Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Znaczenie Logistyki w realizacji celów marketingowych przedsiębiorstwa produkcyjnego
The importance of logistics in achieving the marketing goals of a production enterprise
logistyka, cele marketingowe, przedsiębiorstwo produkcyjne
logistics, marketing goals, production company
Zarówno w literaturze przedmiotu, jak i w praktyce, często zwraca się uwagę, że marketing jest kluczowym obszarem, determinującym efektywne funkcjonowanie, między innymi, działalności logistycznej przedsiębiorstwa. Jako temat niniejszej pracy magisterskiej obrano sferę logistyki ze względu na jej wagę dla działalności przedsiębiorstwa. Celem pracy było ustalenie, jakie znaczenie ma logistyka w realizacji celów marketingowych na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Przedsiębiorstwem tym jest jeden z największych ukraińskich producentów wyrobów mleczarskich „Galicja”. W pracy postawiono tezę, że systemy logistyczne mają istotne znaczenie marketingowe z perspektywy klientów wybranych segmentów rynku. Praca składa się ze wstępu, czterech rozdziałów i zakończenia. W rozdziale pierwszym omówiono istotę logistyki. Rozdział drugi poświęcono omówieniu marketingu w działalności produkcyjnej. W rozdziale trzecim przeanalizowano miejsca logistyki w marketingu przedsiębiorstwa. Czwarty rozdział, to część praktyczna. Przeanalizowano w nim znaczenie logistyki w marketingu wybranej firmy produkcyjnej. W zakończeniu podsumowano całość pracy. Z przeprowadzonych badań własnych wynika, że założona na wstępie teza jest prawdziwa.
Both in the literature on the subject and in practice, it is often pointed out that marketing is a key area that determines the effective functioning of, among other things, the logistic activity of a company. The field of logistics was selected on the subject of this thesis due to its importance for the company's operations. The aim of the study was to determine the importance of logistics in the implementation of marketing goals on the example of a selected production company. This enterprise is one of the largest Ukrainian producers of dairy products "Galicja". The thesis was formulated that logistic systems are of significant marketing importance from the perspective of customers of selected market segments. The work consists of an introduction, four chapters and an ending. The first chapter discusses the essence of logistics. The second chapter is devoted to marketing in production activities. The third chapter analyzes the place of logistics in enterprise marketing. The fourth chapter is the practical part. It analyzes the importance of logistics in the marketing of a selected production company. At the end, the entire work is summarized. The conducted research shows that the thesis assumed at the outset is true.
dc.abstract.en | Both in the literature on the subject and in practice, it is often pointed out that marketing is a key area that determines the effective functioning of, among other things, the logistic activity of a company. The field of logistics was selected on the subject of this thesis due to its importance for the company's operations. The aim of the study was to determine the importance of logistics in the implementation of marketing goals on the example of a selected production company. This enterprise is one of the largest Ukrainian producers of dairy products "Galicja". The thesis was formulated that logistic systems are of significant marketing importance from the perspective of customers of selected market segments. The work consists of an introduction, four chapters and an ending. The first chapter discusses the essence of logistics. The second chapter is devoted to marketing in production activities. The third chapter analyzes the place of logistics in enterprise marketing. The fourth chapter is the practical part. It analyzes the importance of logistics in the marketing of a selected production company. At the end, the entire work is summarized. The conducted research shows that the thesis assumed at the outset is true. | pl |
dc.abstract.pl | Zarówno w literaturze przedmiotu, jak i w praktyce, często zwraca się uwagę, że marketing jest kluczowym obszarem, determinującym efektywne funkcjonowanie, między innymi, działalności logistycznej przedsiębiorstwa. Jako temat niniejszej pracy magisterskiej obrano sferę logistyki ze względu na jej wagę dla działalności przedsiębiorstwa. Celem pracy było ustalenie, jakie znaczenie ma logistyka w realizacji celów marketingowych na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Przedsiębiorstwem tym jest jeden z największych ukraińskich producentów wyrobów mleczarskich „Galicja”. W pracy postawiono tezę, że systemy logistyczne mają istotne znaczenie marketingowe z perspektywy klientów wybranych segmentów rynku. Praca składa się ze wstępu, czterech rozdziałów i zakończenia. W rozdziale pierwszym omówiono istotę logistyki. Rozdział drugi poświęcono omówieniu marketingu w działalności produkcyjnej. W rozdziale trzecim przeanalizowano miejsca logistyki w marketingu przedsiębiorstwa. Czwarty rozdział, to część praktyczna. Przeanalizowano w nim znaczenie logistyki w marketingu wybranej firmy produkcyjnej. W zakończeniu podsumowano całość pracy. Z przeprowadzonych badań własnych wynika, że założona na wstępie teza jest prawdziwa. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Baran, Michał - 127217 | pl |
dc.contributor.author | Kovalenko, Bohdan | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Baran, Michał - 127217 | pl |
dc.contributor.reviewer | Makieła, Zbigniew | pl |
dc.date.accessioned | 2022-10-20T21:49:41Z | |
dc.date.available | 2022-10-20T21:49:41Z | |
dc.date.submitted | 2022-10-19 | pl |
dc.fieldofstudy | marketing i logistyka | pl |
dc.identifier.apd | diploma-158546-267655 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/302220 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | logistics, marketing goals, production company | pl |
dc.subject.pl | logistyka, cele marketingowe, przedsiębiorstwo produkcyjne | pl |
dc.title | Znaczenie Logistyki w realizacji celów marketingowych przedsiębiorstwa produkcyjnego | pl |
dc.title.alternative | The importance of logistics in achieving the marketing goals of a production enterprise | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |