Wioski Wikingów jako nowoczesny produkt turystyczny

master
dc.abstract.enThe aim of the study is to determine solutions for development of the tourism product desired in warsaw viking village. Working through a comparative analysis has also shown, what should be changed and implemented at the warsaw village for the product, to become more attractive.This paper describes issues related to the tourism product, presents strategies for innovation and modern management methods all of which affect the development of the tourism product. Characterises the villages and identifies the difference between them.Benchmarking analysis conducted on the Product has shown that the village in Warsaw is a place which requires a brand new approach to management in order to make it more attractive, as well as what is presented as a result of benchmarking can function properly in the village.pl
dc.abstract.plCelem pracy jest określenie rozwiązań z zakresu kształtowania produktu turystycznego, pożądanych w warszawskiej wiosce wikingów. Praca poprzez analizę porównawczą ma pokazać co należałoby zmienić i wdrożyć w warszawskiej wiosce wikingów, aby produkt turystyczny stał się atrakcyjniejszy.W pracy opisano zagadnienia związane z produktem turystycznym, przedstawionostrategie innowacji i nowoczesne metody zarządzania, które wpływają na kształtowanie produktu turystycznego. Opisano wioski wikingów i wskazano na różnicę między nimi.W wyniku przeprowadzonej cząstkowej analizy benchmarkingowej ukazano, iż wioska w Warszawie jest miejscem, któremu potrzebne jest nowe podejście w zarządzaniu, aby stała się ona atrakcyjniejsza, a także zaprezentowano, co w wyniku zastosowania benchmarkingu może właściwie funkcjonować w wiosce.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorBatorski, Jarema - 127259 pl
dc.contributor.authorTaras, Katarzynapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerBatorski, Jarema - 127259 pl
dc.contributor.reviewerZawartka, Marekpl
dc.date.accessioned2020-07-26T18:09:48Z
dc.date.available2020-07-26T18:09:48Z
dc.date.submitted2015-10-28pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w turystycepl
dc.identifier.apddiploma-101059-168339pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/208089
dc.languagepolpl
dc.subject.enTOURISM PRODUCT – MANAGEMENT – VIKING VILLAGESpl
dc.subject.plPRODUKT TURYSTYCZNY – ZARZĄDZANIE- WIOSKI WIKINGÓWpl
dc.titleWioski Wikingów jako nowoczesny produkt turystycznypl
dc.title.alternativeViking Villages as a new tourism productpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The aim of the study is to determine solutions for development of the tourism product desired in warsaw viking village. Working through a comparative analysis has also shown, what should be changed and implemented at the warsaw village for the product, to become more attractive.This paper describes issues related to the tourism product, presents strategies for innovation and modern management methods all of which affect the development of the tourism product. Characterises the villages and identifies the difference between them.Benchmarking analysis conducted on the Product has shown that the village in Warsaw is a place which requires a brand new approach to management in order to make it more attractive, as well as what is presented as a result of benchmarking can function properly in the village.
dc.abstract.plpl
Celem pracy jest określenie rozwiązań z zakresu kształtowania produktu turystycznego, pożądanych w warszawskiej wiosce wikingów. Praca poprzez analizę porównawczą ma pokazać co należałoby zmienić i wdrożyć w warszawskiej wiosce wikingów, aby produkt turystyczny stał się atrakcyjniejszy.W pracy opisano zagadnienia związane z produktem turystycznym, przedstawionostrategie innowacji i nowoczesne metody zarządzania, które wpływają na kształtowanie produktu turystycznego. Opisano wioski wikingów i wskazano na różnicę między nimi.W wyniku przeprowadzonej cząstkowej analizy benchmarkingowej ukazano, iż wioska w Warszawie jest miejscem, któremu potrzebne jest nowe podejście w zarządzaniu, aby stała się ona atrakcyjniejsza, a także zaprezentowano, co w wyniku zastosowania benchmarkingu może właściwie funkcjonować w wiosce.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Batorski, Jarema - 127259
dc.contributor.authorpl
Taras, Katarzyna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Batorski, Jarema - 127259
dc.contributor.reviewerpl
Zawartka, Marek
dc.date.accessioned
2020-07-26T18:09:48Z
dc.date.available
2020-07-26T18:09:48Z
dc.date.submittedpl
2015-10-28
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w turystyce
dc.identifier.apdpl
diploma-101059-168339
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/208089
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
TOURISM PRODUCT – MANAGEMENT – VIKING VILLAGES
dc.subject.plpl
PRODUKT TURYSTYCZNY – ZARZĄDZANIE- WIOSKI WIKINGÓW
dc.titlepl
Wioski Wikingów jako nowoczesny produkt turystyczny
dc.title.alternativepl
Viking Villages as a new tourism product
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available