Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie na przykładzie biura turystycznego ‘’Itaka’’

licenciate
dc.abstract.enThe aim of the study was a literature review on topic of shaping the image of the Internet and the analysis and evaluation of the effectiveness of online public relations tools on example the tourist office'' Itaka'', which is the leader on the Polish market of tourist services. Case study method was used. Results and their interpretation led to the conclusion that the process of creating the image of the company ''Itaka'' can be considered as a model for this type of business. The firm applies the latest and most effective e-public relations tools that allow her to succeed and maintain its leading position in the Polish tourist industry.The dissertation consists of three chapters. Both Polish and English literature was used.pl
dc.abstract.plCelem pracy była analiza literatury z zakresu kształtowania wizerunku w Internecie oraz analiza i ocena skuteczności zastosowanych narzędzi internetowego public relations na przykładzie biura turystycznego ‘’Itaka’’, które jest liderem na polskim rynku usług turystycznych. Wykorzystano metodę analizy przypadku. Wnioski, a także ich interpretacja pozwoliły na stwierdzenie, iż proces kreowania wizerunku w przedsiębiorstwie ‘’Itaka’’ można uznać za wzorcowy dla tego typu firmy. Stosuje ona najnowsze i najskuteczniejsze narzędzia internetowego public relations, pozwalające jej na odnoszenie sukcesów oraz utrzymanie pozycji lidera w polskiej branży turystycznej.Rozprawa składa się z trzech rozdziałów. Wykorzystano w niej zarówno polską, jak i anglojęzyczną literaturę.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.contributor.authorFilipek, Waldemarpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerJedynak, Piotr - 128512 pl
dc.contributor.reviewerMarcinkowski, Aleksander - 130320 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T20:29:36Z
dc.date.available2020-07-24T20:29:36Z
dc.date.submitted2013-10-24pl
dc.fieldofstudyzarządzanie międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-82125-117572pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/191671
dc.languagepolpl
dc.subject.ene-image – e-Public Relations – ‘’Itaka’’.pl
dc.subject.ple-wizerunek – internetowy public relations – ‘’Itaka’’.pl
dc.titleKształtowanie wizerunku firmy w Internecie na przykładzie biura turystycznego ‘’Itaka’’pl
dc.title.alternativeShaping the image in the Internet on example of the tourist office ‘’Itaka''.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the study was a literature review on topic of shaping the image of the Internet and the analysis and evaluation of the effectiveness of online public relations tools on example the tourist office'' Itaka'', which is the leader on the Polish market of tourist services. Case study method was used. Results and their interpretation led to the conclusion that the process of creating the image of the company ''Itaka'' can be considered as a model for this type of business. The firm applies the latest and most effective e-public relations tools that allow her to succeed and maintain its leading position in the Polish tourist industry.The dissertation consists of three chapters. Both Polish and English literature was used.
dc.abstract.plpl
Celem pracy była analiza literatury z zakresu kształtowania wizerunku w Internecie oraz analiza i ocena skuteczności zastosowanych narzędzi internetowego public relations na przykładzie biura turystycznego ‘’Itaka’’, które jest liderem na polskim rynku usług turystycznych. Wykorzystano metodę analizy przypadku. Wnioski, a także ich interpretacja pozwoliły na stwierdzenie, iż proces kreowania wizerunku w przedsiębiorstwie ‘’Itaka’’ można uznać za wzorcowy dla tego typu firmy. Stosuje ona najnowsze i najskuteczniejsze narzędzia internetowego public relations, pozwalające jej na odnoszenie sukcesów oraz utrzymanie pozycji lidera w polskiej branży turystycznej.Rozprawa składa się z trzech rozdziałów. Wykorzystano w niej zarówno polską, jak i anglojęzyczną literaturę.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.contributor.authorpl
Filipek, Waldemar
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Jedynak, Piotr - 128512
dc.contributor.reviewerpl
Marcinkowski, Aleksander - 130320
dc.date.accessioned
2020-07-24T20:29:36Z
dc.date.available
2020-07-24T20:29:36Z
dc.date.submittedpl
2013-10-24
dc.fieldofstudypl
zarządzanie międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-82125-117572
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/191671
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
e-image – e-Public Relations – ‘’Itaka’’.
dc.subject.plpl
e-wizerunek – internetowy public relations – ‘’Itaka’’.
dc.titlepl
Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie na przykładzie biura turystycznego ‘’Itaka’’
dc.title.alternativepl
Shaping the image in the Internet on example of the tourist office ‘’Itaka''.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
62
Views per month
Views per city
Krakow
8
Lublin
8
Warsaw
7
Poznan
4
Poraj
3
Wroclaw
3
Dublin
2
Gostyń
2
London
2
Oława
2

No access

No Thumbnail Available