Zarządzanie międzykulturowe na przykładzie Zalando

licenciate
dc.abstract.enThe ease with which an online store customer can opt out of making a purchase and take advantage of the offer of another company forces enterprises to implement unconventional and unique marketing strategies. It especially applies to the companies that are offering their products in several diversified markets. This work focuses on analysis of the aspects of Zalando’s intercultural management. The author aims to answer the following research questions: how does Zalando create its brand in the media? What values does the company refer to in advertising materials? Did these values change over time? How do customers perceive Zalando? To which social groups is the marketing content targeted? This work aims to clarify the relationship between the marketing strategy used by Zalando and the company’s recognition and popularity. The analysis covers selected advertising Zalando’s spots issued between 2010 - 2018. The methods used are based on mixed research: qualitative content analysis and focus study along with an online survey.pl
dc.abstract.plŁatwość, z jaką klient sklepu internetowego może zrezygnować z dokonania zakupu i skorzystać z oferty innej firmy wymusza na przedsiębiorstwach zastosowania nieszablonowej i oryginalnej strategii marketingowej. Dotyczy to w szczególności tych firm, które działają na kilku różnych rynkach. W niniejszej pracy przeanalizowane zostaną aspekty zarządzania międzykulturowego na przykładzie firmy Zalando. Autorka dąży do udzielenia odpowiedzi na następujące pytania badawcze: w jaki sposób firma Zalando kreuje swoją markę w mediach?Do jakich wartości firma odnosi się w materiałach i kampaniach reklamowych? Czy te wartości zmieniały się w czasie? Jak klienci postrzegają Zalando? Do jakich grup społecznych skierowane są treści marketingowe? Niniejsza praca ma na celu wyjaśnienie związku pomiędzy stosowaną przez Zalando strategią marketingową a rozpoznawalnością i popularnością przedsiębiorstwa. Analizie podane zostały wybrane spoty reklamowe marki Zalando wyemitowane w latach 2010 - 2018. Zastosowane metody opierają się na badaniach mieszanych: jakościowej analizie treści i badaniu fokusowym oraz ankiecie internetowej.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk humanistycznychpl
dc.contributor.advisorPopiołek, Malwinapl
dc.contributor.authorBębenek, Agatapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerPluszyńska, Annapl
dc.contributor.reviewerPopiołek, Malwinapl
dc.date.accessioned2020-07-27T23:57:53Z
dc.date.available2020-07-27T23:57:53Z
dc.date.submitted2019-07-04pl
dc.fieldofstudyzarządzanie mediamipl
dc.identifier.apddiploma-132687-193294pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235091
dc.languagepolpl
dc.subject.enE-COMMERCE - MANAGEMENT - ADVERTISING - CULTURE - INTERCULTURAL MANAGEMENTpl
dc.subject.plE-COMMERCE - ZARZĄDZANIE - REKLAMA - KULTURA - ZARZĄDZANIE MIĘDZYKULTUROWEpl
dc.titleZarządzanie międzykulturowe na przykładzie Zalandopl
dc.title.alternativeIntercultural management. Case study: Zalando.pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The ease with which an online store customer can opt out of making a purchase and take advantage of the offer of another company forces enterprises to implement unconventional and unique marketing strategies. It especially applies to the companies that are offering their products in several diversified markets. This work focuses on analysis of the aspects of Zalando’s intercultural management. The author aims to answer the following research questions: how does Zalando create its brand in the media? What values does the company refer to in advertising materials? Did these values change over time? How do customers perceive Zalando? To which social groups is the marketing content targeted? This work aims to clarify the relationship between the marketing strategy used by Zalando and the company’s recognition and popularity. The analysis covers selected advertising Zalando’s spots issued between 2010 - 2018. The methods used are based on mixed research: qualitative content analysis and focus study along with an online survey.
dc.abstract.plpl
Łatwość, z jaką klient sklepu internetowego może zrezygnować z dokonania zakupu i skorzystać z oferty innej firmy wymusza na przedsiębiorstwach zastosowania nieszablonowej i oryginalnej strategii marketingowej. Dotyczy to w szczególności tych firm, które działają na kilku różnych rynkach. W niniejszej pracy przeanalizowane zostaną aspekty zarządzania międzykulturowego na przykładzie firmy Zalando. Autorka dąży do udzielenia odpowiedzi na następujące pytania badawcze: w jaki sposób firma Zalando kreuje swoją markę w mediach?Do jakich wartości firma odnosi się w materiałach i kampaniach reklamowych? Czy te wartości zmieniały się w czasie? Jak klienci postrzegają Zalando? Do jakich grup społecznych skierowane są treści marketingowe? Niniejsza praca ma na celu wyjaśnienie związku pomiędzy stosowaną przez Zalando strategią marketingową a rozpoznawalnością i popularnością przedsiębiorstwa. Analizie podane zostały wybrane spoty reklamowe marki Zalando wyemitowane w latach 2010 - 2018. Zastosowane metody opierają się na badaniach mieszanych: jakościowej analizie treści i badaniu fokusowym oraz ankiecie internetowej.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk humanistycznych
dc.contributor.advisorpl
Popiołek, Malwina
dc.contributor.authorpl
Bębenek, Agata
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Pluszyńska, Anna
dc.contributor.reviewerpl
Popiołek, Malwina
dc.date.accessioned
2020-07-27T23:57:53Z
dc.date.available
2020-07-27T23:57:53Z
dc.date.submittedpl
2019-07-04
dc.fieldofstudypl
zarządzanie mediami
dc.identifier.apdpl
diploma-132687-193294
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/235091
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
E-COMMERCE - MANAGEMENT - ADVERTISING - CULTURE - INTERCULTURAL MANAGEMENT
dc.subject.plpl
E-COMMERCE - ZARZĄDZANIE - REKLAMA - KULTURA - ZARZĄDZANIE MIĘDZYKULTUROWE
dc.titlepl
Zarządzanie międzykulturowe na przykładzie Zalando
dc.title.alternativepl
Intercultural management. Case study: Zalando.
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available