Modele gościnności usługowej w obiektach noclegowych na przykładzie sieci hoteli Ibis

master
dc.abstract.enThe current lifestyle and the growing importance of tourism in the world have led to the high development of the hotel industry. The concept of the hospitality model is an extremely important element of the functioning of every hotel facility and its shape consists of a number of different behaviors and services. This Master's thesis aims to discuss service hospitality models at accommodation facilities, with particular emphasis on their use in the Ibis hotel chain. The point for considerations on hospitality in the hotel industry is to present the history of the development of hotel services in the world from antiquity to modern times. The main purpose of the work is to discuss the concept of hospitality and show its role in hotel activities. The author discusses in detail the elements that affect the form and manner of providing hospitality. In the further part of the thesis, the author describes the history of the Accor hotel chain and the Ibis hotel chain and presents hospitality models of three brands of this chain operating in Poland. The final part briefly discusses other elements of Ibis hotels the hospitality around the world.pl
dc.abstract.plObecny styl życia oraz wzrost znaczenia turystyki na świecie doprowadził do rozkwitu branży hotelarskiej. Ze względu na powszechność korzystania z hoteli, doświadczenia związane z tą usługą nie są już nikomu w obecnych czasach obce. Pojęcie modelu gościnności jest niebywale bardzo ważnym elementem funkcjonowania każdego obiektu hotelarskiego, a na jego kształt składa się szereg różnych zachowań i usług. Niniejsza praca magisterska ma na celu omówienie modeli gościnności usługowej w obiektach noclegowych, ze szczególnym uwzględnieniem zastosowania ich w sieci hoteli Ibis. Punktem wyjścia rozważań na temat gościnności w hotelarstwie jest przedstawienie historii rozwoju usług hotelarskich na świecie począwszy od starożytności, aż po czasy współczesne. Głównym celem pracy jest omówienie pojęcia gościnności i ukazanie jej roli w działalności hotelarskiej. Autorka niniejszej pracy szczegółowo omawia elementy mające wpływ na formę i sposób świadczenia gościnności. W dalszej części pracy autorka opisuje historię powstania łańcucha hotelowego Accor i sieci hotelowej Ibis oraz przedstawia modele gościnności trzech marek tej sieci działających w Polsce. W końcowej części pracy omówiono krótko inne elementy, które towarzyszą gościnności w hotelach sieci Ibis na świecie.pl
dc.affiliationWydział Geografii i Geologiipl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.areaobszar nauk przyrodniczychpl
dc.areaobszar nauk technicznychpl
dc.contributor.advisorMika, Mirosław - 130592 pl
dc.contributor.authorCioś, Aleksandrapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WGGpl
dc.contributor.reviewerMika, Mirosław - 130592 pl
dc.contributor.reviewerPawlusiński, Robert - 131315 pl
dc.date.accessioned2020-07-27T13:35:18Z
dc.date.available2020-07-27T13:35:18Z
dc.date.submitted2020-07-08pl
dc.fieldofstudyturystykapl
dc.identifier.apddiploma-120871-196785pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/225547
dc.languagepolpl
dc.subject.enhospitality, hotel chains, service hospitality model, Accorpl
dc.subject.plhotelarstwo, łańcuchy i sieci hotelowe, model gościnności usługowej, Accorpl
dc.titleModele gościnności usługowej w obiektach noclegowych na przykładzie sieci hoteli Ibispl
dc.title.alternativeService hospitality models in accommodation facilities on the example of the Ibis hotel chainpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The current lifestyle and the growing importance of tourism in the world have led to the high development of the hotel industry. The concept of the hospitality model is an extremely important element of the functioning of every hotel facility and its shape consists of a number of different behaviors and services. This Master's thesis aims to discuss service hospitality models at accommodation facilities, with particular emphasis on their use in the Ibis hotel chain. The point for considerations on hospitality in the hotel industry is to present the history of the development of hotel services in the world from antiquity to modern times. The main purpose of the work is to discuss the concept of hospitality and show its role in hotel activities. The author discusses in detail the elements that affect the form and manner of providing hospitality. In the further part of the thesis, the author describes the history of the Accor hotel chain and the Ibis hotel chain and presents hospitality models of three brands of this chain operating in Poland. The final part briefly discusses other elements of Ibis hotels the hospitality around the world.
dc.abstract.plpl
Obecny styl życia oraz wzrost znaczenia turystyki na świecie doprowadził do rozkwitu branży hotelarskiej. Ze względu na powszechność korzystania z hoteli, doświadczenia związane z tą usługą nie są już nikomu w obecnych czasach obce. Pojęcie modelu gościnności jest niebywale bardzo ważnym elementem funkcjonowania każdego obiektu hotelarskiego, a na jego kształt składa się szereg różnych zachowań i usług. Niniejsza praca magisterska ma na celu omówienie modeli gościnności usługowej w obiektach noclegowych, ze szczególnym uwzględnieniem zastosowania ich w sieci hoteli Ibis. Punktem wyjścia rozważań na temat gościnności w hotelarstwie jest przedstawienie historii rozwoju usług hotelarskich na świecie począwszy od starożytności, aż po czasy współczesne. Głównym celem pracy jest omówienie pojęcia gościnności i ukazanie jej roli w działalności hotelarskiej. Autorka niniejszej pracy szczegółowo omawia elementy mające wpływ na formę i sposób świadczenia gościnności. W dalszej części pracy autorka opisuje historię powstania łańcucha hotelowego Accor i sieci hotelowej Ibis oraz przedstawia modele gościnności trzech marek tej sieci działających w Polsce. W końcowej części pracy omówiono krótko inne elementy, które towarzyszą gościnności w hotelach sieci Ibis na świecie.
dc.affiliationpl
Wydział Geografii i Geologii
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.areapl
obszar nauk przyrodniczych
dc.areapl
obszar nauk technicznych
dc.contributor.advisorpl
Mika, Mirosław - 130592
dc.contributor.authorpl
Cioś, Aleksandra
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WGG
dc.contributor.reviewerpl
Mika, Mirosław - 130592
dc.contributor.reviewerpl
Pawlusiński, Robert - 131315
dc.date.accessioned
2020-07-27T13:35:18Z
dc.date.available
2020-07-27T13:35:18Z
dc.date.submittedpl
2020-07-08
dc.fieldofstudypl
turystyka
dc.identifier.apdpl
diploma-120871-196785
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/225547
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
hospitality, hotel chains, service hospitality model, Accor
dc.subject.plpl
hotelarstwo, łańcuchy i sieci hotelowe, model gościnności usługowej, Accor
dc.titlepl
Modele gościnności usługowej w obiektach noclegowych na przykładzie sieci hoteli Ibis
dc.title.alternativepl
Service hospitality models in accommodation facilities on the example of the Ibis hotel chain
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
182
Views per month
Views per city
Krakow
25
Warsaw
22
Wroclaw
10
Poznan
8
Wawelno
7
Gdansk
5
Lodz
4
Lublin
4
Świnoujście
4
Błonie
3

No access

No Thumbnail Available