GASTRONOMY – INTERNET –MANAGEMENT - MARKETING - SOCIAL MEDIA -
dc.subject.plpl
GASTRONOMIA – INTERNET – MARKETING - MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - ZARZĄDZANIE
dc.titlepl
Media społecznościowe w branży gastronomicznej na przykładzie restauracji District Saigon
dc.title.alternativepl
Social media in the gastronomy industry on the example of District Saigon restaurants
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
38
Views per month
Views per city
Krakow
10
Warsaw
8
Gdansk
6
Torun
3
Katowice
2
Lodz
2
Iwiny
1
Niepołomice
1
Opole
1
Poznan
1

No access

No Thumbnail Available
Collections