Kształtowanie wizerunku marki w klubie siatkarskim na przykładzie BKS Aluprof Bielsko-Biala

master
dc.abstract.enVolleyball is a very popular sports discipline in Poland. Shaping a sports club's brand image is a very important issue in team sports, yet it requires extensive marketing activity that is supposed to achieve specific effects. This thesis presents the issue of shaping brand image with the use of an example of BKS Aluprof Bielsko-Biała volleyball club. The main objective of the study is to analyse and assess shaping of a volleyball club's brand image.The thesis is of both theoretical and research character. The theoretical chapters describe the definition of a brand as well as its essence and functions. It also sets out methods of measuring brand image. In the empirical part the author applies the diagnostic survey method, using a questionnaire form. The research aims at gathering opinions on functioning of the volleyball club that shapes its brand image. The research concentrates mostly on opinions of the current fans of BKS Aluprof Bielsko-Biała who go to matches and know the specificity of the club's activity. No particular problems were faced while carrying out the research. The respondents were keen to take part in the research and answer the questions included in the questionnaire form.pl
dc.abstract.plSiatkówka w Polsce jest dyscypliną popularną. Bardzo istotnym elementem w sportach drużynowych jest kształtowanie wizerunku marki klubu sportowego, jednakże wymaga to szeroko zakrojonych działań marketingowych, mających przynieść określone skutki.Praca poświęcona jest kształtowaniu wizerunku marki na przykładzie klubu siatkarskiego BKS Aluprof Bielsko – Biała. Głównym celem jest analiza i ocena kształtowania wizerunku marki klubu siatkarskiego.Praca ma charakter zarówno teoretyczny, jak i badawczy. W rozdziałach teoretycznych opisano definicje marki oraz jej istotę i pełnione funkcje, a także metody pomiaru wizerunku marki.W części empirycznej zastosowano w przeprowadzonym badaniu metodę sondażu diagnostycznego z zastosowaniem kwestionariusza ankiety. W badaniu zbierano opinię na temat kwestii funkcjonowania klubu siatkarskiego wpływających na kształtowanie wizerunku marki.W badaniach koncentrowano się przede wszystkim na opinii aktualnych kibiców klubu, uczęszczających na mecze i znających specyfikę działania klubu siatkarskiego BKS Aluprof Bielsko-Biała.W trakcie opracowania nie natrafiono na jakiekolwiek problemy. Respondenci chętnie uczestniczyli w badaniu, odpowiadając na zawarte w kwestionariuszy pytania.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorKopera, Sebastian - 173368 pl
dc.contributor.authorRojczyk, Tomaszpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerKopera, Sebastian - 173368 pl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.date.accessioned2020-07-26T19:14:23Z
dc.date.available2020-07-26T19:14:23Z
dc.date.submitted2015-10-21pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sporciepl
dc.identifier.apddiploma-102135-152232pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/209091
dc.languagepolpl
dc.subject.enSPORTS CLUB - BRAND - BRAND IDENTITY - IMAGE OF A BRANDpl
dc.subject.plKLUB SPORTOWY – MARKA – TOŻSAMOŚĆ MARKI – WIZERUNEK MARKIpl
dc.titleKształtowanie wizerunku marki w klubie siatkarskim na przykładzie BKS Aluprof Bielsko-Bialapl
dc.title.alternativeShaping brand image of volleyball club. The case of BKS Aluprof Bielsko-Białapl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
Volleyball is a very popular sports discipline in Poland. Shaping a sports club's brand image is a very important issue in team sports, yet it requires extensive marketing activity that is supposed to achieve specific effects. This thesis presents the issue of shaping brand image with the use of an example of BKS Aluprof Bielsko-Biała volleyball club. The main objective of the study is to analyse and assess shaping of a volleyball club's brand image.The thesis is of both theoretical and research character. The theoretical chapters describe the definition of a brand as well as its essence and functions. It also sets out methods of measuring brand image. In the empirical part the author applies the diagnostic survey method, using a questionnaire form. The research aims at gathering opinions on functioning of the volleyball club that shapes its brand image. The research concentrates mostly on opinions of the current fans of BKS Aluprof Bielsko-Biała who go to matches and know the specificity of the club's activity. No particular problems were faced while carrying out the research. The respondents were keen to take part in the research and answer the questions included in the questionnaire form.
dc.abstract.plpl
Siatkówka w Polsce jest dyscypliną popularną. Bardzo istotnym elementem w sportach drużynowych jest kształtowanie wizerunku marki klubu sportowego, jednakże wymaga to szeroko zakrojonych działań marketingowych, mających przynieść określone skutki.Praca poświęcona jest kształtowaniu wizerunku marki na przykładzie klubu siatkarskiego BKS Aluprof Bielsko – Biała. Głównym celem jest analiza i ocena kształtowania wizerunku marki klubu siatkarskiego.Praca ma charakter zarówno teoretyczny, jak i badawczy. W rozdziałach teoretycznych opisano definicje marki oraz jej istotę i pełnione funkcje, a także metody pomiaru wizerunku marki.W części empirycznej zastosowano w przeprowadzonym badaniu metodę sondażu diagnostycznego z zastosowaniem kwestionariusza ankiety. W badaniu zbierano opinię na temat kwestii funkcjonowania klubu siatkarskiego wpływających na kształtowanie wizerunku marki.W badaniach koncentrowano się przede wszystkim na opinii aktualnych kibiców klubu, uczęszczających na mecze i znających specyfikę działania klubu siatkarskiego BKS Aluprof Bielsko-Biała.W trakcie opracowania nie natrafiono na jakiekolwiek problemy. Respondenci chętnie uczestniczyli w badaniu, odpowiadając na zawarte w kwestionariuszy pytania.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Kopera, Sebastian - 173368
dc.contributor.authorpl
Rojczyk, Tomasz
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Kopera, Sebastian - 173368
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.date.accessioned
2020-07-26T19:14:23Z
dc.date.available
2020-07-26T19:14:23Z
dc.date.submittedpl
2015-10-21
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sporcie
dc.identifier.apdpl
diploma-102135-152232
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/209091
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
SPORTS CLUB - BRAND - BRAND IDENTITY - IMAGE OF A BRAND
dc.subject.plpl
KLUB SPORTOWY – MARKA – TOŻSAMOŚĆ MARKI – WIZERUNEK MARKI
dc.titlepl
Kształtowanie wizerunku marki w klubie siatkarskim na przykładzie BKS Aluprof Bielsko-Biala
dc.title.alternativepl
Shaping brand image of volleyball club. The case of BKS Aluprof Bielsko-Biała
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
41
Views per month
Views per city
Wroclaw
6
Krakow
5
Warsaw
4
Lodz
3
Chandler
2
Dublin
2
Ulan-Majorat
2
Zwierzyn
2
Świętochłowice
2
Bolesławiec
1

No access

No Thumbnail Available