Negocjacje handlowe – case study

master
dc.abstract.enIn my master thesis entitled I entered into conversation about the problem of determining aspects beneficial for businesses. As my research hypothesis I presumed that experience of a negotiators qualifies the results of negotiations as well as the position on the market. My research was based on the opinion of two respondents with 20 years negotiating experience. It was a case study. The final research shows that my respondents had very different ideas about negotiations, determined by their personal characteristics. One of my respondents for example, ensures favorable conditions for himself by an observation his potential negotiator’s environment. The other one bases his success of collecting the right negotiators by observing them itself. Prepare himself to chat, knowing their blind spots in negotiations and takes an advantage of that.pl
dc.abstract.plW mojej pracy magisterskiej został zbadany problem ustalania korzystnych warunków podczas negocjacji w imieniu przedsiębiorstw. Jako główne hipotezy badawcze założyłam, iż doświadczenie oraz pozycja na rynku warunkuje wynik negocjacji.Badania zostały oparte na wypowiedziach dwóch respondentów, którzy posiadają 20-letnie doświadczenie negocjacyjne. Był to tzw. case study.Okazało się, iż moi rozmówcy posiadali bardzo odmienne podejście do negocjacji, które wynikało z ich cech osobistych oraz charakteru. Jeden z respondentów ustalał korzystne warunki dla swojego przedsiębiorstwa w oparciu o szczegółowa analizę handlowego otoczenia swojego partnera negocjacyjnego. Z kolei drugi rozmówca opiera swój sukces na obserwacji swoich parterów. Przygotowuje się do rozmów analizując ich umiejętności negocjacyjnych, dzięki czemu umiejętnie wykorzystuje ich słabości.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorNęcki, Zbigniew - 130923 pl
dc.contributor.authorNagier, Monikapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerNęcki, Zbigniew - 130923 pl
dc.contributor.reviewerRosiński, Jerzypl
dc.date.accessioned2020-07-26T23:15:40Z
dc.date.available2020-07-26T23:15:40Z
dc.date.submitted2016-07-05pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudycontrolling i doradztwo gospodarczepl
dc.identifier.apddiploma-106529-199081pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/212841
dc.languagepolpl
dc.subject.ennegotiations – conditions – experience – position –pl
dc.subject.plnegocjacje – doświadczenie – pozycja – warunki –pl
dc.titleNegocjacje handlowe – case studypl
dc.title.alternativeTrade negotiations - case studypl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
In my master thesis entitled I entered into conversation about the problem of determining aspects beneficial for businesses. As my research hypothesis I presumed that experience of a negotiators qualifies the results of negotiations as well as the position on the market. My research was based on the opinion of two respondents with 20 years negotiating experience. It was a case study. The final research shows that my respondents had very different ideas about negotiations, determined by their personal characteristics. One of my respondents for example, ensures favorable conditions for himself by an observation his potential negotiator’s environment. The other one bases his success of collecting the right negotiators by observing them itself. Prepare himself to chat, knowing their blind spots in negotiations and takes an advantage of that.
dc.abstract.plpl
W mojej pracy magisterskiej został zbadany problem ustalania korzystnych warunków podczas negocjacji w imieniu przedsiębiorstw. Jako główne hipotezy badawcze założyłam, iż doświadczenie oraz pozycja na rynku warunkuje wynik negocjacji.Badania zostały oparte na wypowiedziach dwóch respondentów, którzy posiadają 20-letnie doświadczenie negocjacyjne. Był to tzw. case study.Okazało się, iż moi rozmówcy posiadali bardzo odmienne podejście do negocjacji, które wynikało z ich cech osobistych oraz charakteru. Jeden z respondentów ustalał korzystne warunki dla swojego przedsiębiorstwa w oparciu o szczegółowa analizę handlowego otoczenia swojego partnera negocjacyjnego. Z kolei drugi rozmówca opiera swój sukces na obserwacji swoich parterów. Przygotowuje się do rozmów analizując ich umiejętności negocjacyjnych, dzięki czemu umiejętnie wykorzystuje ich słabości.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Nęcki, Zbigniew - 130923
dc.contributor.authorpl
Nagier, Monika
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Nęcki, Zbigniew - 130923
dc.contributor.reviewerpl
Rosiński, Jerzy
dc.date.accessioned
2020-07-26T23:15:40Z
dc.date.available
2020-07-26T23:15:40Z
dc.date.submittedpl
2016-07-05
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
controlling i doradztwo gospodarcze
dc.identifier.apdpl
diploma-106529-199081
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/212841
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
negotiations – conditions – experience – position –
dc.subject.plpl
negocjacje – doświadczenie – pozycja – warunki –
dc.titlepl
Negocjacje handlowe – case study
dc.title.alternativepl
Trade negotiations - case study
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available