Organizacja masowej imprezy sportowej i jej marketingowe aspekty na przykładzie Mistrzostw Świata w siatkówce plażowej w Starych Jabłonkach

master
dc.abstract.enThe subject of the thesis is an analysis of the process organization of mass sports events and presentation of the issues of sports marketing. Thesis describes the World Championships in beach volleyball, which was in Stare Jabłonki in 2013. The most important aim is to present the process of sports event management and analysis of the opinion of participants. They answers the questions about World Championships in Stare Jabłonki.Literature, which was used in the work is connected with the mass event management and sports marketing. In analysis was used a special guide for organizers - "FIVB Beach Volleyball Handbook 2013 '. In addition to the tests used was a questionnaire.pl
dc.abstract.plPrzedmiotem pracy jest analiza procesu organizacji masowych imprez sportowych oraz prezentacja zagadnień z zakresu marketingu sportowego. W pracy zostały opisane Mistrzostwa Świata w siatkówce plażowej, które w 2013 roku odbyły się w Starych Jabłonkach. Celem pracy jest zaprezentowanie procesu zarządzania masową imprezą sportową oraz analiza opinii uczestników turnieju pod kątem marketingu i organizacji Mistrzostw Świata w Starych Jabłonkach. Literatura, która została wykorzystana w pracy jest związana z zarządzaniem imprezą masową oraz z marketingiem sportowym. Analizie został poddany specjalnie przygotowany przewodnik dla organizatorów „FIVB Beach Volleyball Handbook 2013”. Dodatkowo do przeprowadzenia badań wykorzystany został kwestionariusz ankiety.pl
dc.affiliationWydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl
dc.areaobszar nauk społecznychpl
dc.contributor.advisorZawartka, Marekpl
dc.contributor.authorNowicka, Annapl
dc.contributor.departmentbycodeUJK/WZKSpl
dc.contributor.reviewerZawartka, Marekpl
dc.contributor.reviewerWszendybył-Skulska, Ewa - 132794 pl
dc.date.accessioned2020-07-25T01:58:32Z
dc.date.available2020-07-25T01:58:32Z
dc.date.submitted2014-06-30pl
dc.fieldofstudyzarządzaniepl
dc.fieldofstudyzarządzanie w sporciepl
dc.identifier.apddiploma-88269-168430pl
dc.identifier.projectAPD / Opl
dc.identifier.urihttps://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/196783
dc.languagepolpl
dc.subject.enSPORTS MARKETING - WORLD CHAMPIONSHIP IN STARE JABŁONKI- VOLLEYBALL - SPORTING EVENT MANAGEMENTpl
dc.subject.plMARKETING SPORTOWY - MISTRZOSTWA ŚWIATA W STARYCH JABŁONKACH - SIATKÓWKA PLAŻOWA - ZARZĄDZANIE IMPREZĄ SPORTOWĄpl
dc.titleOrganizacja masowej imprezy sportowej i jej marketingowe aspekty na przykładzie Mistrzostw Świata w siatkówce plażowej w Starych Jabłonkachpl
dc.title.alternativeThe organization of mass sports event and its marketing aspects for example the World Championships in beach volleyball in Stare Jabłonki.pl
dc.typemasterpl
dspace.entity.typePublication
dc.abstract.enpl
The subject of the thesis is an analysis of the process organization of mass sports events and presentation of the issues of sports marketing. Thesis describes the World Championships in beach volleyball, which was in Stare Jabłonki in 2013. The most important aim is to present the process of sports event management and analysis of the opinion of participants. They answers the questions about World Championships in Stare Jabłonki.Literature, which was used in the work is connected with the mass event management and sports marketing. In analysis was used a special guide for organizers - "FIVB Beach Volleyball Handbook 2013 '. In addition to the tests used was a questionnaire.
dc.abstract.plpl
Przedmiotem pracy jest analiza procesu organizacji masowych imprez sportowych oraz prezentacja zagadnień z zakresu marketingu sportowego. W pracy zostały opisane Mistrzostwa Świata w siatkówce plażowej, które w 2013 roku odbyły się w Starych Jabłonkach. Celem pracy jest zaprezentowanie procesu zarządzania masową imprezą sportową oraz analiza opinii uczestników turnieju pod kątem marketingu i organizacji Mistrzostw Świata w Starych Jabłonkach. Literatura, która została wykorzystana w pracy jest związana z zarządzaniem imprezą masową oraz z marketingiem sportowym. Analizie został poddany specjalnie przygotowany przewodnik dla organizatorów „FIVB Beach Volleyball Handbook 2013”. Dodatkowo do przeprowadzenia badań wykorzystany został kwestionariusz ankiety.
dc.affiliationpl
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
dc.areapl
obszar nauk społecznych
dc.contributor.advisorpl
Zawartka, Marek
dc.contributor.authorpl
Nowicka, Anna
dc.contributor.departmentbycodepl
UJK/WZKS
dc.contributor.reviewerpl
Zawartka, Marek
dc.contributor.reviewerpl
Wszendybył-Skulska, Ewa - 132794
dc.date.accessioned
2020-07-25T01:58:32Z
dc.date.available
2020-07-25T01:58:32Z
dc.date.submittedpl
2014-06-30
dc.fieldofstudypl
zarządzanie
dc.fieldofstudypl
zarządzanie w sporcie
dc.identifier.apdpl
diploma-88269-168430
dc.identifier.projectpl
APD / O
dc.identifier.uri
https://ruj.uj.edu.pl/xmlui/handle/item/196783
dc.languagepl
pol
dc.subject.enpl
SPORTS MARKETING - WORLD CHAMPIONSHIP IN STARE JABŁONKI- VOLLEYBALL - SPORTING EVENT MANAGEMENT
dc.subject.plpl
MARKETING SPORTOWY - MISTRZOSTWA ŚWIATA W STARYCH JABŁONKACH - SIATKÓWKA PLAŻOWA - ZARZĄDZANIE IMPREZĄ SPORTOWĄ
dc.titlepl
Organizacja masowej imprezy sportowej i jej marketingowe aspekty na przykładzie Mistrzostw Świata w siatkówce plażowej w Starych Jabłonkach
dc.title.alternativepl
The organization of mass sports event and its marketing aspects for example the World Championships in beach volleyball in Stare Jabłonki.
dc.typepl
master
dspace.entity.type
Publication
Affiliations

* The migration of download and view statistics prior to the date of April 8, 2024 is in progress.

Views
39
Views per month
Views per city
Warsaw
8
Wroclaw
4
Chandler
2
Opole
2
Bochnia
1
Częstochowa
1
Des Moines
1
Dublin
1
Jastrzębie Zdrój
1
Jelenia Góra
1

No access

No Thumbnail Available