Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Rozwój przemysłu gier wideo w Polsce na przykładzie CD Projekt
The development of the video game industry in Poland on the example of CD Projekt
przemysł gier wideo, gry wideo, gracze, CD Projekt, Wiedźmin 3
video game industry, video games, gamers, CD Projekt, The Witcher 3
Przedmiotem niniejszej pracy magisterskiej było zaprezentowanie rozwoju przemysłu gier wideo w Polsce na przykładzie przedsiębiorstwa CD Projekt. Praca składa się ze wstępu, 4 rozdziałów i podsumowania. Pierwszy rozdział ma na celu omówienie branży gier wideo, jako całości, gdzie zostały wymienione oraz scharakteryzowane wszystkie znaczące jej elementy. Kolejny rozdział skupia się w całości produktowi, jakimi są gry wideo. Wyjaśnione zostało czym właściwie są, jakie spełniają funkcję oraz wskazano kolejne etapy produkcji tego specyficznego produktu. W tej części zawarta jest szczegółowa charakterystyka rodzajów oraz gatunków gier. Trzeci rozdział opisuje odbiorcę docelowego, jakimi są gracze. Grupa została poddana autorskiej analizie, celem stworzenia profilu statystycznego gracza. Ostatni segment pracy poświęcony jest grupie kapitałowej CD Projekt, której działalność ma posłużyć analizie polskiej branży gamedevu.
The subject of this thesis was to present the development of the video game industry in Poland on the example of CD Projekt. The master's thesis consists of introduction, 4 chapters and conclusion. First chapter aims to discuss the video game industry as a whole, where all its significant elements are listed and characterized.Next chapter focuses on video games. It was explained what they actually are, what their function is and shows how game are made. This section details the game types and genres. The third chapter describes the target audience, which are gamers. The group was subject to original analysis in order to create a statistical profile of the gamer.The last part of thesis is devoted to the CD Projekt capital group, whose activities are to serve the purpose of analyzing the Polish gamedev industry.
dc.abstract.en | The subject of this thesis was to present the development of the video game industry in Poland on the example of CD Projekt. The master's thesis consists of introduction, 4 chapters and conclusion. First chapter aims to discuss the video game industry as a whole, where all its significant elements are listed and characterized.Next chapter focuses on video games. It was explained what they actually are, what their function is and shows how game are made. This section details the game types and genres. The third chapter describes the target audience, which are gamers. The group was subject to original analysis in order to create a statistical profile of the gamer.The last part of thesis is devoted to the CD Projekt capital group, whose activities are to serve the purpose of analyzing the Polish gamedev industry. | pl |
dc.abstract.pl | Przedmiotem niniejszej pracy magisterskiej było zaprezentowanie rozwoju przemysłu gier wideo w Polsce na przykładzie przedsiębiorstwa CD Projekt. Praca składa się ze wstępu, 4 rozdziałów i podsumowania. Pierwszy rozdział ma na celu omówienie branży gier wideo, jako całości, gdzie zostały wymienione oraz scharakteryzowane wszystkie znaczące jej elementy. Kolejny rozdział skupia się w całości produktowi, jakimi są gry wideo. Wyjaśnione zostało czym właściwie są, jakie spełniają funkcję oraz wskazano kolejne etapy produkcji tego specyficznego produktu. W tej części zawarta jest szczegółowa charakterystyka rodzajów oraz gatunków gier. Trzeci rozdział opisuje odbiorcę docelowego, jakimi są gracze. Grupa została poddana autorskiej analizie, celem stworzenia profilu statystycznego gracza. Ostatni segment pracy poświęcony jest grupie kapitałowej CD Projekt, której działalność ma posłużyć analizie polskiej branży gamedevu. | pl |
dc.affiliation | Wydział Prawa i Administracji | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Włudyka, Tadeusz - 132679 | pl |
dc.contributor.author | Konecki, Konrad | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WPA3 | pl |
dc.contributor.reviewer | Włudyka, Tadeusz - 132679 | pl |
dc.contributor.reviewer | Smaga, Marcin - 131941 | pl |
dc.date.accessioned | 2022-09-02T21:32:17Z | |
dc.date.available | 2022-09-02T21:32:17Z | |
dc.date.submitted | 2021-07-12 | pl |
dc.fieldofstudy | administracja | pl |
dc.identifier.apd | diploma-153063-209372 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/298769 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | video game industry, video games, gamers, CD Projekt, The Witcher 3 | pl |
dc.subject.pl | przemysł gier wideo, gry wideo, gracze, CD Projekt, Wiedźmin 3 | pl |
dc.title | Rozwój przemysłu gier wideo w Polsce na przykładzie CD Projekt | pl |
dc.title.alternative | The development of the video game industry in Poland on the example of CD Projekt | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |