Wykorzystanie mediów społecznościowych w zarządzaniu kryzysowym

master
dc.abstract.enSocial media are increasingly being used by companies to promote their products and services. However, not everyone realizes that social media can be used to deal with crisis. The thesis aimed to verify how medium-sized companies use social media in crisis management. The desk research method was used to provide an in-depth analysis of phenomena such as crisis, social media and crisis management. The main objective of the study was to investigate how effectively medium-sized companies use social media in all stages of crisis management. For this purpose, a questionnaire survey was conducted among 100 medium-sized enterprises. After receiving the results, it was found that companies do not quite know how to combine social media and crisis management. There was a correlation between failure to follow procedures and policies and the incidence of crisis in organizations.pl
dc.abstract.plMedia społecznościowe coraz częściej są wykorzystywane przez firmy m.in. do promocji własnych produktów lub usług. Natomiast nie każdy zdaje sobie sprawę, że można użyć social media do radzenia sobie z kryzysem. Praca magisterska miała na celu zweryfikowanie, jak średnie firmy wykorzystują media społecznościowe w zarządzaniu kryzysowym. W napisaniu pracy magisterskiej została wykorzystana metoda desk research, która pozwoliła na dogłębne przeanalizowanie takich zjawisk jak kryzys, media społecznościowe i zarządzanie kryzysowe. Głównym celem pracy było zbadanie, w jaki sposób średnie firmy wykorzystują social media we wszystkich etapach zarządzania kryzysowego. W tym celu zostały przeprowadzone badania kwestionariuszowe wśród 100 średnich przedsiębiorstw. Po przeprowadzeniu badań okazało się, że firmy nie do końca potrafią łączyć media społecznościowe i zarządzanie kryzysowe. Wystąpiła zależność pomiędzy nieumiejętnym przestrzeganiem procedur i zasad, a częstym występowaniem kryzysu w organizacjach.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.contributor.advisorKopera, Sebastian - 173368 pl
dc.contributor.authorKrynicka, Karinapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerKopera, Sebastian - 173368 pl
dc.contributor.reviewerNajda-Janoszka, Marta - 173388 pl
dc.date.accessioned2022-06-29T21:39:53Z
dc.date.available2022-06-29T21:39:53Z
dc.date.submitted2022-06-28pl
dc.fieldofstudymedia społecznościowe w zarządzaniupl
dc.identifier.apddiploma-157646-287282pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/293762
dc.languagepolpl
dc.subject.enCrisis, crisis management, medium-sized companies, social mediapl
dc.subject.plKryzys, media społecznościowe, średnie firmy, zarządzanie kryzysowepl
dc.titleWykorzystanie mediów społecznościowych w zarządzaniu kryzysowympl
dc.title.alternativeThe use of social media in crisis managementpl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Social media are increasingly being used by companies to promote their products and services. However, not everyone realizes that social media can be used to deal with crisis. The thesis aimed to verify how medium-sized companies use social media in crisis management. The desk research method was used to provide an in-depth analysis of phenomena such as crisis, social media and crisis management. The main objective of the study was to investigate how effectively medium-sized companies use social media in all stages of crisis management. For this purpose, a questionnaire survey was conducted among 100 medium-sized enterprises. After receiving the results, it was found that companies do not quite know how to combine social media and crisis management. There was a correlation between failure to follow procedures and policies and the incidence of crisis in organizations.
dc.abstract.plpl
Media społecznościowe coraz częściej są wykorzystywane przez firmy m.in. do promocji własnych produktów lub usług. Natomiast nie każdy zdaje sobie sprawę, że można użyć social media do radzenia sobie z kryzysem. Praca magisterska miała na celu zweryfikowanie, jak średnie firmy wykorzystują media społecznościowe w zarządzaniu kryzysowym. W napisaniu pracy magisterskiej została wykorzystana metoda desk research, która pozwoliła na dogłębne przeanalizowanie takich zjawisk jak kryzys, media społecznościowe i zarządzanie kryzysowe. Głównym celem pracy było zbadanie, w jaki sposób średnie firmy wykorzystują social media we wszystkich etapach zarządzania kryzysowego. W tym celu zostały przeprowadzone badania kwestionariuszowe wśród 100 średnich przedsiębiorstw. Po przeprowadzeniu badań okazało się, że firmy nie do końca potrafią łączyć media społecznościowe i zarządzanie kryzysowe. Wystąpiła zależność pomiędzy nieumiejętnym przestrzeganiem procedur i zasad, a częstym występowaniem kryzysu w organizacjach.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.contributor.advisorpl
Kopera, Sebastian - 173368
dc.contributor.authorpl
Krynicka, Karina
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Kopera, Sebastian - 173368
dc.contributor.reviewerpl
Najda-Janoszka, Marta - 173388
dc.date.accessioned
2022-06-29T21:39:53Z
dc.date.available
2022-06-29T21:39:53Z
dc.date.submittedpl
2022-06-28
dc.fieldofstudypl
media społecznościowe w zarządzaniu
dc.identifier.apdpl
diploma-157646-287282
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/293762
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
Crisis, crisis management, medium-sized companies, social media
dc.subject.plpl
Kryzys, media społecznościowe, średnie firmy, zarządzanie kryzysowe
dc.titlepl
Wykorzystanie mediów społecznościowych w zarządzaniu kryzysowym
dc.title.alternativepl
The use of social media in crisis management
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
68
Views per month
Views per city
Krakow
17
Warsaw
13
Wroclaw
6
Jadowniki
3
Gdansk
2
Katowice
2
Lublin
2
Mielec
2
Osiedle-Nowiny
2
Braniewo
1

No access

No Thumbnail Available
Collections