Simple view
Full metadata view
Authors
Statistics
Analiza wpływu sem na rozwój przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Symbio-lab
Analysis of the impact of SEM on the development of the company on the example of Symbio-lab
GOOGLE ADS – MARKETING INTERNETOWY – SEARCH ENGINE MARKETING – SEM – SEO
GOOGLE ADS – ONLINE MARKETING – SEARCH ENGINE MARKETING – SEM – SEO
Search Engine Marketing daje przedsiębiorcom możliwość dotarcia do wybranej grupy docelowej przy użyciu reklamy internetowej. Wielu z nich nie zdaje sobie sprawy, ile korzyści niesie ze sobą wysoka pozycja na liście wyników wyszukiwania Google. Celem tej pracy jest przedstawienie i wyjaśnienie w jaki sposób Search Engine Marketing wpływa na rozwój przedsiębiorstwa przez realizację celów marketingowych na przykładzie firmy Symbio-lab. Przytoczone zostały też zasady działania narzędzi marketingu internetowego. Wynikiem wykonanego w pracy badania jest potwierdzenie postawionego pytania badawczego, które sugeruje związek pomiędzy realizacją celów marketingowych przy użyciu SEM, a rozwojem firmy. Badaniem jest studium przypadku, polegające na stworzeniu7-dniowej kampanii reklamowej w Google Ads oraz analiza zebranych danych. W pracy zaprezentowana jest też długoterminowa strategia przeprowadzania promocji marketingowej.
Search Engine Marketing gives entrepreneurs the opportunity to reach a selected target group using online advertising. Many of them are unaware of the benefits of having a high position on the list of Google SERP. The aim of this thesis is to present and explain how Search Engine Marketing influences the development of the company by achieving marketing goals on the example of Symbio-lab. The principles of operation of internet marketing tools were also presented. The result of the research carried out in this work is the confirmation of the research question posed, which suggests a relationship between the implementation of marketing goals using SEM and the development of the company. The research is a case study involving the creation of a 7-day advertising campaign in Google Ads and the analysis of the collected data. This work also presents a long-term strategy for carrying out a marketing promotion.
dc.abstract.en | Search Engine Marketing gives entrepreneurs the opportunity to reach a selected target group using online advertising. Many of them are unaware of the benefits of having a high position on the list of Google SERP. The aim of this thesis is to present and explain how Search Engine Marketing influences the development of the company by achieving marketing goals on the example of Symbio-lab. The principles of operation of internet marketing tools were also presented. The result of the research carried out in this work is the confirmation of the research question posed, which suggests a relationship between the implementation of marketing goals using SEM and the development of the company. The research is a case study involving the creation of a 7-day advertising campaign in Google Ads and the analysis of the collected data. This work also presents a long-term strategy for carrying out a marketing promotion. | pl |
dc.abstract.pl | Search Engine Marketing daje przedsiębiorcom możliwość dotarcia do wybranej grupy docelowej przy użyciu reklamy internetowej. Wielu z nich nie zdaje sobie sprawy, ile korzyści niesie ze sobą wysoka pozycja na liście wyników wyszukiwania Google. Celem tej pracy jest przedstawienie i wyjaśnienie w jaki sposób Search Engine Marketing wpływa na rozwój przedsiębiorstwa przez realizację celów marketingowych na przykładzie firmy Symbio-lab. Przytoczone zostały też zasady działania narzędzi marketingu internetowego. Wynikiem wykonanego w pracy badania jest potwierdzenie postawionego pytania badawczego, które sugeruje związek pomiędzy realizacją celów marketingowych przy użyciu SEM, a rozwojem firmy. Badaniem jest studium przypadku, polegające na stworzeniu7-dniowej kampanii reklamowej w Google Ads oraz analiza zebranych danych. W pracy zaprezentowana jest też długoterminowa strategia przeprowadzania promocji marketingowej. | pl |
dc.affiliation | Uniwersytet Jagielloński w Krakowie | pl |
dc.area | obszar nauk społecznych | pl |
dc.contributor.advisor | Najda-Janoszka, Marta - 173388 | pl |
dc.contributor.author | Boruta, Adrian | pl |
dc.contributor.departmentbycode | UJK/UJK | pl |
dc.contributor.reviewer | Najda-Janoszka, Marta - 173388 | pl |
dc.contributor.reviewer | Gancarczyk, Jacek - 185651 | pl |
dc.date.accessioned | 2022-06-06T21:32:42Z | |
dc.date.available | 2022-06-06T21:32:42Z | |
dc.date.submitted | 2021-07-06 | pl |
dc.fieldofstudy | media społecznościowe w zarządzaniu | pl |
dc.identifier.apd | diploma-148326-279807 | pl |
dc.identifier.uri | https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/292750 | |
dc.language | pol | pl |
dc.subject.en | GOOGLE ADS – ONLINE MARKETING – SEARCH ENGINE MARKETING – SEM – SEO | pl |
dc.subject.pl | GOOGLE ADS – MARKETING INTERNETOWY – SEARCH ENGINE MARKETING – SEM – SEO | pl |
dc.title | Analiza wpływu sem na rozwój przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Symbio-lab | pl |
dc.title.alternative | Analysis of the impact of SEM on the development of the company on the example of Symbio-lab | pl |
dc.type | master | pl |
dspace.entity.type | Publication |