Uniwersalny model kultury organizacyjnej

master
dc.abstract.enI is led in organizational culture wish of creation of new model it theme of work choosing, which would allow as best function independently on sector organization. Contents of work will present characteristic of organizational culture, origin, functions and kind. Description of organizational culture in enterprises on base chosen literature and carried research already and on base of financial institution. This description will be composed, with employee conversations and on base of personal their organizational structures, exempalr reflection universal and exemplars of behavior, but taking of attempt of new creation next “universal” model.pl
dc.abstract.plWybierając temat tej pracy pragnę stworzyć uniwersalny model w kulturze organizacyjnej, który pozwoli jak najlepiej funkcjonować organizacji niezależnie od branży. Zawartość pracy stanowić będzie charakterystyka kultury organizacyjnej, jej geneza, funkcje i rodzaje. Opis kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwach na podstawie wybranej literatury i przeprowadzonych już badań oraz w oparciu o działania instytucji finansowych. Charakterystyka kultury sporządzona zostanie na bazie obserwacji danej firmy oraz na własnym doświadczeniu wyniesionym z firm: Credit Agricole Bank Polska S.A. i ING Bank Śląski S.A. Następnie zostanie dokonana analiza tych przedsiębiorstw i wyselekcjonowanie najlepszych aspektów z ich struktury organizacyjnej, uniwersalnych wzorów myślenia i wzorów zachowań, a w następnej kolejności stworzenie nowego „uniwersalnego” modelu.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.contributor.advisorNierenberg, Bogusław - 130955 pl
dc.contributor.authorKędziora, Edytapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMaciąg, Rafał - 185118 pl
dc.contributor.reviewerNierenberg, Bogusław - 130955 pl
dc.date.accessioned2020-07-24T16:59:54Z
dc.date.available2020-07-24T16:59:54Z
dc.date.submitted2013-10-16pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-75639-150420pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/188403
dc.languagepolpl
dc.subject.enORGANIZATIONAL CULTURE – CULTURES HORIZONTAL - MANAGEMENT – CREATIVENESS – UNIVERSAL MODELpl
dc.subject.plKULTURA ORGANIZACYJNA – POZIOMY KULTURY- ZARZĄDZANIE – KREATYWNOŚĆ – MODEL UNIWESALNYpl
dc.titleUniwersalny model kultury organizacyjnejpl
dc.title.alternativeUniversal model of organizational culturepl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
I is led in organizational culture wish of creation of new model it theme of work choosing, which would allow as best function independently on sector organization. Contents of work will present characteristic of organizational culture, origin, functions and kind. Description of organizational culture in enterprises on base chosen literature and carried research already and on base of financial institution. This description will be composed, with employee conversations and on base of personal their organizational structures, exempalr reflection universal and exemplars of behavior, but taking of attempt of new creation next “universal” model.
dc.abstract.plpl
Wybierając temat tej pracy pragnę stworzyć uniwersalny model w kulturze organizacyjnej, który pozwoli jak najlepiej funkcjonować organizacji niezależnie od branży. Zawartość pracy stanowić będzie charakterystyka kultury organizacyjnej, jej geneza, funkcje i rodzaje. Opis kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwach na podstawie wybranej literatury i przeprowadzonych już badań oraz w oparciu o działania instytucji finansowych. Charakterystyka kultury sporządzona zostanie na bazie obserwacji danej firmy oraz na własnym doświadczeniu wyniesionym z firm: Credit Agricole Bank Polska S.A. i ING Bank Śląski S.A. Następnie zostanie dokonana analiza tych przedsiębiorstw i wyselekcjonowanie najlepszych aspektów z ich struktury organizacyjnej, uniwersalnych wzorów myślenia i wzorów zachowań, a w następnej kolejności stworzenie nowego „uniwersalnego” modelu.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.contributor.advisorpl
Nierenberg, Bogusław - 130955
dc.contributor.authorpl
Kędziora, Edyta
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Maciąg, Rafał - 185118
dc.contributor.reviewerpl
Nierenberg, Bogusław - 130955
dc.date.accessioned
2020-07-24T16:59:54Z
dc.date.available
2020-07-24T16:59:54Z
dc.date.submittedpl
2013-10-16
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-75639-150420
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/188403
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
ORGANIZATIONAL CULTURE – CULTURES HORIZONTAL - MANAGEMENT – CREATIVENESS – UNIVERSAL MODEL
dc.subject.plpl
KULTURA ORGANIZACYJNA – POZIOMY KULTURY- ZARZĄDZANIE – KREATYWNOŚĆ – MODEL UNIWESALNY
dc.titlepl
Uniwersalny model kultury organizacyjnej
dc.title.alternativepl
Universal model of organizational culture
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
34
Views per month
Views per city
Warsaw
5
Wroclaw
4
Lodz
3
Katowice
2
Poznan
2
Ruda Śląska
2
Skarzysko-Kamienna
2
Chorzów
1
Cięcina
1
Dublin
1

No access

No Thumbnail Available