Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Modele gościnności usługowej w obiektach noclegowych na przykładzie sieci hoteli Ibis
Service hospitality models in accommodation facilities on the example of the Ibis hotel chain
hotelarstwo, łańcuchy i sieci hotelowe, model gościnności usługowej, Accor
hospitality, hotel chains, service hospitality model, Accor
Obecny styl życia oraz wzrost znaczenia turystyki na świecie doprowadził do rozkwitu branży hotelarskiej. Ze względu na powszechność korzystania z hoteli, doświadczenia związane z tą usługą nie są już nikomu w obecnych czasach obce. Pojęcie modelu gościnności jest niebywale bardzo ważnym elementem funkcjonowania każdego obiektu hotelarskiego, a na jego kształt składa się szereg różnych zachowań i usług. Niniejsza praca magisterska ma na celu omówienie modeli gościnności usługowej w obiektach noclegowych, ze szczególnym uwzględnieniem zastosowania ich w sieci hoteli Ibis. Punktem wyjścia rozważań na temat gościnności w hotelarstwie jest przedstawienie historii rozwoju usług hotelarskich na świecie począwszy od starożytności, aż po czasy współczesne. Głównym celem pracy jest omówienie pojęcia gościnności i ukazanie jej roli w działalności hotelarskiej. Autorka niniejszej pracy szczegółowo omawia elementy mające wpływ na formę i sposób świadczenia gościnności. W dalszej części pracy autorka opisuje historię powstania łańcucha hotelowego Accor i sieci hotelowej Ibis oraz przedstawia modele gościnności trzech marek tej sieci działających w Polsce. W końcowej części pracy omówiono krótko inne elementy, które towarzyszą gościnności w hotelach sieci Ibis na świecie.
The current lifestyle and the growing importance of tourism in the world have led to the high development of the hotel industry. The concept of the hospitality model is an extremely important element of the functioning of every hotel facility and its shape consists of a number of different behaviors and services. This Master's thesis aims to discuss service hospitality models at accommodation facilities, with particular emphasis on their use in the Ibis hotel chain. The point for considerations on hospitality in the hotel industry is to present the history of the development of hotel services in the world from antiquity to modern times. The main purpose of the work is to discuss the concept of hospitality and show its role in hotel activities. The author discusses in detail the elements that affect the form and manner of providing hospitality. In the further part of the thesis, the author describes the history of the Accor hotel chain and the Ibis hotel chain and presents hospitality models of three brands of this chain operating in Poland. The final part briefly discusses other elements of Ibis hotels the hospitality around the world.
dc.abstract.en | The current lifestyle and the growing importance of tourism in the world have led to the high development of the hotel industry. The concept of the hospitality model is an extremely important element of the functioning of every hotel facility and its shape consists of a number of different behaviors and services. This Master's thesis aims to discuss service hospitality models at accommodation facilities, with particular emphasis on their use in the Ibis hotel chain. The point for considerations on hospitality in the hotel industry is to present the history of the development of hotel services in the world from antiquity to modern times. The main purpose of the work is to discuss the concept of hospitality and show its role in hotel activities. The author discusses in detail the elements that affect the form and manner of providing hospitality. In the further part of the thesis, the author describes the history of the Accor hotel chain and the Ibis hotel chain and presents hospitality models of three brands of this chain operating in Poland. The final part briefly discusses other elements of Ibis hotels the hospitality around the world. | pl |
dc.abstract.pl | Obecny styl życia oraz wzrost znaczenia turystyki na świecie doprowadził do rozkwitu branży hotelarskiej. Ze względu na powszechność korzystania z hoteli, doświadczenia związane z tą usługą nie są już nikomu w obecnych czasach obce. Pojęcie modelu gościnności jest niebywale bardzo ważnym elementem funkcjonowania każdego obiektu hotelarskiego, a na jego kształt składa się szereg różnych zachowań i usług. Niniejsza praca magisterska ma na celu omówienie modeli gościnności usługowej w obiektach noclegowych, ze szczególnym uwzględnieniem zastosowania ich w sieci hoteli Ibis. Punktem wyjścia rozważań na temat gościnności w hotelarstwie jest przedstawienie historii rozwoju usług hotelarskich na świecie począwszy od starożytności, aż po czasy współczesne. Głównym celem pracy jest omówienie pojęcia gościnności i ukazanie jej roli w działalności hotelarskiej. Autorka niniejszej pracy szczegółowo omawia elementy mające wpływ na formę i sposób świadczenia gościnności. W dalszej części pracy autorka opisuje historię powstania łańcucha hotelowego Accor i sieci hotelowej Ibis oraz przedstawia modele gościnności trzech marek tej sieci działających w Polsce. W końcowej części pracy omówiono krótko inne elementy, które towarzyszą gościnności w hotelach sieci Ibis na świecie. | pl |
dc.affiliation | Wydział Geografii i Geologii | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.area | obszar nauk przyrodniczych | pl |
dc.area | obszar nauk technicznych | pl |
dc.contributor.advisor | Mika, Mirosław - 130592 | pl |
dc.contributor.author | Cioś, Aleksandra | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/WGG | pl |
dc.contributor.reviewer | Mika, Mirosław - 130592 | pl |
dc.contributor.reviewer | Pawlusiński, Robert - 131315 | pl |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T13:35:18Z | |
dc.date.available | 2020-07-27T13:35:18Z | |
dc.date.submitted | 2020-07-08 | pl |
dc.fieldofstudy | turystyka | pl |
dc.identifier.apd | diploma-120871-196785 | pl |
dc.identifier.project | APD / O | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/225547 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | hospitality, hotel chains, service hospitality model, Accor | pl |
dc.subject.pl | hotelarstwo, łańcuchy i sieci hotelowe, model gościnności usługowej, Accor | pl |
dc.title | Modele gościnności usługowej w obiektach noclegowych na przykładzie sieci hoteli Ibis | pl |
dc.title.alternative | Service hospitality models in accommodation facilities on the example of the Ibis hotel chain | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |