Preferencje wyjazdowe turystów niemieckich ze szczególnym uwzględnieniem bazy noclegowej

master
dc.abstract.enThe principal aim of this thesis is to analyse the travel preferences of German tourists with particular focus on accommodation. The practical dimension of the thesis was to indicate how tourism entities can create their offers to satisfy German customer’s needs.The scope of this thesis is confined to the subject of determinants and motivation of travelling and the ability to meet human needs through tourism and hotel business.The empirical part is based on survey results. The survey was performed on deliberate subject. Questions were related to the preferences connected with broadly defined tourist activity and expectations about acommodation.The results of this survey show that quality of service is the most important factor that affects the choice of acommodation. The results also confirm the main hypothesis that German tourists are an attractive customer segment for hotel companies.pl
dc.abstract.plCelem pracy była analiza preferencji wyjazdowych turystów niemieckich ze szczególnym uwzględnieniem bazy noclegowej. Wymiarem utylitarnym pracy, było wskazanie podmiotom branży hotelarskiej, sposobów kształtowania oferty, która zaspokaja potrzeby segmentu konsumenta, jakim jest turysta niemiecki.Zakres pracy zawężony został do tematyki determinantów i motywacji wyjazdów turystycznych oraz możliwości zaspokojenia potrzeb człowieka, poprzez działalność turystyczną i hotelarską.Empiryczna część pracy, napisana została na podstawie wyników badania ankietowego, przeprowadzonego na dobranej celowo grupie badawczej. Pytania odnosiły się do preferencji związanych z szeroko rozumianą aktywnością turystyczną oraz oczekiwań związanych z ofertą obiektów hotelarskich.Wyniki przeprowadzonych badań wskazują jednoznacznie, że jakość świadczonych usług jest najistotniejszym czynnikiem wyboru obiektu noclegowego. Badanie potwierdza również główną hipotezę, która zakłada, że turyści niemieccy stanowią atrakcyjny segment klienta dla podmiotów branży hotelarskiej.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.contributor.authorPaluch, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T02:48:47Z
dc.date.available2020-07-25T02:48:47Z
dc.date.submitted2014-07-14pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-89078-167940pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/197565
dc.languagepolpl
dc.subject.enGERMANY – TOURIST MOTIVATION – HOTEL SERVICES – ACCOMMODATIONpl
dc.subject.plNIEMCY – MOTYWACJE TURYSTYCZNE – USŁUGI HOTELARSKIE – BAZA NOCLEGOWApl
dc.titlePreferencje wyjazdowe turystów niemieckich ze szczególnym uwzględnieniem bazy noclegowejpl
dc.title.alternativeTravel preferences of German tourists with particular focus on accommodationpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The principal aim of this thesis is to analyse the travel preferences of German tourists with particular focus on accommodation. The practical dimension of the thesis was to indicate how tourism entities can create their offers to satisfy German customer’s needs.The scope of this thesis is confined to the subject of determinants and motivation of travelling and the ability to meet human needs through tourism and hotel business.The empirical part is based on survey results. The survey was performed on deliberate subject. Questions were related to the preferences connected with broadly defined tourist activity and expectations about acommodation.The results of this survey show that quality of service is the most important factor that affects the choice of acommodation. The results also confirm the main hypothesis that German tourists are an attractive customer segment for hotel companies.
dc.abstract.plpl
Celem pracy była analiza preferencji wyjazdowych turystów niemieckich ze szczególnym uwzględnieniem bazy noclegowej. Wymiarem utylitarnym pracy, było wskazanie podmiotom branży hotelarskiej, sposobów kształtowania oferty, która zaspokaja potrzeby segmentu konsumenta, jakim jest turysta niemiecki.Zakres pracy zawężony został do tematyki determinantów i motywacji wyjazdów turystycznych oraz możliwości zaspokojenia potrzeb człowieka, poprzez działalność turystyczną i hotelarską.Empiryczna część pracy, napisana została na podstawie wyników badania ankietowego, przeprowadzonego na dobranej celowo grupie badawczej. Pytania odnosiły się do preferencji związanych z szeroko rozumianą aktywnością turystyczną oraz oczekiwań związanych z ofertą obiektów hotelarskich.Wyniki przeprowadzonych badań wskazują jednoznacznie, że jakość świadczonych usług jest najistotniejszym czynnikiem wyboru obiektu noclegowego. Badanie potwierdza również główną hipotezę, która zakłada, że turyści niemieccy stanowią atrakcyjny segment klienta dla podmiotów branży hotelarskiej.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.contributor.authorpl
Paluch, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.date.accessioned
2020-07-25T02:48:47Z
dc.date.available
2020-07-25T02:48:47Z
dc.date.submittedpl
2014-07-14
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-89078-167940
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/197565
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
GERMANY – TOURIST MOTIVATION – HOTEL SERVICES – ACCOMMODATION
dc.subject.plpl
NIEMCY – MOTYWACJE TURYSTYCZNE – USŁUGI HOTELARSKIE – BAZA NOCLEGOWA
dc.titlepl
Preferencje wyjazdowe turystów niemieckich ze szczególnym uwzględnieniem bazy noclegowej
dc.title.alternativepl
Travel preferences of German tourists with particular focus on accommodation
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
5
Views per month
Views per city
Wroclaw
2
Dublin
1
Rzeszów
1
Szczecin
1

No access

No Thumbnail Available