Wpływ poziomu satysfakcji seksualnej oraz samooceny na odbiór reklam z wieloznacznością o charakterze seksualnym

master
dc.abstract.enThe purpose of this dissertation is to present whether sexual satisfaction and self-esteem have an affect on the reception of advertisements containing sexual subtext. Additionally, the research tries to define the impact of sex on all these variables.259 respondents aged 19 to 43 took part in the study (120 men and 239 women).The following methods were used: Rosenberg Self-Esteem Scale, The Questionnaire of Sexual Satisfaction by Nomejko and Dolińska-Zygmunt (both of them consisting of 10 items) and questionnaire created by the author of this dissertation.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy magisterskiej było zbadanie, czy samoocena oraz satysfakcja seksualna mają wpływ na odbiór reklam zawierających dwuznaczność o charakterze erotycznym. Dodatkowo próbowano również określić wpływ płci na powyższe zmienne.Badanie zostało przeprowadzone na grupie 359 osób (120 mężczyzn oraz 239 kobiet) w wieku od 19 do 43 roku życia.W badaniu użyto następujących narzędzi badawczych: Skala Samooceny Rosenberga, Kwestionariusz Satysfakcji Seksualnej Nomejko i Dolińskiej-Zygmunt,kwestionariusz oceny reklam stworzony specjalnie na potrzeby pracy przez jej autorkę.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorMaciuszek, Józef - 130159 pl
dc.contributor.authorSwoboda, Jessicapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerMaciuszek, Józef - 130159 pl
dc.contributor.reviewerPolak, Mateuszpl
dc.date.accessioned2021-10-19T21:31:02Z
dc.date.available2021-10-19T21:31:02Z
dc.date.submitted2021-10-18pl
dc.fieldofstudypsychologia stosowanapl
dc.identifier.apddiploma-130248-176305pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/280935
dc.languagepolpl
dc.subject.enadvertising, sexual subtext in advertisements, self-esteem, sexual satisfactionpl
dc.subject.plreklama, erotyka w reklamie, samoocena, satysfakcja seksualnapl
dc.titleWpływ poziomu satysfakcji seksualnej oraz samooceny na odbiór reklam z wieloznacznością o charakterze seksualnympl
dc.title.alternativeThe affect of levels of sexual satisfaction and self-esteem on the reception of advertisements containing sexual subtext.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of this dissertation is to present whether sexual satisfaction and self-esteem have an affect on the reception of advertisements containing sexual subtext. Additionally, the research tries to define the impact of sex on all these variables.259 respondents aged 19 to 43 took part in the study (120 men and 239 women).The following methods were used: Rosenberg Self-Esteem Scale, The Questionnaire of Sexual Satisfaction by Nomejko and Dolińska-Zygmunt (both of them consisting of 10 items) and questionnaire created by the author of this dissertation.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy magisterskiej było zbadanie, czy samoocena oraz satysfakcja seksualna mają wpływ na odbiór reklam zawierających dwuznaczność o charakterze erotycznym. Dodatkowo próbowano również określić wpływ płci na powyższe zmienne.Badanie zostało przeprowadzone na grupie 359 osób (120 mężczyzn oraz 239 kobiet) w wieku od 19 do 43 roku życia.W badaniu użyto następujących narzędzi badawczych: Skala Samooceny Rosenberga, Kwestionariusz Satysfakcji Seksualnej Nomejko i Dolińskiej-Zygmunt,kwestionariusz oceny reklam stworzony specjalnie na potrzeby pracy przez jej autorkę.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Maciuszek, Józef - 130159
dc.contributor.authorpl
Swoboda, Jessica
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Maciuszek, Józef - 130159
dc.contributor.reviewerpl
Polak, Mateusz
dc.date.accessioned
2021-10-19T21:31:02Z
dc.date.available
2021-10-19T21:31:02Z
dc.date.submittedpl
2021-10-18
dc.fieldofstudypl
psychologia stosowana
dc.identifier.apdpl
diploma-130248-176305
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/280935
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
advertising, sexual subtext in advertisements, self-esteem, sexual satisfaction
dc.subject.plpl
reklama, erotyka w reklamie, samoocena, satysfakcja seksualna
dc.titlepl
Wpływ poziomu satysfakcji seksualnej oraz samooceny na odbiór reklam z wieloznacznością o charakterze seksualnym
dc.title.alternativepl
The affect of levels of sexual satisfaction and self-esteem on the reception of advertisements containing sexual subtext.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
185
Views per month
Views per city
Warsaw
30
Poznan
21
Krakow
15
Wroclaw
12
Bydgoszcz
8
Lublin
7
Skrzyszow
5
Katowice
4
Lodz
4
Bobrowniki Male
3

No access

No Thumbnail Available