Mikroinfluencer marketing w działaniach promocyjnych małych przedsiębiorstw

master
dc.abstract.enThe purpose of this work is to identify, characterize and evaluate the opportunities and limitations of using microinfluencer marketing in promotional activities of small businesses. The entire work contains four theoretical and practical chapters. The first chapter presents the issue of promotional activities and the definition and description of the phenomenon of influencer marketing taking into account the main research subject of microinfluencers. The second chapter shows the characteristics of small businesses and the specifics of their functioning in the market and the compilation of their internal procedures. A number of specifics in the approach to marketing activities are also presented. The next part of the work presents a description of the research process used, initially defining the objectives, questions, research hypotheses and methods used to enable the research. The final, fourth section presents the research analysis of microinfluencers on the TikTok platform and the results of the interviews conducted with respondents. As a result of the research, a picture of microinfluencers and a summary of their advertising activities on the TikTok platform is presented. In addition, the specifics of cooperation with small online creators and practitioners' approaches to the application of the microinfluencer marketing tool were recounted.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest identyfikacja, charakterystyka oraz ocena możliwości i ograniczeń wykorzystania mikroinfluencer marketingu w działaniach promocyjnych małych przedsiębiorstw. Cała praca zawiera cztery rozdziały, teoretyczne i praktyczne. W pierwszym rozdziale przedstawiono problematykę działalności promocyjnej oraz definicję i opis zjawiska influencer marketingu uwzględniając główny przedmiot badawczy jakim jest mikroinfluencer. W drugim rozdziale ukazano charakterystykę małych przedsiębiorstw oraz specyfikę ich funkcjonowania na rynku i kompilację ich wewnętrznych procedur. Przedstawiono również szereg specyficznych cech w podejściu do działań marketingowych. Kolejna część pracy prezentuje opis zastosowanego procesu badawczego, początkowo określając cele, pytania, hipotezy badawcze oraz użyte metody umożliwiające przeprowadzenie badań. W ostatnim, czwartym rozdziale zaprezentowano analizę badawczą mikroinfluencerów na platformie TikTok oraz wyniki przeprowadzonych wywiadów z respondentami. W wyniku przeprowadzonych badań przedstawiono obraz mikroinfluencerów oraz podsumowanie prowadzonych przez nich działań reklamowych na platformie TikTok. Ponadto zrelacjonowano specyfikę współpracy z małymi twórcami internetowymi oraz podejścia praktyków do zastosowania narzędzia mikroinfluencer marketingu.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.contributor.authorGalek, Patrycjapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKopera, Sebastian - 173368 pl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.date.accessioned2023-10-26T21:48:22Z
dc.date.available2023-10-26T21:48:22Z
dc.date.submitted2023-10-23pl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-166307-266069pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/322318
dc.languagepolpl
dc.subject.enPROMOTIONAL ACTIVITIES– SMALL BUSINESSES– MARKETING–MICROINFLUENCERS– TIKTOKpl
dc.subject.plDZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA– MAŁE FIRMY– MARKETING– MIKROINFLUENCER– TIKTOKpl
dc.titleMikroinfluencer marketing w działaniach promocyjnych małych przedsiębiorstwpl
dc.title.alternativeMicroinfluencer marketing in promotional activities of small businessespl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of this work is to identify, characterize and evaluate the opportunities and limitations of using microinfluencer marketing in promotional activities of small businesses. The entire work contains four theoretical and practical chapters. The first chapter presents the issue of promotional activities and the definition and description of the phenomenon of influencer marketing taking into account the main research subject of microinfluencers. The second chapter shows the characteristics of small businesses and the specifics of their functioning in the market and the compilation of their internal procedures. A number of specifics in the approach to marketing activities are also presented. The next part of the work presents a description of the research process used, initially defining the objectives, questions, research hypotheses and methods used to enable the research. The final, fourth section presents the research analysis of microinfluencers on the TikTok platform and the results of the interviews conducted with respondents. As a result of the research, a picture of microinfluencers and a summary of their advertising activities on the TikTok platform is presented. In addition, the specifics of cooperation with small online creators and practitioners' approaches to the application of the microinfluencer marketing tool were recounted.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest identyfikacja, charakterystyka oraz ocena możliwości i ograniczeń wykorzystania mikroinfluencer marketingu w działaniach promocyjnych małych przedsiębiorstw. Cała praca zawiera cztery rozdziały, teoretyczne i praktyczne. W pierwszym rozdziale przedstawiono problematykę działalności promocyjnej oraz definicję i opis zjawiska influencer marketingu uwzględniając główny przedmiot badawczy jakim jest mikroinfluencer. W drugim rozdziale ukazano charakterystykę małych przedsiębiorstw oraz specyfikę ich funkcjonowania na rynku i kompilację ich wewnętrznych procedur. Przedstawiono również szereg specyficznych cech w podejściu do działań marketingowych. Kolejna część pracy prezentuje opis zastosowanego procesu badawczego, początkowo określając cele, pytania, hipotezy badawcze oraz użyte metody umożliwiające przeprowadzenie badań. W ostatnim, czwartym rozdziale zaprezentowano analizę badawczą mikroinfluencerów na platformie TikTok oraz wyniki przeprowadzonych wywiadów z respondentami. W wyniku przeprowadzonych badań przedstawiono obraz mikroinfluencerów oraz podsumowanie prowadzonych przez nich działań reklamowych na platformie TikTok. Ponadto zrelacjonowano specyfikę współpracy z małymi twórcami internetowymi oraz podejścia praktyków do zastosowania narzędzia mikroinfluencer marketingu.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.contributor.authorpl
Galek, Patrycja
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Kopera, Sebastian - 173368
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.date.accessioned
2023-10-26T21:48:22Z
dc.date.available
2023-10-26T21:48:22Z
dc.date.submittedpl
2023-10-23
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-166307-266069
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/322318
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
PROMOTIONAL ACTIVITIES– SMALL BUSINESSES– MARKETING–MICROINFLUENCERS– TIKTOK
dc.subject.plpl
DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA– MAŁE FIRMY– MARKETING– MIKROINFLUENCER– TIKTOK
dc.titlepl
Mikroinfluencer marketing w działaniach promocyjnych małych przedsiębiorstw
dc.title.alternativepl
Microinfluencer marketing in promotional activities of small businesses
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
88
Views per month
Views per city
Warsaw
23
Krakow
10
Wroclaw
5
Lodz
4
Poznan
3
Widełka
3
Bialystok
2
Gdansk
2
Konopiska
2
Sośno
2

No access

No Thumbnail Available
Collections