Znaczenie Logistyki w realizacji celów marketingowych przedsiębiorstwa produkcyjnego

master
dc.abstract.enBoth in the literature on the subject and in practice, it is often pointed out that marketing is a key area that determines the effective functioning of, among other things, the logistic activity of a company. The field of logistics was selected on the subject of this thesis due to its importance for the company's operations. The aim of the study was to determine the importance of logistics in the implementation of marketing goals on the example of a selected production company. This enterprise is one of the largest Ukrainian producers of dairy products "Galicja". The thesis was formulated that logistic systems are of significant marketing importance from the perspective of customers of selected market segments. The work consists of an introduction, four chapters and an ending. The first chapter discusses the essence of logistics. The second chapter is devoted to marketing in production activities. The third chapter analyzes the place of logistics in enterprise marketing. The fourth chapter is the practical part. It analyzes the importance of logistics in the marketing of a selected production company. At the end, the entire work is summarized. The conducted research shows that the thesis assumed at the outset is true.pl
dc.abstract.plZarówno w literaturze przedmiotu, jak i w praktyce, często zwraca się uwagę, że marketing jest kluczowym obszarem, determinującym efektywne funkcjonowanie, między innymi, działalności logistycznej przedsiębiorstwa. Jako temat niniejszej pracy magisterskiej obrano sferę logistyki ze względu na jej wagę dla działalności przedsiębiorstwa. Celem pracy było ustalenie, jakie znaczenie ma logistyka w realizacji celów marketingowych na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Przedsiębiorstwem tym jest jeden z największych ukraińskich producentów wyrobów mleczarskich „Galicja”. W pracy postawiono tezę, że systemy logistyczne mają istotne znaczenie marketingowe z perspektywy klientów wybranych segmentów rynku. Praca składa się ze wstępu, czterech rozdziałów i zakończenia. W rozdziale pierwszym omówiono istotę logistyki. Rozdział drugi poświęcono omówieniu marketingu w działalności produkcyjnej. W rozdziale trzecim przeanalizowano miejsca logistyki w marketingu przedsiębiorstwa. Czwarty rozdział, to część praktyczna. Przeanalizowano w nim znaczenie logistyki w marketingu wybranej firmy produkcyjnej. W zakończeniu podsumowano całość pracy. Z przeprowadzonych badań własnych wynika, że założona na wstępie teza jest prawdziwa.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBaran, Michał - 127217 pl
dc.contributor.authorKovalenko, Bohdanpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerBaran, Michał - 127217 pl
dc.contributor.reviewerMakieła, Zbigniewpl
dc.date.accessioned2022-10-20T21:49:41Z
dc.date.available2022-10-20T21:49:41Z
dc.date.submitted2022-10-19pl
dc.fieldofstudymarketing i logistykapl
dc.identifier.apddiploma-158546-267655pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302220
dc.languagepolpl
dc.subject.enlogistics, marketing goals, production companypl
dc.subject.pllogistyka, cele marketingowe, przedsiębiorstwo produkcyjnepl
dc.titleZnaczenie Logistyki w realizacji celów marketingowych przedsiębiorstwa produkcyjnegopl
dc.title.alternativeThe importance of logistics in achieving the marketing goals of a production enterprisepl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Both in the literature on the subject and in practice, it is often pointed out that marketing is a key area that determines the effective functioning of, among other things, the logistic activity of a company. The field of logistics was selected on the subject of this thesis due to its importance for the company's operations. The aim of the study was to determine the importance of logistics in the implementation of marketing goals on the example of a selected production company. This enterprise is one of the largest Ukrainian producers of dairy products "Galicja". The thesis was formulated that logistic systems are of significant marketing importance from the perspective of customers of selected market segments. The work consists of an introduction, four chapters and an ending. The first chapter discusses the essence of logistics. The second chapter is devoted to marketing in production activities. The third chapter analyzes the place of logistics in enterprise marketing. The fourth chapter is the practical part. It analyzes the importance of logistics in the marketing of a selected production company. At the end, the entire work is summarized. The conducted research shows that the thesis assumed at the outset is true.
dc.abstract.plpl
Zarówno w literaturze przedmiotu, jak i w praktyce, często zwraca się uwagę, że marketing jest kluczowym obszarem, determinującym efektywne funkcjonowanie, między innymi, działalności logistycznej przedsiębiorstwa. Jako temat niniejszej pracy magisterskiej obrano sferę logistyki ze względu na jej wagę dla działalności przedsiębiorstwa. Celem pracy było ustalenie, jakie znaczenie ma logistyka w realizacji celów marketingowych na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Przedsiębiorstwem tym jest jeden z największych ukraińskich producentów wyrobów mleczarskich „Galicja”. W pracy postawiono tezę, że systemy logistyczne mają istotne znaczenie marketingowe z perspektywy klientów wybranych segmentów rynku. Praca składa się ze wstępu, czterech rozdziałów i zakończenia. W rozdziale pierwszym omówiono istotę logistyki. Rozdział drugi poświęcono omówieniu marketingu w działalności produkcyjnej. W rozdziale trzecim przeanalizowano miejsca logistyki w marketingu przedsiębiorstwa. Czwarty rozdział, to część praktyczna. Przeanalizowano w nim znaczenie logistyki w marketingu wybranej firmy produkcyjnej. W zakończeniu podsumowano całość pracy. Z przeprowadzonych badań własnych wynika, że założona na wstępie teza jest prawdziwa.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Baran, Michał - 127217
dc.contributor.authorpl
Kovalenko, Bohdan
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Baran, Michał - 127217
dc.contributor.reviewerpl
Makieła, Zbigniew
dc.date.accessioned
2022-10-20T21:49:41Z
dc.date.available
2022-10-20T21:49:41Z
dc.date.submittedpl
2022-10-19
dc.fieldofstudypl
marketing i logistyka
dc.identifier.apdpl
diploma-158546-267655
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302220
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
logistics, marketing goals, production company
dc.subject.plpl
logistyka, cele marketingowe, przedsiębiorstwo produkcyjne
dc.titlepl
Znaczenie Logistyki w realizacji celów marketingowych przedsiębiorstwa produkcyjnego
dc.title.alternativepl
The importance of logistics in achieving the marketing goals of a production enterprise
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available
Collections