Marketing w organizacjach kultury : zastosowanie koncepcji marketingu mix na przykładach

2020
book section
article
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Kulturypl
dc.contributor.authorPluszyńska, Anna - 160413 pl
dc.contributor.authorLaberschek, Marcin - 138069 pl
dc.contributor.editorPluszyńska, Anna - 160413 pl
dc.contributor.editorKonior, Agnieszka - 163611 pl
dc.contributor.editorGaweł, Łukasz - 128023 pl
dc.date.accession2020-10-30pl
dc.date.accessioned2020-11-02T16:33:24Z
dc.date.available2020-11-02T16:33:24Z
dc.date.issued2020pl
dc.date.openaccess0
dc.description.accesstimew momencie opublikowania
dc.description.additionalBibliogr. s. 194-195pl
dc.description.physical182-195pl
dc.description.publication1,1pl
dc.description.versionostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.isbn978-83-01-21361-9pl
dc.identifier.projectROD UJ / OPpl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/252452
dc.identifier.weblinkhttps://wydawnictwo.pwn.pl/Do-pobrania/Zarzadzanie-w-kulturze.-Teoria-i-praktykapl
dc.languagepolpl
dc.language.containerpolpl
dc.pubinfoWarszawa : Wydawnictwo Naukowe PWNpl
dc.publisher.ministerialWydawnictwo Naukowe PWNpl
dc.rightsUdzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa*
dc.rights.licenceInna otwarta licencja
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl*
dc.share.typeinne
dc.sourceinfoliczba autorów 12; liczba stron 198; liczba arkuszy wydawniczych 14,2;pl
dc.subtypeArticlepl
dc.titleMarketing w organizacjach kultury : zastosowanie koncepcji marketingu mix na przykładachpl
dc.title.alternativeMarketing in cultural organizations : application of the concept of marketing mix on examplespl
dc.title.containerZarządzanie w kulturze : teoria i praktykapl
dc.typeBookSectionpl
dspace.entity.typePublication
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej : Instytut Kultury
dc.contributor.authorpl
Pluszyńska, Anna - 160413
dc.contributor.authorpl
Laberschek, Marcin - 138069
dc.contributor.editorpl
Pluszyńska, Anna - 160413
dc.contributor.editorpl
Konior, Agnieszka - 163611
dc.contributor.editorpl
Gaweł, Łukasz - 128023
dc.date.accessionpl
2020-10-30
dc.date.accessioned
2020-11-02T16:33:24Z
dc.date.available
2020-11-02T16:33:24Z
dc.date.issuedpl
2020
dc.date.openaccess
0
dc.description.accesstime
w momencie opublikowania
dc.description.additionalpl
Bibliogr. s. 194-195
dc.description.physicalpl
182-195
dc.description.publicationpl
1,1
dc.description.version
ostateczna wersja wydawcy
dc.identifier.isbnpl
978-83-01-21361-9
dc.identifier.projectpl
ROD UJ / OP
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/252452
dc.identifier.weblinkpl
https://wydawnictwo.pwn.pl/Do-pobrania/Zarzadzanie-w-kulturze.-Teoria-i-praktyka
dc.languagepl
pol
dc.language.containerpl
pol
dc.pubinfopl
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
dc.publisher.ministerialpl
Wydawnictwo Naukowe PWN
dc.rights*
Udzielam licencji. Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowa
dc.rights.licence
Inna otwarta licencja
dc.rights.uri*
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/legalcode.pl
dc.share.type
inne
dc.sourceinfopl
liczba autorów 12; liczba stron 198; liczba arkuszy wydawniczych 14,2;
dc.subtypepl
Article
dc.titlepl
Marketing w organizacjach kultury : zastosowanie koncepcji marketingu mix na przykładach
dc.title.alternativepl
Marketing in cultural organizations : application of the concept of marketing mix on examples
dc.title.containerpl
Zarządzanie w kulturze : teoria i praktyka
dc.typepl
BookSection
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
224
Views per month
Views per city
Krakow
32
Warsaw
32
Lodz
27
Wroclaw
21
Poznan
11
Częstochowa
5
Gdansk
5
Katowice
5
Olsztyn
5
Gliwice
4
Downloads
pluszynska_laberschek_marketing_w_organizacjach_kultury_2020.pdf
1527
pluszynska_laberschek_marketing_w_organizacjach_kultury_2020.odt
95