Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Media społecznościowe w branży gastronomicznej na przykładzie restauracji District Saigon
Social media in the gastronomy industry on the example of District Saigon restaurants
GASTRONOMIA – INTERNET – MARKETING - MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - ZARZĄDZANIE
GASTRONOMY – INTERNET –MANAGEMENT - MARKETING - SOCIAL MEDIA -
Tematem niniejszej pracy jest „Media społecznościowe w branży gastronomicznej na przykładzie restauracji District Saigon”. Współcześnie media społecznościowe mają olbrzymi wpływ na rozwój sektora gastronomicznego. Celem pracy jest przedstawienie oraz analiza wpływu mediów społecznościowych na pozyskiwanie konsumentów w branży gastronomicznej. Przedstawiono, również jak ważna jest aktywność na portalach społecznościowych, w celu poprawy wizerunku i rozwoju marki. Postawiona teza została poddana empirycznej weryfikacji za pomocą metody jakościowej, którą jest opis przypadku (case study) oraz metody ilościowej, jaką była ankieta internetowa. Wykorzystane metody badawcze pokazały, że media społecznościowe są doskonałym sposobem pozyskiwania nowych klientów. Przegląd literatury przedmiotu oraz przeprowadzone badania analityczne pozwoliły osiągnąć cel pracy oraz potwierdzić poprawność postawionej tezy.
The topic of this thesis is "Social media in the gastronomy industry using the example of District Saigon restaurants". Nowadays, social media has a significant impact on the development of the gastronomy sector. The aim of the work is to present and analyze the impact of social media on attracting consumers in the gastronomy industry. It also presented the importance of being active on social networks to improve the image and development of the brand. The thesis was subjected to empirical verification using a qualitative method, which is a case study, and a quantitative method, which was an internet survey. The research methods used showed that social media is a perfect way to attract new customers. The review of the literature on the subject and the conducted analytical research allowed to achieve the aim of the work and confirm the correctness of the thesis.
dc.abstract.en | The topic of this thesis is "Social media in the gastronomy industry using the example of District Saigon restaurants". Nowadays, social media has a significant impact on the development of the gastronomy sector. The aim of the work is to present and analyze the impact of social media on attracting consumers in the gastronomy industry. It also presented the importance of being active on social networks to improve the image and development of the brand. The thesis was subjected to empirical verification using a qualitative method, which is a case study, and a quantitative method, which was an internet survey. The research methods used showed that social media is a perfect way to attract new customers. The review of the literature on the subject and the conducted analytical research allowed to achieve the aim of the work and confirm the correctness of the thesis. | pl |
dc.abstract.pl | Tematem niniejszej pracy jest „Media społecznościowe w branży gastronomicznej na przykładzie restauracji District Saigon”. Współcześnie media społecznościowe mają olbrzymi wpływ na rozwój sektora gastronomicznego. Celem pracy jest przedstawienie oraz analiza wpływu mediów społecznościowych na pozyskiwanie konsumentów w branży gastronomicznej. Przedstawiono, również jak ważna jest aktywność na portalach społecznościowych, w celu poprawy wizerunku i rozwoju marki. Postawiona teza została poddana empirycznej weryfikacji za pomocą metody jakościowej, którą jest opis przypadku (case study) oraz metody ilościowej, jaką była ankieta internetowa. Wykorzystane metody badawcze pokazały, że media społecznościowe są doskonałym sposobem pozyskiwania nowych klientów. Przegląd literatury przedmiotu oraz przeprowadzone badania analityczne pozwoliły osiągnąć cel pracy oraz potwierdzić poprawność postawionej tezy. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.contributor.advisor | Gancarczyk, Jacek - 185651 | pl |
dc.contributor.author | Słowik, Paweł | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Gancarczyk, Jacek - 185651 | pl |
dc.contributor.reviewer | Najda-Janoszka, Marta - 173388 | pl |
dc.date.accessioned | 2022-07-05T21:55:29Z | |
dc.date.available | 2022-07-05T21:55:29Z | |
dc.date.submitted | 2022-07-05 | pl |
dc.fieldofstudy | media społecznościowe w zarządzaniu | pl |
dc.identifier.apd | diploma-158300-287819 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/294714 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | GASTRONOMY – INTERNET –MANAGEMENT - MARKETING - SOCIAL MEDIA - | pl |
dc.subject.pl | GASTRONOMIA – INTERNET – MARKETING - MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE - ZARZĄDZANIE | pl |
dc.title | Media społecznościowe w branży gastronomicznej na przykładzie restauracji District Saigon | pl |
dc.title.alternative | Social media in the gastronomy industry on the example of District Saigon restaurants | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |