Rozwój przemysłu gier wideo w Polsce na przykładzie CD Projekt

master
dc.abstract.enThe subject of this thesis was to present the development of the video game industry in Poland on the example of CD Projekt. The master's thesis consists of introduction, 4 chapters and conclusion. First chapter aims to discuss the video game industry as a whole, where all its significant elements are listed and characterized.Next chapter focuses on video games. It was explained what they actually are, what their function is and shows how game are made. This section details the game types and genres. The third chapter describes the target audience, which are gamers. The group was subject to original analysis in order to create a statistical profile of the gamer.The last part of thesis is devoted to the CD Projekt capital group, whose activities are to serve the purpose of analyzing the Polish gamedev industry.pl
dc.abstract.plPrzedmiotem niniejszej pracy magisterskiej było zaprezentowanie rozwoju przemysłu gier wideo w Polsce na przykładzie przedsiębiorstwa CD Projekt. Praca składa się ze wstępu, 4 rozdziałów i podsumowania. Pierwszy rozdział ma na celu omówienie branży gier wideo, jako całości, gdzie zostały wymienione oraz scharakteryzowane wszystkie znaczące jej elementy. Kolejny rozdział skupia się w całości produktowi, jakimi są gry wideo. Wyjaśnione zostało czym właściwie są, jakie spełniają funkcję oraz wskazano kolejne etapy produkcji tego specyficznego produktu. W tej części zawarta jest szczegółowa charakterystyka rodzajów oraz gatunków gier. Trzeci rozdział opisuje odbiorcę docelowego, jakimi są gracze. Grupa została poddana autorskiej analizie, celem stworzenia profilu statystycznego gracza. Ostatni segment pracy poświęcony jest grupie kapitałowej CD Projekt, której działalność ma posłużyć analizie polskiej branży gamedevu.pl
dc.affiliationWydział Prawa i Administracjipl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorWłudyka, Tadeusz - 132679 pl
dc.contributor.authorKonecki, Konradpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WPA3pl
dc.contributor.reviewerWłudyka, Tadeusz - 132679 pl
dc.contributor.reviewerSmaga, Marcin - 131941 pl
dc.date.accessioned2022-09-02T21:32:17Z
dc.date.available2022-09-02T21:32:17Z
dc.date.submitted2021-07-12pl
dc.fieldofstudyadministracjapl
dc.identifier.apddiploma-153063-209372pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/298769
dc.languagepolpl
dc.subject.envideo game industry, video games, gamers, CD Projekt, The Witcher 3pl
dc.subject.plprzemysł gier wideo, gry wideo, gracze, CD Projekt, Wiedźmin 3pl
dc.titleRozwój przemysłu gier wideo w Polsce na przykładzie CD Projektpl
dc.title.alternativeThe development of the video game industry in Poland on the example of CD Projektpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject of this thesis was to present the development of the video game industry in Poland on the example of CD Projekt. The master's thesis consists of introduction, 4 chapters and conclusion. First chapter aims to discuss the video game industry as a whole, where all its significant elements are listed and characterized.Next chapter focuses on video games. It was explained what they actually are, what their function is and shows how game are made. This section details the game types and genres. The third chapter describes the target audience, which are gamers. The group was subject to original analysis in order to create a statistical profile of the gamer.The last part of thesis is devoted to the CD Projekt capital group, whose activities are to serve the purpose of analyzing the Polish gamedev industry.
dc.abstract.plpl
Przedmiotem niniejszej pracy magisterskiej było zaprezentowanie rozwoju przemysłu gier wideo w Polsce na przykładzie przedsiębiorstwa CD Projekt. Praca składa się ze wstępu, 4 rozdziałów i podsumowania. Pierwszy rozdział ma na celu omówienie branży gier wideo, jako całości, gdzie zostały wymienione oraz scharakteryzowane wszystkie znaczące jej elementy. Kolejny rozdział skupia się w całości produktowi, jakimi są gry wideo. Wyjaśnione zostało czym właściwie są, jakie spełniają funkcję oraz wskazano kolejne etapy produkcji tego specyficznego produktu. W tej części zawarta jest szczegółowa charakterystyka rodzajów oraz gatunków gier. Trzeci rozdział opisuje odbiorcę docelowego, jakimi są gracze. Grupa została poddana autorskiej analizie, celem stworzenia profilu statystycznego gracza. Ostatni segment pracy poświęcony jest grupie kapitałowej CD Projekt, której działalność ma posłużyć analizie polskiej branży gamedevu.
dc.affiliationpl
Wydział Prawa i Administracji
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Włudyka, Tadeusz - 132679
dc.contributor.authorpl
Konecki, Konrad
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WPA3
dc.contributor.reviewerpl
Włudyka, Tadeusz - 132679
dc.contributor.reviewerpl
Smaga, Marcin - 131941
dc.date.accessioned
2022-09-02T21:32:17Z
dc.date.available
2022-09-02T21:32:17Z
dc.date.submittedpl
2021-07-12
dc.fieldofstudypl
administracja
dc.identifier.apdpl
diploma-153063-209372
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/298769
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
video game industry, video games, gamers, CD Projekt, The Witcher 3
dc.subject.plpl
przemysł gier wideo, gry wideo, gracze, CD Projekt, Wiedźmin 3
dc.titlepl
Rozwój przemysłu gier wideo w Polsce na przykładzie CD Projekt
dc.title.alternativepl
The development of the video game industry in Poland on the example of CD Projekt
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
126
Views per month
Views per city
Warsaw
29
Krakow
14
Wroclaw
13
Poznan
8
Gdansk
7
Lodz
6
Lublin
4
Katowice
3
Gdynia
2
Kościelisko
2

No access

No Thumbnail Available
Collections