Transformacja cyfrowa jako źródło zmian w przedsiębiorstwach na rynku Dach (na rynkach niemieckojęzycznych)

licenciate
dc.abstract.enThe purpose of this thesis is to analyze and evaluate digital transformation as a source of change in organizations in the DACH market.The work consists of three parts. Chapter one introduces the concept of change management and its models. Chapter two covers digital transformation and the areas it encompasses. The third chapter presents the result of research conducted on digital transformation in the DACH market.The thesis is based on literature research, online sources, internal documentation, and the websites of the surveyed companies. The thesis also relied on a case study and conducted surveys with employees of the surveyed entities based on survey questionnaire and in-depth individual interviews.pl
dc.abstract.plCelem niniejszej pracy jest przeprowadzenie analizy oraz oceny transformacji cyfrowej jako źródła zmian w organizacjach na rynku DACH.Całość pracy składa się z trzech części. Rozdział pierwszy przedstawia pojęcie zarządzania zmianą oraz jej główne modele. Rozdział drugi dotyczy transformacji cyfrowej oraz obszarów, które obejmuje. Rozdział trzeci prezentuje wyniki badań własnych w zakresie transformacji cyfrowej w przedsiębiorstwach na rynku DACH.Praca powstała w oparciu o badania literaturowe, źródła internetowe, dokumentację wewnętrzną oraz strony internetowe badanych firm. W pracy oparto się także na analizie przypadku i przeprowadzono badania ankietowe z personelem badanych podmiotów w oparciu o kwestionariusz ankiety oraz indywidualne wywiady pogłębione.pl
dc.affiliationUniwersytet Jagielloński w Krakowiepl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorDudzińska-Korczak, Natalia - 127812 pl
dc.contributor.authorLaudowicz, Maksymilianpl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/UJKpl
dc.contributor.reviewerDudzińska-Korczak, Natalia - 127812 pl
dc.contributor.reviewerLipińska, Aneta - 199918 pl
dc.date.accessioned2023-07-03T21:34:13Z
dc.date.available2023-07-03T21:34:13Z
dc.date.submitted2023-07-03pl
dc.fieldofstudyzarządzanie międzynarodowepl
dc.identifier.apddiploma-165009-273379pl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313586
dc.languagepolpl
dc.subject.enchange management - enterprise change - digital transformation - DACH marketplacepl
dc.subject.plzarządzanie zmianą - zmiana w przedsiębiorstwie - transformacja cyfrowa - rynek DACHpl
dc.titleTransformacja cyfrowa jako źródło zmian w przedsiębiorstwach na rynku Dach (na rynkach niemieckojęzycznych)pl
dc.title.alternativeDigital transformation as a source of change in companies in the DACH market (on German-speaking markets)pl
dc.typelicenciatepl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The purpose of this thesis is to analyze and evaluate digital transformation as a source of change in organizations in the DACH market.The work consists of three parts. Chapter one introduces the concept of change management and its models. Chapter two covers digital transformation and the areas it encompasses. The third chapter presents the result of research conducted on digital transformation in the DACH market.The thesis is based on literature research, online sources, internal documentation, and the websites of the surveyed companies. The thesis also relied on a case study and conducted surveys with employees of the surveyed entities based on survey questionnaire and in-depth individual interviews.
dc.abstract.plpl
Celem niniejszej pracy jest przeprowadzenie analizy oraz oceny transformacji cyfrowej jako źródła zmian w organizacjach na rynku DACH.Całość pracy składa się z trzech części. Rozdział pierwszy przedstawia pojęcie zarządzania zmianą oraz jej główne modele. Rozdział drugi dotyczy transformacji cyfrowej oraz obszarów, które obejmuje. Rozdział trzeci prezentuje wyniki badań własnych w zakresie transformacji cyfrowej w przedsiębiorstwach na rynku DACH.Praca powstała w oparciu o badania literaturowe, źródła internetowe, dokumentację wewnętrzną oraz strony internetowe badanych firm. W pracy oparto się także na analizie przypadku i przeprowadzono badania ankietowe z personelem badanych podmiotów w oparciu o kwestionariusz ankiety oraz indywidualne wywiady pogłębione.
dc.affiliationpl
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812
dc.contributor.authorpl
Laudowicz, Maksymilian
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/UJK
dc.contributor.reviewerpl
Dudzińska-Korczak, Natalia - 127812
dc.contributor.reviewerpl
Lipińska, Aneta - 199918
dc.date.accessioned
2023-07-03T21:34:13Z
dc.date.available
2023-07-03T21:34:13Z
dc.date.submittedpl
2023-07-03
dc.fieldofstudypl
zarządzanie międzynarodowe
dc.identifier.apdpl
diploma-165009-273379
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/313586
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
change management - enterprise change - digital transformation - DACH marketplace
dc.subject.plpl
zarządzanie zmianą - zmiana w przedsiębiorstwie - transformacja cyfrowa - rynek DACH
dc.titlepl
Transformacja cyfrowa jako źródło zmian w przedsiębiorstwach na rynku Dach (na rynkach niemieckojęzycznych)
dc.title.alternativepl
Digital transformation as a source of change in companies in the DACH market (on German-speaking markets)
dc.typepl
licenciate
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

No access

No Thumbnail Available