Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Twórcze wykorzystanie serwisu YouTube w edukacji polonistycznej
The Service YouTube at Polish Lessons
YouTube, serwis YouTube, portal, nowe media w edukacji, edukacja polonistyczna, scenariusze lekcji, cykle lekcji, nowa podstawa programowa, Dobra Zmiana
YouTube, Education, New Media, Polish Education, Outline Lesson, Program Basis, Polish
Niniejsza praca ma na celu przybliżenie potencjału dydaktycznego serwisu społecznościowego, jakim jest YouTube. W swoich rozważaniach autorka przybliża historię portalu YouTube oraz przygląda się przyczynom popularności serwisu, zestawiając wnioski ekspertów z wynikami badań własnych, przeprowadzonych wśród młodzieży gimnazjalnej. Ostatnią część pracy stanowią propozycje cykli lekcji z twórczym wykorzystaniem serwisu YouTube, które powstały w oparciu o nową "Podstawę programową kształcenia ogólnego" w szkole podstawowej.
The main aim of the thesis presentation is exposition of creative's potential of the service YouTube. In its considerations the author in a way systematizing closer history of service and causes of popularity YouTube. The author of work comprares experts's studies with herself test about using YouTube by young peole. Another part of the work is devoted to outline lessons using YouTube in Polish lessons in new primary school.
dc.abstract.en | The main aim of the thesis presentation is exposition of creative's potential of the service YouTube. In its considerations the author in a way systematizing closer history of service and causes of popularity YouTube. The author of work comprares experts's studies with herself test about using YouTube by young peole. Another part of the work is devoted to outline lessons using YouTube in Polish lessons in new primary school. | pl |
dc.abstract.pl | Niniejsza praca ma na celu przybliżenie potencjału dydaktycznego serwisu społecznościowego, jakim jest YouTube. W swoich rozważaniach autorka przybliża historię portalu YouTube oraz przygląda się przyczynom popularności serwisu, zestawiając wnioski ekspertów z wynikami badań własnych, przeprowadzonych wśród młodzieży gimnazjalnej. Ostatnią część pracy stanowią propozycje cykli lekcji z twórczym wykorzystaniem serwisu YouTube, które powstały w oparciu o nową "Podstawę programową kształcenia ogólnego" w szkole podstawowej. | pl |
dc.affiliation | Wydział Polonistyki | pl |
dc.area | obszar nauk humanistycznych | pl |
dc.contributor.advisor | Bobiński, Witold - 127368 | pl |
dc.contributor.author | Dryja - Zabielska, Samanta | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WP4 | pl |
dc.contributor.reviewer | Włodarczyk, Anna | pl |
dc.contributor.reviewer | Bobiński, Witold - 127368 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T05:15:36Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T05:15:36Z | |
dc.date.submitted | 2017-09-29 | pl |
dc.fieldofstudy | nauczycielska | pl |
dc.identifier.apd | diploma-112804-162586 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/218328 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | YouTube, Education, New Media, Polish Education, Outline Lesson, Program Basis, Polish | pl |
dc.subject.pl | YouTube, serwis YouTube, portal, nowe media w edukacji, edukacja polonistyczna, scenariusze lekcji, cykle lekcji, nowa podstawa programowa, Dobra Zmiana | pl |
dc.title | Twórcze wykorzystanie serwisu YouTube w edukacji polonistycznej | pl |
dc.title.alternative | The Service YouTube at Polish Lessons | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |